8)KOVAN GÜVENDE

71 6 21
                                    

Huhhhh dün ne kadar da uzun bir gündü be.Emre Hocayı  yakalatmak o bu derken gün bitti.O kadar yorgunduk ki eşşek gibi uyumuşum zor kalktık.Aslında okula gitmesekte olurdu son haftası birinci dönem bitecekti artık.Yıldız"Takılırız amk hayde"demelerine dayanamadığım için gidiyorum yoksa evde yatakla tek vücut olarak bir ömür geçirebilirdim.

Rutin işlerimizi halledip okul yolunu tuttuk.

                             ******

Okula girdiğimiz andan itibaren birçok fısıltıdan oluşan sis tabakası  üstümüze aniden çökmüş ve bizi etkisi altına almıştı.Bu fısıltıların ana kaynağı bizdik.Kesinlikle herkes Emre hocanın anı ayrılışı konuşuyordu.Sınıfa vardığımızda mal dedikoducu Kevser ve tayfası bu tahminimizi doğruladı.Kevser yeni dedikodu bulmanın heyecanıyla"Kızlarrrrr Emre hoca  okuldan biranda ayrılmış duydunuz muuu??? bir sürü dedikodu var bu konuda sizin tahmininiz ne??" Diye sordu.Bozuntuya vermedik "Bilmiyoruz şuan öğrendik adamın işinden bizene ne yaparsa yapsın"dedik mala.Kevser tatmin olmamış yüz ifadesiyle terketti alanı.ZUHAHAHA mal siktir git lan .Hep dedikoduya gelince kanka normalde si*ş so**uş hadi be ordan ikiyüzlü kevser sende.

Acayip mutluyduk bizim bilen tayfa toplandı.Keyiften bir sağa bir sola boşalıyorduk.Uzun zamandır böyle mutlu huzurlu olmamıştık.Ama biran şunu farkettik.Biz de diğerlerinden daha farklı bir şey bilmiyorduk.Okuldan atıldı mı ?ne oldu bir yere mi sürüldü?Neyse çıkar yakında kokusu...Derken nöbetçi öğrenci Yıldız,Eda,Dorukhan ve beni odasına çağırdı.

Müdür huzurlu ve bir işi başarmanın verdiği coşkuyla Yıldız'a güneşe dönen ayçiçeği misaali dönerek söze atıldı"O adamı,o pisliği burdan def ettik kızım.Bir daha sakın korkma.Görevden men edildi ayrıca Karadeniz bölgesinden sürüldü.Bundan sonra korkma güzel kızım tamam mı?"dedi .Birbirimize sarılıp ağladık.Bu mutluluk anı tahmin edilemeyecek kadar güzel ve özeldi.Müdürde mutlu ama biraz ciddi bir şekilde tekrardan söze girdi"Yine de okuldaki öğrencilere bunu bildirmedik.O pisliği savunmak için değil yanlış anlama kızım sen zor durumda kalma diye yapmadık.Yoksa içinden geçerek namerdin.Bir şey çaktırmayın olur mu çocuklar."dedi.Bizde söylediklerini onayladık ve mutlu bir şekilde odadan ayrıldık.

Sonunda tamamen herşey bitmiş,o pislik hayatımızdan sonsuza dek çıkmıştı.Dostluğun gücü sayesinde bu olayı da aşmıştık.Bu olayın da güzel yanları vardı elbet.Birbirimiz için en fazla ne yapabiliriz onu gördük.Birbirimize destek olmayı, kollamayı öğrendik.Birlik olmayı,kafa patlatmayı...kısaca birçok şey öğrendik.En güzeli de arkadaşlığımız daha da kuvvetlendi.Artık bizleri ölüm bile ayıramaz vesselam :D

Sınıfa girdik.Sınıfta herkes Beratın etrafına toplanmıştı."Gene atıyor bir şeyler millet de dinliyor amk"diye geçirdim içimden"Biraz kulak kabarttım."Knki ayrıldık Ayşeyle"NEEE AMK CİDDİMİSİN SENNN.BİTANEM BENİM SONUNDA GÖRDÜ DOĞRUYU."Knki beni kullanıyormuş öyle söyledi.Beni bir kez olsun sevmemiş.Ben de farkındaydım da belki işte sever diye umut etmiştim.Ama olmadı...Berki kıskandırmak için yapmış.Bana dayanamadığını benden nefret ettiğini söyledi."PİSLİK AYŞE PİSLİKKKK.SEN KİMSİN Kİ???BÖYLE ÇOCUĞU BULMUŞ .HASPAMM!SEN ÜZÜLME BİRTANEM BEN SANA YETERİM.TABİ SEVSEYDİ.... Konuşma bitti sanarken Berat asıl vurucu cümleyi söyledi....

"Bu acıyla her gün onu göremem.Ablam beni Exam kolejine göndermeyi teklif etti.Bunu değerlendiriyorum.Seneye okuldan ayrılıyorum..."

BEN BEN BEN SENSİZ BURDA KİMSESİZ HİSSEDERİMM....BEN BURDA SENSİZ BOMBOŞ VE KİMSESİZ...

Açılmalıyım.Hemen şimdi.Bu iş bitmeli burda.Ben bu yükle yaşayamam.... Olmasına gerek yok.Sadece söyleyeyim ve bitsin.Beratı arka bahçeye çağırdım.Beraber arka bahçeye geldik.Sevgisi artık içimden taşıyordu.Yüzüne baktım mutsuzdu Ayşe meselesi yüzünden. Ama şuanda bir okadar da meraklıydı.Her halini seviyorum.Ama bu hâli ayrı bir nahoş iç gıcıklayıcıydı.Kendisi değil edasındaki dünya.... büyüleyici...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 22, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

B.A.L | Billur Serisi 1. KitapHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin