Na początku chciałabym podziękować za wszystkie pytania! 💕🌻
• Dwa ulubione shipy?
- Jeśli chodzi o AWAE, to oczywiście Shirbert i Bash z Panną Stacy (nie wiem czy ten ship ma jakąś nazwę, jeśli tak to przepraszam, ale jej nie znam). Może ta opinia jest nie popularna, ale jakoś nie przepadam z Dirry (proszę nie zabijcie mnie za to). Uważam, że Jerry jest za dobry dla Diany, jakoś zawsze bardziej widziałam już Anie z Jerrym niż Diane. O! Albo Ruby! Ruby z Jerrym, to byłoby coś! Natomiast jeśli chodzi o shipy spoza AWAE, to jest to napewno Zutara z Avatar the last airbender. W sumie mam dużo shipów z uniwersum ATLA, na przykład Tokka.• Ulubiona książka na wattpadzie o AWAE?
- Niestety nie mam ulubionej książki o tej tematyce. Przeczytałam już wiele pięknych i nie potrafię wybrać jednej, ale bardzo podobał mi się one shot „Ciepłe dłonie" ( niestety nie pamietam autorki, przepraszam, ale jest to dość popularne, więc powinniście dość łatwo znaleźć ) oraz „Tunbergia" autorstwa @imponderabillia_ ( bardzo wzruszające). Przeczytałam tak wiele tych fanfiction, że już mieszają mi się te historię...• Ulubiony moment w serialu?
- moment w lesie, gdy Billy dręczył Anie i Gilbert ją uratował ( Zabić jeszcze jakieś smoki, Panienko? )
- jak w drugim sezonie jechali na gapę pociągiem i Gilbert ich przyłapał oraz sceny towarzyszące.
- scena po akcji w ratuszu w trzecim sezonie, jak Gilbert i Ania rozmawiali siedząc na schodach
- pijany Bash
- Gilbert mdlejący na widok igły (nasz kochany doktorek)• Jakie jest Twoje hobby i jakie chciałabyś robić/spróbować, lecz nie możesz?
- Ogólnie robię w swoim samotnym życiu wiele rzeczy i nie umiem wybrać jednego hobby, żeby udoskonalać się w jego kierunku. Lubię rysować, śpiewać, kiedyś strzelałam z łuku ( dalej to uwielbiam, ale z powodu warunków jakie panowały na treningach zrezygnowałam), lubię okazjonalnie pisać, robię także charakteryzację, podałabym wam instagrama, ale boję się, ktoś z moich znajomych czyta to i by odkrył mój mroczny sekret (nikt nie wie, że piszę na Wattpadzie ani z rodziny, ani z znajomych). Ostatnio nauczyłam się szyć na maszynie i to pokochałam. Bardzo chciałabym jeździć konno oraz spróbować cosplay'u. Niby robiłam kiedyś jakieś sukienki wzorowane na księżniczkach Disney'a, ale to nie to samo.• Najlepsze miejsce, w którym byłam?
- Muszę przyznać, że nie podróżuje za dużo i byłam w niewielu miejscach, ale najbardziej mnie ciągnie na wieś, gdzie kiedyś mieszkałam. Jeżdżę tam co lato i uwielbiam tam być. Zresztą, jak to mówią, lubię wracać na stare śmieci haha• Ulubiona figura geometryczna?
- Zdecydowanie kwadrat, bo jest na niego najmniej wzorów to nauki. Chociaż ciągnie mnie tez trochę do trapezu i prostej...• Mój ulubiony serial?
- Oczywiście „Ania, nie Anna" oraz „Avatar: legenda Aanga"• Moja ulubiona postać z AWAE to...? Dlaczego akurat on/ona?
- No cóż, jak już mogliście zauważyć jestem bardzo niezdecydowanym człowiekiem, więc... nie mam ulubionej. Bardzo lubię Gilberta, choć w trzecim sezonie zachował się okropnie (delikatnie mówiąc) w stosunku do Winifred. Lubię także Anie lecz nie raz irytowała mnie jej postawa. Jakbym koniecznie musiała wybierać to chyba byłby to Cole? Był takim trochę biednym bubu w drugim sezonie, za to w trzecim był tak ogromnym wsparciem dla Ani choć dostał naprawdę nie wiele czasu antenowego. W trakcie tej sceny z drugiego sezonu, jak stał na klifie bałam się strasznie, że z niego skoczy i za każdym razem, jak to oglądam odczuwam ten niepokój.• Twoja najmniej lubiana postać z AWAE to...? Dlaczego?
- O dziwo nie jest, to Billy, Winifred czy Josie, a... Diana. Nie zrozumcie mnie źle, kocham wszystkie postacie, ale Diane chyba najmniej, przez to co zrobiła Jerry'emu. Czemu nie nie lubię tamtych postaci? Bo każdej z nich współczuje. Wiem, że idąc tym tokiem myślenia Dianie tez powinnam, ale jakoś nie potrafię. Jedynie postacie, których nie lubię bardziej, to Pan Philips i matka Diany, ale uznałam, że pytanie dotyczy tych pierwszoplanowych postaci.
CZYTASZ
Jestem przy Tobie moja Marcheweczko
Fanfiction„- Nie bój się, jestem obok. - powiedział szeptem, tak żeby tylko ona usłyszała choć nie było w ich pobliżu nikogo. Ania próbowała udawać, że nie usłyszała Blythe'a jednak znów, brunet wywołał uśmiech i lekki rumieniec na jej twarzy..." • • • Krótka...