ASSALAMUALAIKUM AND HEY GUYS !
🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻
first and foremost, ofkos author nak ucapkan terima kasih sangat-sangat kepada anda semua yang menjayakan A.O.M 2: The Lost Queens
Thanks for your support and love !💛
Thanks for your votes !💛Thanks for your comments ! 💛
🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧
author juga nak mintak maaf sebab A.O.M 2: The Lost Queens ni, author tak publish se"active" masa author buat A.O.M: The Evil Prince dulu.
mungkin ada yang tak tahu @ tak ingat,
so author akan cakap balik 'sebab' kenapa author tak berapa active waktu author tulis A.O.M 2 ni.Firstly, kalau korang nak tahu, author siapkan A.O.M: The Evil Prince ( buku pertama ) sepenuhnya waktu umur author 15 ( form 3/tingkatan 3) sebelum PT3.
and, waktu akhir-akhir tahun author f3 tu, author dah publish AOM 2.
Pap pap pulak, waktu author masuk f4 ( 16 tahun/tingkatan 4) , author masuk asrama. sebab asrama sekolah author dah siap dibina + diletak perabot.
so basically, sekolah menengah author is something like daripada "sekolah menengah yang tumpang dekat bangunan sekolah lain" to "sekolah berasrama penuh".aiyaaa jadi budak asrama last minit. tapi takpe, saya okay.
so, itula sebab pertama author tak active. sebab dah jadi budak asrama hmhm. dekat sekolah + asrama tak boleh bawak phone.
✨✨✨✨✨✨✨✨✨
sebab yang ke-2 pulak kenapa author tak active sangat ialah sebab waktu author dah f5 ( tingkatan 5 / 17 tahun) , author dan batch 2003 terjadilah pulak " first batch of form 5 pro max".
sesiapa yang tahu betapa struggle dan serabot dan stress dan busynya "study from home" tu, korang pepaham lah hmmmm.
so itulah satu lagi sebab author tak active.
masa SPM dah habis pulak, author baru start update sikit-sikit balik la sebab tak tipulah, penat belajar ni. lagi - lagi pulak, waktu stress dengan spm, study online, exam online, stress dengan covid19, stress dengan pkp, then ada pulak masalah-masalah dan dugaan lain muncul satu persatu dalam hidup .sebab tulah, author ambil keputusan untuk ambil masa rehat sekejap selepas SPM.
author harap readers yang disayangi semua dapat faham❤️InshaAllah, author cuba sehabis baik untuk buat yang terbaik + publish + jadi active for AOM 3: Our Love Story. inshaAllah.
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
kepada semua pelajar SPM 2004, author ucapkan goodluck kepada korang, buat yang terbaik sehabis baik. Jangan lupa untuk sentiasa berusaha, berikhtiar, berdoa dan bila dah habis jawab semua soalan SPM nanti, kita tawakkal ye.
GOODLUCK guys !!🌻✨
dan kepada yang struggle dengan life, author doakan jugak yang terbaik untuk korang ! jangan cepat mengalah dengan masalah-masalah yang ada dalam hidup kita. cause WE ARE TOUGHER THAN WE COULD EVER IMAGINED! hope u guys having a good and nice say/night !
💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕
itu sajalah utk "author's note" kali ini.
sekian terima kasih.
salam sayang,
author.#staysafe
- sending virtual hugs -
end
YOU ARE READING
Academy Of Magic 2:The Lost Queens [COMPLETED]
Fantasia[sequel to Academy of Magic:The Evil Prince] Apabila ada kuasa jahat melanda ke seluruh wilayah termasuk Academy Of Magic,tetapi, Si Dalangnya tidak pula kelihatan! Seakan-akan merasakan kezaliman daripada angin. Lebih melampau lagi, apabila si dala...