Üstüme beyaz bir crop altıma siyah bir pantolon giyip çıktım odadan,Selin'in bakışları herşeyi anlatıyordu, "Bu ne be?Ciddi ciddi bununla mı geleceksin"dedi. "Evet,sıkıntı mı var?"dedim, "Saçmalama,bununla gelemezsin,bar'a gidiyoruz farkındasın değil mi?"dedi. "Ne giymemi bekliyorsun abiye falan mı?"dedim. "Off"diyip dolabıma doğru yöneldi.Altıma siyah deri mini bir etek,üstüme dantel yakalı beyaz bir askılı bluz,ayakkabı siyah sade bir stiletto verdi. "Saçmalama giymem ben bunları"dedim, "Giyeceksin"diye ısrar edince isteksizce giymek zorunda kaldım.Saçımı açık bırakıp yüzüme hafif bir makyaj yapmakla yetindim.Korna sesi duyulunca Selin salonda bir ileri bir geri hareket ederken "Hadi,hazırlan inelim çocuklar ağaca döndüler"dedi.Kız dünden razıydı.O benden önce kapıya çıkmış asansörü de çağırmıştı.Kapayı kilitledikten sonra asansöre bindim.Selin aynada bir saçına bakıyor bir yandan da giydiği pudra pembe elbisesini düzeltiyordu.Asansörden indikten sonra koşar adımlarla arabaya koştu Selin. "Sakin ol,iki kalaş dünden razı olduğunu sanacaklar"dedim, "Zaten öyle değil miyim"dedi böyle demesi gülmeme sebep olmuştu.Binanın dış kapısını açınca Kaan ve Ateş arabaya yaslanmış bizi bekliyorlardı. "Biraz daha geç kalsaydınız kök salacaktık"dedi Kaan.Yüzümde mimik bile oynamamıştı.Arka kapıya yönelirken "Olmaz sen öne otur biz arkaya oturalım"dedi Kaan.İç çekerek ön koltuğa yerleştim.Ateş sürücü koltuğuna geçip arabayı çalıştırdı.Kaan ve Selin kendi aralarında sohbete dalmışlardı.Kaan Selin'e "Çok güzel olmuşsun"diyor,Selin de Kaan'a "Çok yakışıklı olmuşsun"diyor. "Ehh yeter içimi şişirdiniz ya çok güzel olmuşsun,teşekkür ederim sende çok yakışıklı olmuşsundan başka bişey konuşmuyorsunuz"diyerek patladım.Birden bire arabadaki herkes kahkaha atmaya başladı.O da kahkaha atmaya başlamıştı,arabaya bimdiğinden beri çaktırmadan göz ucuyla bakıyordum.Bu sırada mekanın önüne gelmiştik dışarıdan fena bir yere benzemiyordu.Araba durunca kemerimi çıkartarak indim.Önümüzde Kaan ve Selin arka da ben ve Ateş yürüyorduk.İçeri girdiğimizde direk masaya oturduk.Ateş ve ben karşılıklı oturmuş ancak hiç konuşmamıştık.İçecekleri sipariş ettikten sonra "Ben tuvalete gidiyorum"diyerek masadan kalktım.Tuvalete doğru ilerlerken arkamdan adım seslerinin geldiğini duydum.Ama Selin'dir diye bakma ihtiyacı duymadım.Tam tuvaletin kapısını iterken kapı kolunu birinin tuttuğunu gördüm arkamı döndüğümde Ateş olduğunu fark ettim. "Ne var ne istiyorsun?"dedim. "Hani gelmeyecektin"dedi. "Selin için geldim,senin için geldiğimi düşünmedin herhalde"dedim.Gülmekle yetinip geri çekildi.Bende hemen tuvaletin kapısını itip içeri girdim.Ateş ise masaya dönmüştü.10 dakika sonra tuvaletten çıkıp masaya döndüm.Masada birkaç bişey içtikten sonra "Ben minibar'a gidiyorum biraz orda oturacağım takılın siz"diyerek masadan ayrıldım.Minibar'a gidip ispanyol şarabı istedim.
Selin'in Anlatımıyla;
"Orda bişey mi oldu Ateş?"diye sordum. "Hayır bişey olmadı"diye cevap verdi Ateş.İçimden bir ses burda birşeyler döndüğünü söylüyordu.Ama arkadaşıma güvenecektim ve güvenmeliydimde bişey olsaydı Sevgi bana mutlaka anlatırdı.Masadaki sessizlik Kaan'ın "Hadi biz de minibara gidelim"demesiyle bozuldu. "Nereye isterseniz oraya gidelim,zaten sizin için geldik"diyince kalkıp minibara yöneldik"
Sevgi'nin Anlatımıyla;
2.bardak 3.bardak diye devam ederken Ateş,Kaan ve Selin'in bana doğru geldiklerini gördüm.15 dakika sonra 4'ümüzde yan yana oturmuş içkilerimizi içiyorduk.Benim kafam gittikçe güzelleşmişti.Ateş'in bana baktığını fark ediyordum.Ama benim ona bakmaya ya cesaretim yoktu ya da bakmak istemiyordum. "Sevgi..."dedi Ateş. "Hı?"dedim.Cevap vermedi biraz daha bekledim cevap vermeyip yüzüme bakmakla yetinince geri önüme dönüp içkimi içemeye devam ettim o son bardağı içmemeliydim.O son bardak kafamı o kadar iyi yapmıştı ki. "Çok Güzelsin"dedi Ateş,kafamı ona doğru çevirip sadece yüzüne baktım. "Sen de çok yakışıklısın"ağzımdan istemsizce çıkmıştı bu kelimeler.Tam birbirimize yaklaşırken Selin'in "Hadi gidelim"diye bağırmasıyla uzaklaşmak zorunda kalmıştık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayat
ChickLit"Emin misin?"dedi. "Madem bir yola çıktık devam edelim."dedim. Bizim hikayemiz böyle başladı,belki de hiç karşılaşmasak daha mutsuz olacaktık.Belki başkalarıyla evlenecek yuva kuracaktık.Ama işte hayat bizi karşılaştırdı.Hem de en kötü durumun içind...