Глава 12: Неканен Гост

30 6 10
                                    

Носиш две щайги със соковете, които поръча преди седмица. Оставяш ги на земята пред хладилниците и почваш да ги редиш. Работния ти ден свърши и може да се прибираш, но честно казано ти харесва да работиш в кафенето/магазинче. Без да искаш изпускаш едно шише и то се търкулва към улицата. Псуваш се и се навеждаш, за да го вдигнеш, когато ръката ти среща нечия друга.
- Ах, благода- виждаш познатото лице и спираш да говориш, стискайки челюсти.
- Непохватна, както винаги. - усмихва се сладко, но ти взимаш решение да я игнорваш възможно най - много. Обръщаш се с гръб към нея, продължавайки да работиш и очите й се пълнят с тъга. - Виж... искам да поговорим. - Да по говорите ли? Че ти не искаш да дишаш един въздух с нея, камо ли да говорите! Правиш се, че не съществува и тя въздиша. - Бих искала едно карамел макиато в такъв случай. - любимото кафе и на двете ви.

Пиехте го, докато слушахте песента coffee, напът за даскало всяка сутрин

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Пиехте го, докато слушахте песента coffee, напът за даскало всяка сутрин. Беше хубаво... както и да е, вече всичко е в миналото! Заставаш до входа, все още с гръб към нея и се подпираш на вратата, сваляйки престилката си.
- Работното ми време свърши. - опитваш се да звучиш спокойно. Минаваш през малката стаичка, където шефката ти мие чинии.
- Бабо, ще тръгвам. - покланяш й се и тя ти маха да вървиш. Шмугваш се през задния вход и възможно най-прикрито отиваш до апартамента си. Имаш известни проблеми с отварянето на разждясалата врата, но след два месеца, вече му свикна. Всъщност си благодарна, че успя да си го позволиш, защото първоначално спа по пейките или в кафенето, но гърба почна много да те боли. Да си купиш собствен апартамент е голяма стъпка и си горда с колко успя да постигнеш за почти три месеца.
- Прибрах се! Момчета? Има ли някой? - обикновено заварваш някой от духовните ти водачи. Всъщност като изключим бабата и клиентите, които обслужваш, те са единствените, с които си общуваш и ти дават сили. Нямаш мобилни данни отдава, но хващаш wifi на съседите от горе и постоянно слушаш песните им в свободното си време. Дават ти сили, някак си... някак си не се чувстваш чак толкова самотно.
- ПААА! - обръщаш се рефлексивно към посоката на писъка. Ами ако е крадец? Не може да си позволиш да ти откраднат и малкото, което имаш. Ами ако има и пистолет?! В секундата, в която очите ти регистрират фигура в опасна близост до теб, си протягаш юмрука и фраскаш нападателя с все сила. Никой не се закача с т/и.
- Aigooo, носът миии! Май го счупи. - момчето изскимтява, отдръпвайки се от теб. Цъкаш с език и го удряш леко по рамото.
- Това е защото ми изкара акъла! - след това му целуваш носа. - А това, защото съжалявам. - Tae маха с ръка, търкайки нараненото си място.
- Няма проблем, свикнах да ни набиваш. - да кажем, че не се слупва за първи път...

A Brand New World Where stories live. Discover now