Zilele trec rapid. Relatia dintre mine si Erick merge din ce in ce mai bine. Am ieșit de multe ori in oras, dar nu am mai dormit la el. Nu vreau sa ii forțez mana tatălui meu.
Ziua plecarii a sosit. In fiecare an așteptam aceasta tabara, dar anul asta este mult mai speciala. Anul asta este si Erick cu mine. Am momente în care ma gândesc la viata mea înainte de el. Eram alta persoana. Pe atunci aveam impresia ca iubirea ma face slaba, dar acum, mai mult ca oricând, imi dau seama ca m-am înșelat amarnic. Iubirea te face puternic. Daca ai langa tine omul potrivit poti cuceri lumea.
Robert m-a adus in fata scolii unde ne așteptau autocarele. Nu a plecat pana nu m-am urcat. Uneori ma enerveaza grija pe care mi-o poarta. M-am atasat mult de el, imi e ca un frate mai mare.
In autocar m-am asezat langa Erick. Mario si Ionut s-au așezat in fata noastra, iar Alexia si Tina in spatele nostru. In timp ce așteptăm restul elevilor sa vina, am inceput sa vorbim. Ionut a fost obligat de Mario sa nu isi aduca carti cu el. Saracul de el, ce o sa se faca daca nu citește? Alexia a spus ca are o surpriza pentru noi. Inca nu stim ce e, nu a vrut sa ne dezvaluie.
~~~
- E atat de plictisitor drumul si muzica asta e oribila, spune Mario întorcându-se spre noi.
- Fii atent la peisaj, asa o sa treaca timpul mai repede. Cat despre muzica, sunt total de acord cu tine, spune Erick.
- Nici muzica nu e asa rea, se aude vocea Tinei din spate.
- Tie iti place orice, spune Alexia, necajind-o.
Incerc sa ignor conversația lor. Ma concentrez pe peisajul miscator pe care il vad pe geam. Ne apropiem de micuta pensiune unde ne vom petrece următoarele trei săptămâni. Erick isi înfășoară ambele brate in jurul taliei mele si isi pune capul pe umarul meu.
- Cred ca o sa fie cele mai frumoase trei săptămâni din viata mea, spune el atat de incet incat il pot auzi doar eu.
- Asta cred si eu, ii răspund.
~~~
Pensiunea este la fel cum mi-o aminteam. Partea din fata este din lemn iar lateralele si spatele din cărămidă. Arata atat de frumos incat as vrea sa imi petrec toata viata aici. Prima data cand am venit, toti ziceau ca arata ieftin si murdar. S-au înșelat amarnic. Camerele sunt curate si fiecare are tematica ei. Eu mereu am ales-o pe cea din lemn. Totul in acea camera este facut din lemn. Paturile sunt facute din lemn, vopsite in negru. Peretii, podeaua si tavanul sunt tot din lemn, dar vopsite in asa fel incat sa arate a putred. Aleg patul de langa fereastra, iar Erick se pune langa mine. Alexia si Tina isi unesc paturile iar Mario si Ionut se mulțumesc cu paturile de la usa.
- Viky a ales camera asta acum doi ani, cand am venit prima data si de atunci a ramas ca o tradiție sa stam aici, spune Ionut căutând in bagaj un obiect anume.
- Arata chiar foarte bine, zice Erick analizand in detaliu camera.
In seara asta avem focul de tabără. Mereu am adorat traditia asta. Ne adunam toti in jurul focului si spunem povesti de groaza. Sincer vorbind, unele au fost atat de infricosatoare incat nici nu puteam dormi cateva nopți.
Stabilim ca pentru ziua urmatoare sa participam la câteva activitati in grup si dupa, spre seara, sa mergem intr-o drumeție. Drumetiile nu sunt tocmai punctul meu forte, dar nu ii pot refuza.
Iesim pe balcon sa luam putin aer curat si Mario sa fumeze. Nu am insistat pe subiectul cu tigarile. Fiecare e liber sa faca ce vrea cu viata lui. Peisajul este spendid. Pensiunea este situata in mijlocul munților. Am auzit de la unii spunând: "viata mea este atat de banala". Cum poti sa spui asa ceva despre tine? Daca Dumnezeu a depus atata munca pentru a face aceste peisaje superbe, cum sa crezi ca ar face ca viata ta sa fie una de nimic si banala, asa cum susții tu?
La focul de tabără se spun povesti de groaja, exact cum am banuit. Cand ma sperii Erick ma strange si mai tare in bratele lui. As putea sa spune ca nu mi-e frica cand sunt cu el, dar as minti. Tot ma uit in spate din cand in cand.
In camera jucam adevar si provocare. Alexia a adus cu ea cateva sticle de bautura, asa ca in maxim jumatate de ora deja suntem deja amețiți.
- Tina, spune Erick, te provoc sa il saruti pe Mario.
- Cu placere, spune Alexia, urcandu-se in poala lui Mario si sărutându-l.
- Ooooo, exclamam toti.
- Stie ce face, spune Mario, trecandu-si mana prin par.
Mario este sarutat si de Alexia. Ionut este provocat sa bea o sticla de vin de unul singur, iar Erick sa imi faca un semn pe gat.
Dupa doua sticle de vin si vreo trei ture de provocări, adormim unii peste altii pe podea. Nu stiu cate o sa imi amintesc maine dimineata, dar nu regret nimic. A fost una din cele mai frumoase seri din viata mea.
CITEȘTI
Viky
Teen FictionViky este o adolescentă în vârstă de 16 ani. Ea provine dintr-o familie foarte bună având tot ce își putea dori, mai puțin dragostea mamei ei. Cu toate ca ea este o persoană foarte bună, are doar 4 prieteni: Tina, Alexia, Mario si Ionuț. Viky nu a f...