Глава 9: Замалко Да Остане Без Ухо

44 5 6
                                    

Събуждаш се, замръзвайки. Опипваш с ръка, за да намериш одеялото, но не откриваш нищо. Все още е тъмно и просто свиваш колене към тялото си, за да се сгрееш, когато изведнъж ти става отново топличко и приятно. Вдишваш и приятен аромат на ягода удря носа ти. Сгушваш се удовлетворена и пак се връщаш към спането.

***
Въздишаш. Имаше хубав сън, но вече го забрави, а още даже не си отворила очи. Не е честно! Защо винаги трябва да забравяме приятните сънища като се събудим? Прозяваш се, но някакви косми удрят езика ти и сбръчкваш вежди. Клепачите ти веднага се разделят при гледката на косата на Taehyung в устата ти. Инстинктивно се отдръпваш назад само, за да откриеш себе си в прегръдката на Jungkook, към който лежиш с гръб. Тримата сте се гушнали като ти си посредата.

- Какво по дяволите?! - говориш на себе си, гласът ти малко над шептене

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.

- Какво по дяволите?! - говориш на себе си, гласът ти малко над шептене.
Взимаш възглавницата зад главата си и удряш Tae и Jungkook с нея.
- Еее. - по-големият разтрива носа си.
- Ммм! - измърморва Kookie, раздразнен.
- Ставайте от леглото ми! - почваш да ги риташ и те се разсъннават, освобождавайки хватката, в която те бяха хванали, като прибират ръцете си.
- Абе успокой се малко! Просто спахме заедно. Здрасти hyung. - гласът на Jungkook е дрезгав, като току що станал. Вдигаш вежди при думите му.
- А Jungkook имаше предвид... - V се включва, за да изчисти недоразумението, което е на път да избухне.
- Ти изобщо как се озовава тук?? - прекъсваш го, давайки му изпитателен поглед. Tae въздиша
- Ето какво се случи вчера:

Подреждах гучи колекцията си в гардероба, - извърташ очи - когато осъзнах, че беше наистина късно, а Jungkook все още не беше дошъл в общата ни стая. Притесних се за него, защото напоследък не изглежда на себе си и... - хапе устни, спирайки се - Както и да е, почнах да обикалям сградата, търсейки го навсякъде и накрая стигнах до "стаята".
- Стаята?
- Не ме прекъсвай! Иначе "стаята" е мястото, от което се свързваме с army. Така, да довърша:

Стигнах там и след известно търсене, го открих при теб! Двмата лежахте, с гръб един към друг. Щях да се измсея и да ви оставя да си спите, обаче забелязах, че Jk беше свил цялата завивка за себе си и ти измръзваше. Затова дойдох и легнах до теб, за да те стопля. - усмихва се невинно и свиваш очи.

 - усмихва се невинно и свиваш очи

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.

- Това е...всъщност е много сладко. Благодаря ти. - усмихваш му се топло. - А ти! - обръщаш се към Jungkook, който отново се е върнал към спането. Изглежда като малко англечле. Едната му буза на възглавницата, а другата на милиметри от твоята. Затова правиш това, което всеки на твое място би... Дърпаш му ухото! - Как си могъл да ми откраднеш собственото ми одеяло в собственото ми легло?! Нямаш ли достойнство бее!
- Ау! Ау! Ау! Сприии. - извиква той, но ти продължаваш да му дърпаш ухото.
- След като бях достатъчно любезна да ти позволя да останеш, така ли ми се отблагодаряваш? Като ме оставяш да измръзна до смърт?
- Добре, добре, съжалявам! Божее. - почва да размахва ръце във въздуха и Taehyung се опитва да те спре, дърпайки ръката ти, с надеждата да го пуснеш, но ти стискаш здраво и в последствие само го дърпаш по-силно.
- Стага деее! Боли! - вика горкичкия малтретиран, стискайки очи.
- Т/и, ПУСНИ ГО!
- Не! Ще си плати гадината! - всичи повишавате тон, борейки се, когато телефона ти иззвънява и тримата замръзвате на място. Едната ти ръка на ухото на Kookie, а другата на лицето на Tae. Taehyung, дърпа лакътя ти и се опитва да отдели пръстите ти от приятеля му, който набара кичур от косата ти и те скубе. Пускате се и ставаш към бюрото ти, за да вдигнеш.
- Добре ли си? Целия си червен. - V слага ръка на рамото на по-малкия, който търка нараненото си място.
- Нищо му няма. - усмихваш се палаво на Jungkook, а той те поглежда сякаш си му откраднала обяда. - Ало. - усмивката ти пада и цялото лице придобива сериозно изражение, когато чуваш гласа през слушалката. Двете момчета се поглеждат въпросително, забелязвайки внезапната промяна и насочват интереса си отново към теб.
- Какво има? - прошепва Tae и слагаш пръст пред устните си, за да му направиш знак да е тих.
- Кой е? - пита другия и ти му шъшкаш.
- Шшш на теб! Кой е? - изрепчва ти се Kookie.
- Добре, разбрах, благодаря ви. - затваряш въздишайки и срещаш погледа си с този на любопитните момчета. - Вики...

A Brand New World Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt