Глава 2: Не са ми нужни детегледачки

63 7 4
                                    

Мяташ си якето на раменете, снадвича, в устата ти и хвърляш един последен поглед на панирания ти вид в огледалото, след което излизаш от апартамента и почваш да тичаш по стълбите, прескачайки по две стапала. Тичаш към спирката и тъкмо стигаш до автобуса, когато вратата се затваря под носа ти. Удряш леко с ръка, за да отворо шофьора, но вместо това, той просто отпрашва оставяйки те да чакаш още петнайсет минути.
- Кретен. - правиш ядосана гримаса, докато вдишваш и издишваш тежко. Цялото това бързане и пак ще закъснееш егаси! Отпускаш цялата тежест на тялото си върху свободното място на пейката. Толкова не тичаш в часовете по ФВС.
- Ха, кой бил тук. - чуваш познатия дразнещ глас. Ейда... възможно най-голямата кифла в цялото даскало. Изобщо не се понасяте.
- Ужас! Вижте й косата на нищо не мяза. - една от двете неотлепващи се от нея кучки сочи към главта ти и трите избухват в смях. Извърташ очи.
- Не е ваша работа. - измърморваш.
- Определено трябва да слагаш и грим на това грозно лице. - другата казва сладко и следва отново смях. Прикриваш лицето си с длани. Наистина не носиш никакъв грим.
- Лицето й е нищо в сравнение с как мирише. - коментарите продължават да се сипят кой от кой по-унижаващ. Защо трябва да слушаш това?! Искаш да спрат. Да те оставят на мира за един шибан път! Преместваш ръцете върху ушите си и очите на Ейда омекват.
- Хей, искаме да те предпазим от унижение, защото сме ти приятелки. - усмихвайки се сяда до теб. Приятелки?! Всичко друго, но не и това. Поглеждаш към таблото. Още единайсет минути. Мамка му! Заклещена си с тези пачи.
- Слушалките. - обръщаш рязко глава при чуването на мъжки глас. Усещаш ръка върху своята от дясната страна и поглеждаш към непознатия до теб с отворена уста и упулени очи.
- Сложи си слушалките. - повтаря той и ти премигаш няколко пъти.
- И-извинете? - преглъщаш нервно, а пачите се споглеждат объркано.
- На кого говориш, глупачко? - пита една, но не обръщаш голямо внимание. Отваряш чантата си и включваш слушалките в телефона, отваряйки плейлистата си. Какво?
- Що за песни са това? Не си ги теглила.
- Idol
- BS&T
- Save me
- On
- Fake love
-...

Автоматично се пуска първата и избихва в ухото ти, заглушавайки всичко останало.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
A Brand New World Where stories live. Discover now