Глава 14: Почва да се пропуква леко по леко

39 5 8
                                    

Да кажа само, че това НЕ е скипване на време, а просто като момент, който ще се случи в бъдещето и само вие (без героите) го виждате. Знам, знам, и аз се обърках от собственото си обяснение. Както и да е!
Поглед в бъдещето:
(...)
- Не е нужно да го правиш. - извикваш, гласа ти висок в края.
- ТИ НЕ ЗНАЕШ! Не знаеш нищо... Просто няма вече смисъл. Махай се! - опитва се да те игнорира и преглъщаш чудейки се какво да направиш. Глътна си цялата корейска граматика. Хайде де, била си на нейното място, но защо не можеш да кажеш и думичка. Играеш си със ръкавите на худито, мислейки. Погледа ти трескаво играе по хоризонта, когато се спира на раницата на момичето. Благодариш на всеки Бог, за който си чувла, когато виждаш голямото лого на BTS посредата. Лицето ти веднага омеква и вече имаш план.
- Слушаш BTS, a? - усмихваш се (...)

Отново в сегашно време:
Чистиш масата, която любезния господин, който ти даде бакшиш напусна преди малко. Избършваш потта от челото си, издишайки изморено. Разботиш изключително много.
- Unnie! Виж, какво намерих! - Вики се затичва до теб и едва не пропуска масата, забивайки се в съседната.
- Леко, бе. Ще се претрепеш. - смееш й се, а тя търка с ръка място, където се удари. - Какво правиш тук, така или иначе? Мислех, че продаваш от картините си? - имаше достатъчно пари за боички и платна, така че най-накрая успя да обедиш приятелката си да рисува картини, които после да продава, за да припечелвате още малко. Пък и наистина рисува уникално, светът заслужава да види таланта й. Проблемът е, че е доста трудно да продадеш на улицата. Седи по цял ден, рисува и портрети на място и пак е рядкост ако двама/трима човека в един ден си купят рисунка.
- НЯМА ЗНАЧЕНИЕ. ВИЖ! - набутва ти някаква скъсана листовка в ръката. Поглеждаш с досада, но от това, което прочиташ цялото ти изражение се променя и пребледняваш. Това... не очакваше нищо подобно. На листовката има твоя сминка и с големи букви "ИЗЧЕЗНАЛА" след това физическото ти описание и телефонен номер за връзка.

 На листовката има твоя сминка и с големи букви "ИЗЧЕЗНАЛА" след това физическото ти описание и телефонен номер за връзка

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.
A Brand New World Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ