-15. Bölüm-

3 0 1
                                    

Çalan saat sesini umursamadan uyumaya devam ediyordum. Bu gün diğer günlerden farklıydı. Kendimi öyle halsiz ve acıkmış hissediyordum ki, ama bir yandan sıcacık yataktan kalkmakta hiç cazip gelmiyordu. Kalmaktan başka şansım yoktu. Aynadaki çirkin kızı umursamayarak banyoya girdim. Banyodaki işlerim bittiğinde içeriye bir zombi gibi giriş yaptım. Babam haber kanalını seyrediyor, annem ise mutfakta kahvaltı hazırlamakla meşguldü.

______________________________________

"Ben gidiyorum."

Dedi annem eczanenin anahtarını alırken.

"Nereye? Anne daha iyileşmedin eczaneyi mi açmaya gidiyorsun? Ver şu anahtarı ben açarım."

Deyip anahtarı elinden alıp kapıdan annemin tembihleri arasından çıktım. 

Eczaneye girdiğimde yine o söylediği söz yankılandı kafamda. "Çünkü ben seni seviyorum sırma... Hah öyle seviyorum derken... Herkesin ağzında sakız olan bir sevgiden bahsetmiyorum. Bu kalbe girmiş, orada taht kurmuş sevgiden bahsediyorum ben..."

Kafamı sallayıp bu düşünceden uzaklaşmak istedim. Eczane kapısı enerjik bir şekilde açıldı.

"Derya duydun mu?"

Eyvahlar olsun. Bu ses mahallenin haber ajansı hayriye teyzeden geliyordu.

"Yine ne dedikodusu hayriye teyze? Annem hasta onun yerine ben bakacağım."

"Aa geçmiş olsun duydum duydum. Yok tatlım ne dedikodusu? Haber bunlar haber. Şu nilsu var ya şu nilsu... Dün gece evine başka bir adamı almış!"

Bu beni şaşırtmadı çünkü zaten onun gibi birinden beklenirdi.

"Bize ne abla? Bize ne? Kim ne yapıyorsa yapsın bize ne? Günahları kendi boyunlarına bize ne?"

"Öyle deme kızım, şu delikanlı burağı bile ayartmış kız! Ayol ondan da hiç beklemezdim."

Bir an sinirden çatılmış kaşlarım gevşerken şaşkınlıkla konuştum.

"Ki-Kim ayartmış... Kim kimi ayartmış?

"Kız, şu yaşar beyin oğlu burak yok mu? Hani sen tanıyorsun ya sizin sınıfta! Hani asansörde karşılaştık. Baya delikanlı çocuk zannediyordum meğersem neymiiş!"

Yine o lanet ses kafamda yankılandı.

"Herşey yalan olsa da benim sana duyduğum aşk... Gerçek."

İçimden konuşuyordum.

"Sana aşığım, seni seviyorum, benim için bir tek sen gerçeksin, dedi. Şimdi gitti, o kızla kırıştırıyor..! Ben sana bunun hesabını sorarım..."

(Bölüm sonu) oy vermeyi unutmayın:)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 30, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kalbimdeki TahtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin