8.Bölüm

31 3 0
                                    

Kaan'ın Anlatımıyla;
"İyi ki çadır getirmişim,ah canım zekam"dedim.Selin ve Ateş'in bakışlarına maruz kalmıştım. "Ya saatlerdir kapıyı izliyoruz bir halt olduğu yok ben oraya gidiyorum"dedi Ateş. "Saçmalama,bekleyelim"dedi Selin.Daha ne kadar bekleyecektik en ufak bir fikrim yoktu.Ama o konakta sadece 1 odanın ışığı yanıyordu.Büyük ihtimalle Sevgi oradaydı çünkü o asla bu saatte yatmazdı.
Sevgi'nin Anlatımıyla;
"Reyyan iyi bir kıza benziyor"dedi Ayça. "Evet bence de,onlar bize yardım edeceklerdir"dedim. "Umarım"dedi Erim.Miran ile Reyyan kapıyı çaldı o sırada "Hadi kalkın burda konuşamayız kapıyı falan dinlerler"dedi Miran. "Ne demek kapıyı dinlerler"dedim. "Yolda giderken anlatırım"dedi Reyyan.Kalkıp ceketimi aldıktan sonra hep beraber aşağı indik.Miran arabasını konağın önüne getirmişti.Hep Reyyan,Ben,Ayça arkaya Erim öne oturmuştu.Miran sürücü koltuğuna geçip arabayı çalıştırdı.
Ateş'in Anlatımıyla;
"Eğilin"dedi Kaan.Sevgi ve yanındaki 4 kişi beraber arabaya biniyorlardı. "Taksi çağır"dedim. "Bu saatte taksi olmaz"dedi Kaan. "Siktir,abi takip etmemiz lazım"dedim. "Bi yolunu bulucaz"dedi Kaan
Sevgi'nin Anlatımıyla;
"Reyyan,nereye gidiyoruz?"diye sordum. "Mardin kalesine gidiyoruz"dedi. "Ee nasıl tanıştınız?"diye sordum.Reyyan'ın yüzüne gülümseme geldi,dikiz aynasından birbirlerine baktıklarını fark ettim. "Oha aşka bak"kendi içimden bunu dediğimi zannettim ama sanırım bunu dışarı vurmuştum.Arabadaki herkes gülmeye başlamıştı.Miran hikayelerini anlatmaya başladı "Reyyan'ı ilk defa çarşıda alışveriş yaparken görmüştüm.İlker diye bir arkadaşım var Reyyan'ın ailesinin yakın arkadaşı burda bilirsiniz belki de görücü usulu verirler kızları,hemen ona Reyyan'ın ailesine haber vermesini istedim ve o gece gidip istedik."dedi. "Yıldırım aşkı gibi bişey bu o zaman"dedi Erim. "Aynen öyle ama Reyyan'ı evlendirmek kolay olmadı.Ortanca abisi Azat var.Mesela o vermek istemedi büyük abisi yani sizin gördüğünüz Süleyman verdi Reyyan'ı"dedi Miran. "Azat mı konakta yoktu değil mi?"dedim. "Yok Azat abim bu gece gelecek,isterseniz dönüşte onu beraber alalım tanışmışta olursunuz"dedi Reyyan. "Olur,neden olmasın"dedim. "Geldik,yokuştan çıkmaya hazır mısınız?"diye sordu Miran.Hepimiz kafamızı olumlu anlamda salladık.20 dakika sonra hepimiz tükenmiş bir şekilde en tepede duruyorduk. "Ya Miran insan azıcık dinlenerek yukarı çıkartır"dedim.Kendimi kalenin ortasındaki çimlerin üstüne attım.
Selin'in Anlatımıyla;
Bir yolunu bulamamıştık,zaten nereye gittiklerinide bilmiyorduk. "Allah bilir nereye gittiler,neyse çok umrundada sayılmayız zaten en erken uçak 3 gün sonra var,alıyorum biletleri İstanbul'a dönüyoruz"dedi Ateş. "Ha geldik öylece bırakıp gidecek miyiz?"dedim.Cevap vermedi.
Sevgi'nin Anlatımıyla;
Hepimiz çimlerin üstüne oturup soluklanmıştık. "Ben anlatıyorum daha fazla dayanamayacağım"dedi Ayça,bütün olanları baştan sona kadar anlattı. "A...ama abim bize böyle anlatmadı,sen kendi isteğinle nişanlanmışsın falan"dedi Reyyan. "Yalan"dedi Ayça. "Hatta nikah günü Kanada'ya kaçacağız 3'müz"dedim. "Kanada'ya ne gerek var,bizim burda büyük bir aşiretimiz ve konağımız var Pulkonmaz aşireti"dedi Miran. "Siz oraya gideceksiniz ben size araba göndereceğim camdan kaçarsınız,oraya gider bir süre saklanırsınız zaten orda babaannem,annem babam,kuzenlerim,yengem ve biz yaşıyoruz"dedi Miran. "Çok saol Miran ama başına dert açmayalım"dedi Erim. "Ne derdi açacaklar hiç birşey diyemezler"dedi Miran. "Haydi kalkın Azat abim gelmiş mesaj attı gidip onu alalım."dedi Reyyan. "Reyyan abin gelse,bide burdan inmekle uğraşamam"dedim. "Haydi kalk kalk"dedi Reyyan.Kalkıp koluna girdim Reyyan'ın.Aşağıya doğru inmeye başladık.Erim ile Ayça en önde Miran bizim önümüzde biz de en arkada kol kola yürüyorduk. "Miran kusura bakma karını çaldım"diyerek güldüm. "Al senin olsun"dedi Miran kahkaha atarak. "Eyvallah"dedim.Reyyan kulağıma doğru eğilip "Azat abimle tanışman iyi olacak belki flörtleşirsiniz"dedi. "Aman yok Reyyan,her erkekle flörtleşmem ben"dedim. "Abimi görünceki surat ifadeni merak ediyorum"dedi. "Azat abinde,Süleyman abin gibi göbeklidir herhalde"dedim. "Sen öyle san"dedi.20 dakika da aşağıya inmiştik.Arabaya binip havaalanına doğru ilerledik.45 dakika sonra havaalanındaydık.Hepimiz arabadan inip gelen yolcular çıkış kapısının önünde bekliyorduk. "Heh geliyor"dedi Reyyan.Hızlıca koşup abisine sarıldı.Reyyan sarılınca yüzünü görememiştim abisinin.Yüzümü yola eğmiştim.Ayça bana dirsek atınca Reyyan ile abisinin bana doğru geldiklerini gördüm.Sonra tekrar başımı yola eğdim.Sonra gördüğüme inanamayıp tekrar kaldırdım.Ağzımdan çıkan tek şey "çüş"olmuştu. "Bu Sevgi"dedi Reyyan. "Bu da abim Azat"dedi daha sonra. "Memnun oldum"diyerek elini uzattı Azat. "Bende memnun oldum"dedim ve elini sıktım. "Reyyan,o gerçek mi?"diye fısıldadım. "Sana dememiş miydim?"dedi Reyyan. "Hadi gidelim"dedi Miran. "Arabaya sığmayacağız Sevgi ile Azat abim başka araba ile gelsinler"dedi Reyyan. "Başka araba?"dedim. "Süleyman abim araba göndertti"dedi Reyyan.Kaş göz işaretleriyle olmaz diyordum.Ama onlar çoktan arabaya binmişti. "İyi gel gidelim"dedi Azat.Arabaya bindik. "Eee konuşmayacak mısın?"diye sordu Azat. "Yani ne konuşabiliriz"dedim. "Mesela nerde okuyorsun,kaç yaşındasın,nerelisin"diye sordu. "İstanbulda okuyorum,22 yaşındayım,Balıkesirliyim.Ya sen?"dedim. "İzmirde okuyorum,23 yaşındayım,bildiğin gibi Mardinliyim"dedi. "Ya ne güzel İzmir'e sık sık gelirim"dedim. "Ne okuyorsun"diye sordum. "İşletme okuyorum,üniversite bittikten sonra şirketin başına geçeceğim"dedi. "Sen bildiğim kadarıyla hukuk okuyorsun"dedi. "Evet de nerden biliyorsun"dedim. "Reyyan söyledi"dedi.Konağın önüne gelmiştik. "İyi Geceler"dileyip odama çıktım. Odanın kapısını açınca 4 çift gözünde bana baktığını görünce çok korkmuştum. "Allah sizi....Napıyonuz burda?"dedim.Azat geldi arkamdan "bişey mi oldu?"dedi. "Hmm oldu bak"dedim. "Bir an hiç gelmeyeceksiniz zannettik"dedi Miran. "Hö çök kömök"dedim.Odaya girip kapıyı kapattık.Yarın büyük gündü o plan yarın uygulanacaktı. "Saat kaç?"diye sordum. "05.48"dedi Azat. "Hadi kalkın yatın yarın büyük bir operasyonumuz var"dedim.Herkes yataklarına dağıldı. "İyi geceler Sevgi"dedi Azat, "İyi geceler Azat"diyip yatağıma geçtim.

Hayat Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin