En En mutsuz olduğun anda hayatına bodoslama giren birine, aşkı hayatından silmişken aşık olmak...
"Ne ona mı?" kahkahayı basarsın. Ama ne kadar büyük konuştuğunun asla farkına varmazsın. İşte bu hikayede tam bunu anlatıyor. Hayata Toz pembe bak. Sende hata yaptığını fark edeceksin...
Değmeyecek insanlar için ağlamaya alışmıştım. Döktüğüm göz yaşları aslında, değmeyecek insanlara kendini ne kadar ezik olduğunu göstermekten başka bir şey değil. O yüzden gizli ağlarsan eğer, göz yaşlarını gizli tut. Sessiz ol. Her daima güçlü ol. Hata yaptığında kendini yıpratma. Ben çok yıpratırdım. Ama ne mi oldu? Akıttığım göz yaşlarının sebebi olan insanlar için kendimi harcadım. Evet. Şunu belirtelim. hayatında söylediğin en ağır yalan, sakın, "Ben iyiyim." olmasın.
Evet. Seni sevmeyeni seversin, ama seni seveni gözün görmez. Hayatın bir felsefesidir bu. Değer verene değer vermesini bilmelisin her zaman. Yoksa kalbini kıran çok olur...
Aşkı hayatından tamamen silen bir genç kız, ama aşkın var olduğunu doğru kişide anlayan bir genç kız, sırma SAYER.
Aşık olduğu kıza sevdasını doğru zamanda itiraf etmeye cesareti olmayan, Ama aşka her zaman inanan 18 yaşında bir genç. Burak BARKAN.
Kardeşini her zaman doğru yola yönlendirmeye çalışan iyi bir abi, Caner BARKAN.
Sevdiği erkeği kötülükle kazanmaya çalışan, bir o kadarda kıskanç, Nilsu BELİN.
Bu kötülüğe dahil olan, sadece nefretin aşkı yendiğini düşünen kızlardan biri, Büşra SEZGİN
Ama buna güçleri yetecek mi?
"Kalbimdeki taht... " adlı hikayeme destek olmayı unutma... :)
•MERAL GÜNEŞ•
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbimdeki Taht
RomanceAşkı hayatından tamamen silen bir genç kızın aşkı doğru kişide bulmasıyla başlayan bir aşk masalı...