Ziua trece mai repede pe cat mi-as dori. La ore nu ma pot concentra. Erick imi zambeste mereu iar cand profesoara se oprește din predat isi impleteste degetele cu ale mele pe sub banca. Nu stiu ce a vorbit cu Alina si cum i-a explicat situatia fara a ma include pe mine, si sincer nu ma intereseaza.
Cand iesim din scoala, Erick ma trage dupa el in spatele scolii, unde la ora asta nu e nimeni. Imi ia fata in palme, imi mangaie obrajii cu degetele apoi se apropie si ma saruta. E un sarut simplu, dar care stârnește in mine emotii necunoscute de mine pana acum. Se îndepărtează de mine si ma strânge la pieptul lui. Rămânem asa un timp. Nu vreau sa ma îndepărtez de el dar sunt nevoita. Robert m-ar da disparuta si ar veni sa ma caute in toata școala.
Ma conduce in parcare si ma strânge tare la pieptul lui. M-a mai îmbrățișat o data langa masina, dar atunci nu era nimic intre noi. Cand se indeparteaza de mine imi sopteste la ureche:
-Ne vedem diseară! Vin cu tata la voi la cina.
Inainte sa pot spune ceva imi zambeste si se îndrepta spre masina care il astepta. Urc si eu in masina, il salut pe Robert si ma intorc cu fata spre Alina pentru a o intreba ce face. Alina e cu ochii in lacrimi si se uita spre masina in care tocmai s-a urcat Erick. Isi indrepta fata spre mine si imi arunca o privire plina cu ura.
-Te-a ales pe tine. Pentru a mia oara te-a ales pe tine. De ce, Viky? Era impreuna cu mine iar in urmatoarea pauza mi-a spus ca de fapt nu simte nimic pentru mine. Ce i-ai spus?
-Nu i-am spus nimic.
-Cum nu i-ai spus nimic? Mi- spus ca a fost o ratacire si ca el iubeste alta fata. Tu esti aia, nu?
-Tu chiar crezi ca totul se invarte in jurul meu? Sunt alte fete in clasa, mult mai frumoase. Poate e îndrăgostit de una dintre ele. Acum e vina mea ca nu te iubeste?
-Bine. Cum spui tu!
-Sfatul meu e sa iti vezi de treaba ta. Daca intre mine si Erick ar exista ceva, care e problema? O sa te duci la tata? Dar stai, ai facut-o deja!
-Alina, ai facut asta? intreaba Robert uitandu-se la ea prin oglinda.
-Da, Robert, a facut-o!
-De ce? intreaba el îndreptându-si privirea spre mine.
-Pentru ca e geloasa. Crezi ca daca tata imi interzice sa fiu cu el, pe tine te va lasa? Nici atat. Tu mananci la masa mea. Pana acum m-am purtat frumos cu tine, dar daca mai calci stramb te zbor din casa mea.
Robert parcheaza in fata casei iar eu cobor inaintea Alinei. Robert se va lua de ea, sunt sigura. Poate ca il enervez eu destul de des, dar ii sunt draga.
Tata e in locul lui obisnuit. Isi ridica privirea spre mine si imi zambeste. Incerc sa ii raspund la zambet dar mai mult ma strâmb.
-Azi avem oastepti. Vine Gabriel la cina si cred ca o sa-l ia si pe baiat cu el.
-Nu inteleg de ce il chemi aici daca il urasti asa mult.
-Incerc sa repar trecutul.
-Si sa imi strici mie viitorul. In fine, o sa fiu gata la tine. Spune-i si Alinei sa se pregătească.
Imi fac temele si învăț putin iar cand se apropie ora cinei imi pun pe mine o rochie rosie, lungă pana la genunchi si fara maneci. Imi pun o curea argintie. Aleg o pereche de tocuri argintii pentru a se asorta cu cureaua. Imi las parul desfacut si imi dau buzele cu un ruj rosu.
Cobor si o gasesc pe Alina asezata la masa. E imbracata intr-o rochie neagră, are parul prins intr-un coc si pe buze are un ruj crem. Nu stiu ce poarta in picioare dar banuiesc ca are tocuri.Se aude soneria iar tata imi face semn sa deschid. Erick e primul care intra. Ma priveste lung si isi musca buza de jos. E îmbrăcat intr-un costum negru cu camasa alba. Ma saruta pe obraz si se îndreaptă spre salon. Gabriel face acelasi gest. Este îmbrăcat identic ca Erick.
Dupa ce luam cina tata ne spune sa mergem sus pentru ca au de discutat ceva. Intram la mine in camera, iar Erick se arunca pe pat. Ma uit la el, iar el se uita la mine zâmbind.
-Simte-te ca acasa!
-Asta fac, spune si bufneste in ras.
Alina se uita urat la el, iar Erick observa.
-Hei, Alina. Sper ca nu esti suparata pe mine. Nu am vrut sa te rănesc.
-Eu plec. Ma duc pana jos.
Inchide usa in urma ei mai mult izbind-o. Eu si Erick ne uitam unul la altul si izbucnim in ras. Imi face semn sa ma asez langa el, iar eu nu ezit. Ma las sa cad langa el si sfarsim sa uitandu-ne amandoi la tavan. Isi roteste capul spre mine si imi zambeste. Imi cuprinde obrajii cu palmele si isi apasa buzele de ale mele. Isi deschide buzele iar eu fac la fel. Inima imi bate din ce in ce mai tare pe masura ce limba lui isi face loc printre buzele mele si o cauta pe a mea. Isi schimba pozitia, acum sta peste mine in timp ce ma saruta din ce in ce mai repede. Imi impreunez mainile in spatele gâtului sau iar el isi strecoara o mana in parul meu. Totul se termina cand intra Alina. Erick sare in partea cealalta a patului iar eu ma ridic in sezut aranjandu-mi parul. Alina isi muta privirea de la unul la altul apoi spune:
-Sunteti penibili rau. Erick, tu trebuie sa pleci, te asteapta tatal tau jos.
Erick se ridica dar Alina se pune in usa si ii spune:
-Te urasc din toata inima dar nu te pot lasa sa pleci de aici rujat pe buze. Sterge-te cu ceva.
Erick se uita la mine disperat. Ii arunc un pachet de servetele si se sterge. Il conducem iar cand ma întorc la mine in camera, Alina ma urmeaza.
CITEȘTI
Viky
Teen FictionViky este o adolescentă în vârstă de 16 ani. Ea provine dintr-o familie foarte bună având tot ce își putea dori, mai puțin dragostea mamei ei. Cu toate ca ea este o persoană foarte bună, are doar 4 prieteni: Tina, Alexia, Mario si Ionuț. Viky nu a f...