12.Bölüm

15 4 0
                                    

Azat ile Miran'ın yanından zorla da olsak ayrıldık.Bilet kontrolünden geçtikten sonra 105 numaralı kapının önündeki koltuklara oturduk. "Siz direk eve geçersiniz,benim bi fakülteye gitmem lazım.Cengiz hoca gelince yanıma uğra demişti"dedim. "Niye napacakmış ki Cengiz hoca"dedi Selin. "Staj'a başlıcam ya onun içindir"dedim. "Ha tamam o zaman"dedi Selin.Uçağımızın anonsu yapılınca kapı önündeki sıraya geçtik.Uçağa bindiğimizde Reyyan ile ben arkamızda Erim ile Ayça onların arkasında Selin ile Kaan yan yana oturmuşlardı.Reyyan ile ikimiz kendimizi sap gibi hissediyorduk ki bu normaldi.Çantamdan kulaklığımı çıkartıp telefonuma taktım.Gece Yolcuları grubunun şarkısı olan Meyhaneler Sen açtım.Reyyan da kendi kulaklığını takmış başını omzuma koymuştu.İstanbul'a inene kadar kulağımdaki kulaklığı çıkarmadım.Uçak inerken kemerimi takıp arkama yaslandım.Nasıl geçmişti bu birkaç gün veya ne yaşamıştık biz orda...Kafamda bir sürü soruyla uçaktan indim. "Siz arabayla gidin,ben taksiyle giderim okula"diyip taksi durdurdum. "Tamam evde görüşürüz"dedi Ayça.Taksiye binip fakülteyi söyleyip arkama yaslandım.Saate baktığımda 14.12'ydi.Acaba Azat inmiş miydi uçaktan?Telefonumu çıkartıp Azat'ın numarasını bulup aradım.Telefonu kapalıydı büyük ihtimalle daha inmemişti.Taksi fakültenin önünde durunca ücretini verip indim.Cengiz hocanın odasına doğru ilerledim.Cengiz hocayı küçüklüğümden beri tanıyordum okul dışında Cengiz amca oluyordu.Onun sayesinde hukuk fakültesi seçmiştim.Kapısını çalıp içeri girdim. "Cengiz amca müsaitsen geleyim mi?"dedim. "Gel,hoşgeldin 1 hafta kalmadın."dedi. "Evet,sorunlar beklediğimizden erken çözüldü"dedim. "Ateş nerde?Sizinle gelmedi mi?"dedi. "Ateş'in bundan sonra gelebileceğini düşünmüyorum Cengiz amca"dedim. "Niyeymiş o"dedi. "Evlendi,daha doğrusu evlenmek zorunda kaldı"dedim. "Nasıl,ne alaka Ateş ve evlenmek aklımın ucundan geçmezdi"dedi Cengiz amca. "Valla Cengiz amca hemde kendinden 10 yaş büyük biriyle evlendi"dedim.Cengiz amca şaşırmıştı. "Neyse,Cengiz amca bana şu staj adresini versen Ateş'e vermiştin ama artık malum o evli gelemez"dedim.Adresi kağıda yazıp bana uzattı. "Yarın başlarsın"dedi. "Aynen,yarın başlarım görüşürüz Cengiz amca"diyip odadan çıktım.Fakülteden çıkıp taksi çağırdım.Direk eve geçecektim.Taksi geldiğinde evi tarif edip arkama yaslandım.Taksi evin önünde durduğunda ücreti verip indim.Hızlı adımlarla eve çıkıp kapıyı çaldım.Ayça kapıyı açtı. "Hoşgeldin"dedi. "Hoşbulduk,yerleştiler mi"dedim. "Evet,yerleştiler"dedi. "Tamam üstünü değişip geliyorum oturma odasına"diyip yatak odama ilerledim.Üstümdekileri çıkarıp saçımı ev topuzu yaptıktan sonra pijamalarımı giydim.

Üstümdekileri çıkarıp saçımı ev topuzu yaptıktan sonra pijamalarımı giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ellerimi de yıkadıktan sonra oturma odasına geçtim.Kızlar kahveleri yapmış,çekirdekleri çıkarmış yani tam bir dedikodu ortamı oluşturmuşlardı. "Hayırdır yine kimin dedikodusu var?"dedim. "Ateş,Kaan'ı aramış.Beni kurtar diye"dedi Selin. "Vay vay vay bu kadar çabuk bıkmış karısından"dedi Ayça. "Demek ki"dedim. "Ay neyse takmayın şu salağı.Açın televizyonu yeni dizi başlamış onu izleyelim"dedim.Reyyan televizyonu açtı.Dizi bittiğinde saat 20.45'ti.Reyyan'ın telefonu çaldı,arayan Azat'tı. "Beni niye aramıyor acaba beyefendi"dedim.Reyyan telefonu açtı.Bi süre konuştular.Telefonu kapatırken "ha,tamam ben söylerim"diyip telefonu kapattı. "Nolmuş?"dedim. "Ya,mezuniyet partisindeymiş,seni arayamamış."dedi Reyyan. "Ha öyleymiş,tamam"dedim. "Kıskandın mı?"dedi Ayça. "Yoo ne alakası var"dedim. "Kalkın hazırlanın dışarı çıkalım"dedim. "Napcan bu saatte dışarıda otur oturduğun yerde"dedi Selin. "Ya kız Kıza bişeyler yapıcaz kalkın"dedim.Herkes odalara dağıldı.Reyyan benim odamda kalacaktı.Herkes üstünü değiştirdi.
Sevgi'nin Kombini:

Hayat Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin