Arabadaki sessizliğin içerisinden telefon sesi duyuldu.
"Alo, efendim anne?"
"Sırma, kızım ben eczanedeyim..."
"Ne? Anne senin dinlenmen gerekmiyor mu? Niye geldin eczaneye? Babam bakıyordu!"
"kızım evde otura otura bir hal oldum. Hadi ben çıkıyorum, sen bakarsın."
"Tamam, tamam bakarım. Hadi sen git eve."
Telefon kapanınca burak şaşkınlıkla sordu.
"Derya ablanın eczanesi mi var? Bilmiyordum."
Hava kararmak üzereydi. Gökyüzü turuncu bir renge bürünmüştü. Çantamdan eczane anahtarını çıkarıp içeri girdim.
"Bir işin yoksa sende gel. Hem. Zaten nöbetçiyim."
Kaşlarını kaldırıp peşimden geldi. Tezgahta duran ilaçlara somurtarak baktım. Gider ayak iş de bırakmış. İlaçların adına baka baka yerleştirmeye başladım. Burak oturduğu koltuktan kalkarak ilaçları eline aldı.
"Yardım ederdim de... Neyi nereye koyacağımı bilmiyorum."
Gülümsedim.
"Bana vermen yeterli."
Onun ilaçları bana vermesi,
benimde onları doğru raflara yerleştirmem, ve sohbet etmemizle geçti tam yarım saatimiz. En son ilaçları yerleştirdikten sonra ofladı."Tamam."
Uykulu uykulu esneyerek siyah gömleğini düzeltti.
"Ne o? Nöbetçi? Uykuya teslim olmuşsun sanki."
Dedim alay edercesine.
"Kim, ben? Peeh! Benim ölüm bile nöbet tutar be!"
"ya sen her konuda neden bu kadar iddialısın?"
Dedim oldukça tatlı.
"Benim yetiştiğim çevrede... İddiası olmayanın hiç bir şeyi olamaz. Adamın üstüne basıp geçerler."
"Hangi çevreymiş bu..."
Sırıtarak kapıya döndü. Bende çekmecelerdeki ıvır zıvırı toplamaya başladım.
"Ee..."
Deyip arkamı döndüğümde ufak çaplı bir şok yaşadım. Burak tezgahın arkasına yere çömelmiş bana şaşkın şaşkın bakıyordu.
"N-Noldu?"
Kaşlarının ortasındaki burun kemiğine dokundu.
"Of... Tansiyonum..."
Gözlerimi devirdim.
"Ne? A-a bu yaşta ne tansiyonu?"
"Olmaz mı?"
"Olmaz ya. Hadi kalk. Bak şimdi tansiyon iğnesini alırım... Yaparım sana görürsün."
Dedim dalga geçerek. Oldukça telaşlıydı. Eczaneye girmesiyle birlikte gözlerim buraktan polise döndü.
"İyi akşamlar, hanım efendi."
"İyi... Akşamlar... Memur bey buyrun... "
" Biz bir şahısı arıyoruz, ismi Burak barkan. En son buralarda görülmüş. Sizin bir bilginiz var mı?"
___________Bölüm sonu_______________
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbimdeki Taht
RomanceAşkı hayatından tamamen silen bir genç kızın aşkı doğru kişide bulmasıyla başlayan bir aşk masalı...