Capitolul 6

135 13 0
                                    

Nu mi-a fost deloc greu sa il conving pe tata sa imi schimbe soferul, si-a dat si el seama ca nu il suportam pe cel vechi, nu numai pentru ca era bătrân dar si ca nu puteam sa ies cu prietenii si sa stau mai mult de doua ore ca se plictisea sa astepte, chiar daca asta era treaba lui.

Cobor la masa si observ ca tata este ingandurat, nu vreau sa ma bag in problemele lui, sigur nu e ceva grav, poate ca are vreo problema la munca.

  -Vreau sa discut ceva important cu tine.

Inima imi sare din piept. Nu imi dau seama ce am facut. Oare a aflat de Erick?

  -Te ascult.

  -Cred ca iti amintești de Marius, daca nu, el era fratele meu. Astazi am primit vestea ca a murit.

Normal ca imi amintesc de el. Tata si cu Marius nu au avut niciodata o relatie prea buna. Ultima data cand l-am vazut s-au certat foarte rau si de atunci nu am mai auzit nimic de el. Cred ca au trecut mai bine de cinci ani.

  -Imi pare asa rau, tata...

  -Iti aduci aminte ca el avea o fata?

  -Da, imi aduc.

  -Stiu ca iti cer prea mult dar vreau sa o aduc sa locuiasca la noi si as vrea sa o faci sa se simtă bine aici, chiar are nevoie de noi.

  -Nu imi poti cere asta.

  -De ce nu?

  -Pentru ca eu nu suport pe nimeni in jurul meu.

  -Dar ii suporti pe cei patru prieteni ai tai.

  -Nu mai vorbesc cu ei.

  -Ce s-a întâmplat?

  -Nu vreau sa vorbesc despre asta. Daca vrei sa o aduci aici, adu-o, dar nu iti garantez ca o sa ma port frumos cu ea.

Următoarea ora mi-o petrec cu tata. Imi povestește cum a facut accident fratele lui. Se intorcea de la munca si o masina a intrat pe contrasens si l-a izbit. Doctorii au incercat sa il salveze dar fara succes.
Imi povestește de fiica lui. Am aflat ca o cheamă Alina si are 15 ani. Ciudat e ca nu am cunoscut-o niciodata. Nu pot sa spun ca mi-ar fi placut, dar e naspa cand ai o verișoară pe care nu o cunosti. Maine o sa vina aici. O parte din mine spera sa ma inteleg cu ea iar cealaltă sa nu o vad prea des prin casa.
~
Am avut o zi grea si ceva ma face sa cred ca vor mai urma zile si mai grele.
Incerc sa dorm dar ma tot gandesc la Erick. Nu stiu cine e sau ce vrea de la mine. Am mintit cand am spus ca nu se ridica la standardele mele, el este mai sus de el.
Mi-ar fi placut sa fim prieteni dar el vrea sa fim dusmani. A inceput un joc in care sunt obligata sa intru, nu imi pot pata reputația din cauza lui. Start joc, Erick, dar ai grija, eu joc dur.

VikyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum