NEEE???'BU OKULDA TEMİZ KALAN TEK ŞEY VARMIYDI ACABA' DİYE HEPİMİZİN İÇİNDEN GEÇİRDİĞİNE EMİNİM.
Her şey bariz ortadaydı Şevket hoca okulda uyuşturucu üretiyordu.Haşim hoca da bunları satıyor ve işin sonunda para yarıya bölüşülüyordu.Bir okul nasıl bir sapık,bir uyuşturucu imaratçışı ve bir mafyayı içinde barındırabilir? Aklım iyice sıcakta eriyen pestil kıvamına geldi.Uşaklara dönüp.
"Anasını si***m böyle bir şey olamaz ya.Hiç böyle bir şeyi beklemiyordum.Ne desem hiç bilemiyorum." dedim şaşkınlıkla.
Uşaklar da çok şaşırmıştı hepsi'Nasıl olur?bu nasıl okul?' türevi cümleler saçıyordu etrafa.
Sonunda Eda toparlandı ve"Ya neyse a*k bizim şuan daha büyük bir sorunumuz var.Okulun meleği degiliz ya bizene.Bununla sonra ilgileniriz."dedi ve oradan ayrılıp sınıfın yolunu tuttu.
Biz de "Esagene ya Emre hoca meselesi daha önemli şu anda" diyerek Edayı takip ettik.
Biz bunları konuşurken Şevket hoca çoktan toparlanmış ve üstünü başını düzeltip okula gelmişti.
Sınıfa girdik.Yerlerimize yerleştik.Ders resimdi daha açıklayıcı söyleyeyim ders boş diyebilirsiniz.
Resim dersini aslında severiz ama bu dönem ki gelen hoca...tam bir psikopat a*k.Adam bir tuhaf ya.Kendi kendine klip çekip şarkı söylüyor.Dans ediyor.Diyeceksin 'Sanane Yarr*** adam istediğini yapar'.Bende sana derim ki"Ulan yarr*** benim sesi güzel olmayan adam şarkı söylerse, vücudu kıvrak olmayan bir adam dans edip üstüne bunu klibe alırsa ne olur???"İşte bu karışıma biraz delilik,biraz hıyar,biraz daha delilik katarsan bizim resim hocası buşbuş çıkıyor meydana:D" Bide bu malla uğraşamam ben malzemelerimi alayım da takılırım"dedim.Sınıfa çıktık.Bu sefer bir ilki yaptım ve öne geçtim.Hem sohbet hem de resim yapıyorduk.Haftanın en sevdiğim saatleri...
Bu Buşbuş tam mal a*k.Taktı kulaklığı sınıf kopuyor bu mal kendi şarkısını dinliyor kulaklıkla ve pencreden manalı manalı dışarıyı seyrediyor.Herkesin içinden'Tam bir gerizekalı 'diye geçirdiğine emindim.Buşbuş Alihan'a seslendi.
"Ali bir gelir misin?"dedi kalın ve kart sesiyle."Tabiki hocam "dedi ve yanına gitti Ali haykırmamaya çalışarak.AJAJAHAAHAAH.Buşbuş telefonunu bozmuş onu gösteriyor Aliye sbsbabsbssbsbhs.
Ali bize küçük yaramaz çocuk bakışları atarken 'Az izleyin' diye fısıldadı.Hepimiz pür dikkat orayı izliyorduk.Ali bir şeyler yapıyordu ama anlayamadık bir türlü .Bizde işimize döndük.
Çok geçmedi Ali yanımıza geldi anırarak."Knka AHSHSHAAA bu adamın atletli matletli fotolarını sızdırdım az bak" dedi ve hoca sınıftayken fotoları açtı.O kadar yaprak bir adam ki buna bile bir şey demiyor.
"BUNE AQ ABAHAHAAJAU"diye bastım kahkayı.Bizim grup da aynı şekilde bastı kahkahayı."Kanka yaba atlete sbsbbsbss.Sexi pozlar aahahhaahaa.Karılarla yazışıyor olm sbsbsbssjsj"Tüm sınıf mal gibi bize bakıyordu.Aldırmadık bunlara ve devam ettik eğlencemize.
Alihan"Kanka watsabıma attım size de atarım akşam bekleyin sbsbsbshshsj"dedi anırarak.
"Haşimdi at da o*"dedim ben de anırarak.
"Tamam g*t atıyom dedi ve attı"BUBUŞ ABSBAABAHAHAHAHA
ANAHAHSJKSKSKS .Mal bu uşak ya sbsbsssjjsjs.Ders bitti ve gülerek sınıfa inmeye başladık ki alt sınıflardan bir arkadaşımız.'Bir hocanın gizli fotosunu çekmişler herkes aranacak'demesiyle bir anda götümüz tutuştu.Hem gülüp hem de birbirimize söverek hemen her boku sildik.uhuhuuhu ya ne de güzeldi o fotoğraflar:((( Kısa süreli olsada eğlendik en azından:D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
B.A.L | Billur Serisi 1. Kitap
Genç Kız EdebiyatıHayat kısa, anılar uzun... Kovandan ayrılanların anısına...