15.Bölüm

14 3 0
                                    

"Geçerken seni bırakabilirim."dedi eniştem. "Yok enişte saol,yürüsem daha iyi olur"dedim.Çantamı alıp terliklerimi giydim. "Hala ben çıkıyorum"diye seslendim. "Tamam kuzum,geleyim mi seninle?"dedi halam. "Yok hala biraz yalnız kalsam iyi olur"dedim.Gerçi yalnız kalmak ne kadar mümkünse çünkü arkamdan gelecektir. "Tamam kuzum sen bilirsin"dedi halam.Dış kapıyı açtım.Azat tam karşımda banklarda oturuyordu.Kapıyı açar açmaz ayağa kalktı.Kapıyı hızla kapatıp bahçe kapısına yöneldim.Bahçe kapısından çıkarken kolumdan yakaladı. "Bırak kolumu"dedim. "Dinlemen lazım"dedi. "İstemiyorum bırak"dedim. "Bilmediğin şeyler var!"dedi. "Sana dinlemek istemiyorum dedim!"dedim.Kolumu çekip bahçe kapısından dışarı çıktım.Bahçe kapısından çıkar çıkmaz Telefonumu çantamdan çıkardım.Reyyan'ın numarasını bulup aradım. "Alo Reyyan,Altınköy plajına gelebilir misiniz?"dedim. "Tamam geliyoruz"dedi Reyyan.Telefonu kapatıp yürümeye devam ettim. "Ya bi dur"dedi Azat. "Durmuyorum,gitsene sen hem nişanlın evde bekliyordur"dedim.Plaj'a girdiğimde bizimkilerinde geleceğini bildiğim için 4 şezlong 2 hamak kiralamıştım.Görevli çocuk yeri gösterdikten sonra gitti.Eşyalarımı şezlong'a koyup kabine ilerledim.Üstümdeki elbiseyi çıkarıp kuzenimin dolabından aldığım bikinimi giydim.

Üstümdeki elbiseyi çıkarıp kuzenimin dolabından aldığım bikinimi giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Güneş kremimi de sürüp çıktım kabinden.Azat şezlonga oturmuş etrafa bakıyordu. "Gitmeyi düşünmüyor musun?"dedim. "Düşünmüyorum"dedi. "Ama ben gitmeni istiyorum sonuçta artık nişanlı bir adamsın!"dedim. "Şunu söyleyip durma!"dedi. "Ne yalan mı?Yalansa yalan de"dedim.Bişey demedi veya diyemedi bilmiyorum. "Biz geldik"dedi Selin. "Hoşgeldiniz"dedim. "Hoşbulduk"dediler.Herkes şezlonglara ve hamaklara kurulmuştu. "Niye sesiniz çıkmıyor sizin?"dedi Miran. "Azat'a sor Miran"dedim.Miran hayırdır dermişcesine göz kırptı Azat'a.Azat cebindeki yüzüğü çıkarıp Miran'a fırlattı.Miran yüzüğe baktı. "Gördün mü?"dedim. "Abi bu kim?"dedi Reyyan. "Anlatsana oğlum şunu!"dedi Miran. "O size anlatsın ben denize gidiyorum"diyerek ayak kalktım. "Otur oturduğun yere"dedi Azat. "Oturmuyorum napıcaksın?"diyip denize ilerledim.Denize diz kapağıma kadar girdiğimde Azat arkamdan geliyordu. "Gelme,zaten gelemezsin üstünde takım elbise var"dedim. "Öyle san sen"dedi.Azat takım elbiseyle suya girip bana yaklaşmaya başlayınca koşmaya başladım. "Gelme git!"dedim. "Dinleyene kadar gitmiyorum"dedi.  Su boynumu geçince Azat beni yakalamak için ileri atladı.İkimiz beraber suyun dibine çökmüştük.
Selin'in Anlatımıyla;
"Nereye gittiler?"diye sordu Reyyan.Bir anda yok olmuşlardı. "Suyun dibine çöktüler"dedi Miran. "Emin misin?"dedi Erim.Aniden suyun içinden çıktıklarında derin nefes almıştık.
Sevgi'nin Anlatımıyla;
Suyun dibine çöktüğümüzde sadece gözlerine baktım.Dinlemeli miydim onu?Kalbim dinle diyor ama beynim git diyordu.Ben hangisinin sesini dinleyecektim?Azat'ın omzuna bastırıp su yüzüne çıktım. "Dinleyecek misin?"diye sordu. "Tamam"demekle yetindim.Denizden çıktıktan sonra şezlonga oturup üstüme peştemalımı giydim. "Evet,dinliyoruz"dedim. "Reyyan,annemler geldiler."dedi ve devam etti. "Babam,işlerin başına geçeceğim için kendi uygun gördüğü kızla evlenmemi istiyor."dedi. "Eee?"dedim. "Yani dün ben istemedim,babamın seçtiği kızdı o"dedi.Ben niye daha önce dinlemiştim ki?Şuan kendimi suçluyordum. "Ama gayet mutlu görünüyordun?"dedim. "Öyle görünmek zorundaydım"dedi.Özür dilemek istiyordum ama sanırım bunu sadece ikimiz varken yapacaktım. "Tamam neyse kapatalım bu konuyu,siz denize girmeyecek misiniz?"dedim. "Hadi girelim o zaman"dedi Erim.Herkes kalkıp denize girdiğinde Azat ile ikimiz kalmıştık. "Sen girmeyecek misin?"dedim. "Böyle mi gireyim?Sayende takım elbise ile de denize girdik"diyerek güldü. "Şu ilerde mayo satıyorlar gidip alalım istersen?"dedim. "Olur gidelim."dedi.Ayağa kalkıp ilerdeki kafeteryaya doğru yürümeye başladık.İşte şimdi tam sırasıydı özür dilemenin tam sırasıydı,kolundan tutup kendime çevirdim. "Özür dilerim,seni dinlemeliydim."dedim.Gözlerime baktı,uzun süre sadece gözlerime baktı.Daha sonra kollarını açtı bu sorun değil demek miydi?Sarıldım...sıkıca sarıldım. "Seni seviyorum"dedi. "Seni seviyorum"dedim. "Ama artık gidip alsak mı mayoyu bizimkiler meraktan çıldırmak üzeredir"dedim.El ele tutuşup kafeteryaya gittik,Azat kendine bir mayo seçip aldı.Kabine gidip mayosunu giydi.Kabinden çıkınca takım elbiselerini kabinin yanındaki çöpe attı. "Niye attın ya?"dedim. "Önemli değildi ki zaten"dedi.Kiraladığım şezlonglara gidince üstümdeki peştemalı çıkarttım. "Çıkarma öyle gir"dedi Azat. "Azat saçmalama,hadi girelim"dedim. "Tamam ya şaka yaptım,hadi girelim"dedi. "Pek ciddiye almadım zaten"dedim. "Öyle mi?"dedi. "Öyle"dedim. "Sen görürsün"dedi.Bir anda yerden yükselmiştim. "Azat bıraksana ya"dedim.Azat denizi yarılamıştı bile,biraz daha ilerleyince suya aniden bıraktı beni. "Yaa Azat ya"dedim. "Ooo bakıyorum barışmışsınız"dedi Ayça. "Ya evet öyle oldu"dedim.Sonra Azat'ın omuzlarına bastırıp suya batırdım. "Oldu mu şimdi bu?"dedi çıkınca. "Oldu oldu çok çok güzel oldu"dedim. "Reyyan bi baksana"dedim.Reyyan yanıma geldi,Azat'tan biraz uzaklaşıp "Söyledin mi?"dedim. "Yok daha söylemedim"dedi. "Söylesene o zaman şimdi tam sırası bence herkes mutlu"dedim. "Haklısın o zaman söylüyorum"dedi.Ben geri Azat'ın yanına geçmiştim. "Bi buraya bakabilir misiniz?"dedi Reyyan.Herkes ona baktı ve "Ben hamileyim!"dedi.Erkekler hep bir ağızdan "NE!"diye bağırdılar.Miran suyun içinde Reyyan'a doğru yüzmüş yanına gittiğinde kucağına alıp döndürmüştü.Azat düşünceliydi sessiz bir şekilde "Ne ara yaptılar?"dedi. "Azat!"diyip ağzını kapattım.Reyyan Azat'ın yanına geldi ve "Dayı oluyorsun abi sevinmedin mi?"dedi. "Yok,sevindim de aniden söyleyince şaşırdım."dedi Azat.Reyyan ile Azat sarıldılar. "Sevgi,Azat var mısınız deve güreşine?"dedi Kaan. "Var mıyız sevgilim?"dedi Azat. "Biz olmasak sevgilim,eve gitsek halamlar merak etmiştir"dedim. "Olur,gidelim.Gençler biz gidiyoruz"dedi. "Ben 2 gün sonra yanınıza gelirim,biraz halamlarla vakit geçireyim"dedim. "Tamam görüşürüz"dedi Erim.Azat ile ikimiz denizden çıkmıştık.Ben şezlongda duran peştemalımı üzerime geçirmiştim.Azat ise üstüne havlu atmıştı.Plaj çantamı alıp Azat'ın yanına gittim. "Hazırsan gidelim"dedi. "Hadi gidelim"dedim ve elini tuttum.Yol boyunca hiç konuşmadan sadece yürüdük.Evin önüne geldiğimizde "Gidecek misin?"dedim. "Yok,gitmicem"dedi. "Napacaksın burada?"dedim. "Bankta uyurum"dedi. "Saçmalama,kalacaksan içeri gel ya da içeri gelmem diyorsan bende seninle geleyim senin evine gidelim"dedim. "Tamam içerde kalırım,diğerini göze alamıyorum"dedi.Bahçe kapısından girip,Demir kapıyı çaldık.Kapıyı halam açtı. "Hoşgeldin...Pardon Hoşgeldiniz"dedi.Kapıdan girerken "Anlatırım birazdan"dedim.Azat küçük banyoya ben büyük banyoya girmiştim.Halam Azat'a eniştemin kıyafetlerinden vermişti.

Halam Azat'a eniştemin kıyafetlerinden vermişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Azat benden önce duştan çıkmıştı.Bende duştan çıkıp üstümü giyindim yine Aleyna'nın dolabından giyinmiştim.

Bende duştan çıkıp üstümü giyindim yine Aleyna'nın dolabından giyinmiştim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Azat'ın oturma odasında olduğunu fark edince oraya yöneldim.Eniştem Azat'a pis pis bakıyordu.Azat'ın yanına geçip oturdum.Ortamda sessizlik vardı.Eniştem gözünü Azat'tan ayırmıyordu. "Ben gitsem iyi olacak"dedi Azat. "Gelmemi ister misin?"dedim. "Sen bilirsin"dedi. "Hala,enişte biz gitsek artık"dedim. "Oturun konuşalım"dedi eniştem.

Hayat Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin