Capitolul 18

66 2 0
                                    

  Am spus ca o urasc. Am vrut sa o urasc, intr-un timp chiar am crezut ca am scos-o definitiv din mintea si inima mea. Dar acum, cand o am in fata, imi e greu sa ma stăpânesc. E aici, langa mine. Ma priveste ca si cum nimic nu s-ar fi întâmplat. O urasc, dar cu toate astea o iubesc atât de mult.

  Mama s-a schimbat. E diferita. Am stat ore de vorba cu ea. De cand am ajuns aici, nu ne-am oprit din vorbit. Mi-a povestit tot, toata povestea dintre ea si Gabriel. Cum l-a cunoscut pe tata si cum, intr-un final a fost nevoita sa plece.

  - Nu am vrut sa plec, dar nu a fost dupa mine. Nu am putut sa te iau cu mine, nu ai vrut. Te-ai încăpățânat sa ramai langa tatal tau. Ti-am spus multe lucuri urate, care probabil te-au durut, dar imi pierdusem controlul. Paul, mi-a luat tot, bani, casa, afacerea, inclusiv pe tine.

Ma uit in ochii mamei mele. Stiu ce înseamnă sa pierzi tot, si eu am fost in locul ei. Am pierdut totul pentru o persoana, dar consider ca pot repara lucrurile.

  - Stiu ce simti, mama. E greu sa acceptam unele lucuri. Tu ai pierdut totul acum cativa ani, dar te-ai pus pe picioare. Eu pe partea cealaltă consider ca ma pot împăcat cu tata, introcandu-ma acasa.

  - Paul o sa te puna sa renunti la baiat. Esti dispusa sa faci sacrificiul asta?

O întrebare foarte grea. Nu cred ca pot renunta nici la Erick, dar nici la tatal meu. Nu pot lasa nimic pe mana altei persoane. O sa ma întorc acasa, iar Alina va dispărea definitiv din viata noastra.

  - Sunt dispusa sa fac orice.

  ~~~~

  - Esti bine?

M-a întrebat pana acum de cinci ori pana acum. De cand i-am spus ca m-am întâlnit cu mama, e efectiv in stare de șoc.

  - Da, sunt bine.

L-am sunat pe Robert ca sa ma vad cu el. Mi-a adus cateva haine de schimb si cativa bani de buzunar. Erick a insistat ca sa acopere el toate cheltuielile, dar nu am acceptat. Robert a fost de acord sa imi imprumute niste bani pana o sa ma întorc acasa. Pentru ca eu asta imi doresc, sa ma întorc acasa.

  -Cand te intorci? E o nebunie la conac.

  - Cat de curând posibil. Ce se întâmplă acasă?

  - Alina face pe sefa la conac. Tatal tau vrea sa te dezmorțească, si sa o puna in locul tău pe ea. Noi stam mai mult retrași, nu vrem sa agravam situatia. Daca suntem chemati, mergem la conac, daca nu, incercam sa nu iesim prea mult in evidenta.

  - O sa ma întorc cat mai curand, nu las pe nimeni sa imi ia locul.

Mai stam putin de vorba. Ne plimbam si mancam o înghețată, profitand de vremea frumoasa de afara. La întoarcere se ofera sa ma lase acasa la Erick.

~~~

Erick vrea sa ne uitam la un film. Sincer, nu am chef de filme, dar mi-e greu sa il refuz. A facut foarte multe pt mine, nici nu cred ca il pot răsplăti pentru tot.

Filmul este destul de bun. A ales o comedie la care am ras foarte mult. Ma tine strans la pieptul lui si din cand in când, ma saruta pe gat. De fiecare data cand face asta, simt ca ma îndrăgostesc si mai mult de el. A intrat in viata mea intr-un mod tare ciudat. Cine ar fi crezut ca baiatul ala, care ma amenință acum mai putin de doua luni, ar putea fi acest baiat de astăzi, cu care stau in pat si privesc o porcarie de film?

  Cand terminam filmul coboram la masa. Gabriel zambeste cand ne vede atat de veseli.

  - Vad ca ti-a prins bine sa iti vezi mama.

Nu mama este motivul fericirii mele, ci baiatul cu par șaten si ochi verzi care ma tine de mana. Dar cu toate astea ii raspund politicos:

  - Da. A venit la momentul potrivit.

In salon, atmosfera este una placuta. Mancam si radem in acelasi timp, chiar daca pentru oamenii ca noi, asa ceva reprezinta o rușine. Pana la urma, nu e frumos sa vorbesti cu gura plina, dar acum uitam de maniere si de tot.

Dupa cina ieșim in oras. Am stabilit sa ne vedem cu grupul. Erick s-a integrat perfect între noi, nici nu zici ca pana acum ceva timp era un strain. Alegem sa mergem la o terasa, de unde sa vedem tot orasul si luminile lui. Baietii vorbesc despre ultimul meci al echipei locale, iar noi fetele vorbim despre ultimele melodii lansate de trupa noastra preferata.

  - Viky, pana la urma ai vorbit cu tatal tau? zice Tina mușcând din felia ei de pizza.

  -Inca nu, dar vreau sa discut cu el cat de curand.

  - Crezi ca te vei impaca cu el? Pana la urma stim amândoi cat de dificil e, am crescut mai mult cu el decat cu ai mei, spune Mario.

  - Sunt unicul lui copil. Nu cred ca se pune problema sa nu ma ierte. Va trebui sa insist dar totul are o rezolvare.

  - Nu te va pune sa renunti la Erick? zice Mario.

Imi ridic privirea si ma uit la Erick. Isi lipeste buzele si isi trece mana prin par. Aștepta un raspuns.

  - Ma va pune. Daca e necesar o sa joc si teatru ceva timp. Nu pot renunta la Erick, dar nici nu pot lasa totul pe mana Alinei.

  - Adica vrei sa ne prefacem ca ne despărțim? întreabă Erick cu putina ironie in glas.

  - Ai tu un plan mai bun?

  - Mda, ai dreptate. Si cand ai de gand sa vorbesti cu el?

  - Maine, e tot ce spune, iar ceilalți schimba priviri intre ei.

Mai discutam diverse subiecte. Nimeni nu ma mai aduce in discutie pe mine si tatal meu. Nu am un plan anume dar voi improviza. Nu ma las, voi lua înapoi tot ce este al meu.

Ajunși acasa, intru la dus. Incerc sa imi pun ordine in gânduri. Maine ma duc acasa, iar tata nu are decat sa asculte ce am de zis. Imi voi relua locul in casa, Alina va vedea cu cine s-a pus. Cat despre mine si Erick, nu știu ce se va intampla. Il iubesc si sincer sper ca relatie noastră sa treaca cu bine peste aceasta provocare.

Ca in fiecare noapte, adorm in bratele lui Erick. Acum ma cuibăresc mai bine la pieptul lui, pentru s-ar putea sa fie ultima noastra noapte împreună.

VikyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum