Hafta Sonu

88 11 0
                                    

Selam ben geldimm

Nabersiniz bakam.

Çok bekletmeden atıyım dedim.

Neysem kaçtım ben;)

Sıkıcı bir haftasonuna gözlerimi açmış bulunuyorum. Ben niye uyandım ya! Neyse ben azcık daha uyuyam! Gözlerimi tekrar kapatınca tekrar uykuya dalmıştım ki Uzay sayesinde hem uykumdan olmuştum hemde ıslanmıştım.

Uzay elinde tuttuğu su bardağındaki suyu yüzüme fırlatmasıyla uykumdan uyandım.

-Uzayyy!

Yataktan çıkmamla beraber evin içinde Uzay'ı koşturmaya başladım. Evin bütün odalarına girip çıktıktan sonra Uzay'ın bi hışımla mutfağa dalmasıyla artık köşeye sıkılmıştı.

-Eveeet. Şimdi nereye kaçıcaksın.
-Yakalayamazsın ki.
-Gel lan buraya manyak!
-Annee!

Uzay'ın annemin arkasına saklanmasıyla benden kaçtığını sanabilirdi ama intikam soğuk yenen bi yemektir öyle değil mi?

-Ya bir durun sabahtan beri koşuşturuyorsunuz. Komşular laf edecek şimdi.
-Anne senin bu manyak psikopat salak oğlun beni su dökerek uyandırdı. Ver şunu banada bir güzel haşlıyayım onu!
-Ya anne akşama kadar uyuyor bende uyanması için küçük bi yardım da bulundum.
-Aaaa salağa bak küçük bi yardımmışmış. Döverim seni çocuk.
-Ne güzel anlaşıyorsunuz sabah sabah siz.
-Anne ablama söyle bıraksın peşimi.
-Anne Uzay'a söyle ben onu yakalamadan kendisi gelsin.
-Yok canım başka?
-Uzayyy!
-Ablaaa!
- Offffff yeter. Uzay sen doğru babanın yanına Mira sende sofrayı kur kızım.

Annemin duruma el atmasıyla olay kapanınca Uzay'a sonra görüşeceğiz manalı göz işareti yapıp masayı hazırlamaya koyuldum. Masa hazır olunca babamla gıcık kardeşimi çağırmaya salona gittim.

-Baba sofra hazır sizi bekliyoruz.
-Tamam kızım geliyoruz. Hadi Uzay.

Babam kapıdan çıkıp mutfağa doğru ilerleyince Uzay'ın odadan çıkmasını bekledim. Çok geçmeden elinde telefonuyla odadan çıkınca kafasına bir tane geçirdim.

-Napıyon ya!
-Nopoyon yo! Salak! Sabah olanların öcünü alıyorum.
-Off abla hiç çekilmiyorsun varya! Seni alan kişiye acıdım yeminle!
-Sanane olum beni alanla sen kendine baksana bende Nil'e acıdım şimdiden!
-Abla!
- Ne var be?

Uzay'la mutfağa gelince atışmalarımızı kenara koyup sofraya oturduk. Ailecek kahvaltımızı yaptık. Kahvaltıdan sonra bulaşıkları anneme kitleyip odama çıktım. Telefonumu elime alıp gelen bildirimlere baktım. Tarih nisanın ortalarını gösteriyordu. Buda demek oluyordu ki sınav haftası git gide yaklaşıyordu. Sosyal medyadan gelen bildirimleri silip whatsaapa girdim. Sınıf grubundan, Arya'dan ve Bilinmeyen bi numaradan mesaj vardı. Sınıf grubuna görüldü atıp Arya'nın mesajlarına girdim.

Arya: Günaydın:)
-Dışarı çıkalım mı bugün hava çok güzel.

Mira: Günaydın:)
-Yok ya bugün biraz evde kalıp performansları falan bitircem başka zaman sözüm olsun.

Arya: Dünde gelmemiştin ama neyse hadi sırf o performansların hatırına kabul ediyorum.

Mira: Teşekkürler performans ödevlerim;)

Arya: kendkdmsmsldmd

Mira: bshdjjdjsjdjjdjdjd

Arya ile mesajlarımızdan çıkıp bilinmeyen numaranın attığı 3mesaja tıkladım.

0532***: Günaydın Mira:)
0532***: Dün sana karşı söylediklerimde çok ciddiydim halada ciddiyim sen ister inan ister inanma.
0532***: Benden kaçmaya çalışma bu konuyu konuşacağız küçük hanım.

Oflayıp Eren'in numarasını "Öküz" olarak kaydettim ve mesaj yazmaya başladım.

Mira: Günaydın Öküz:(
Mira: Senden kaçan kim? Ben mi?

Eren'in mesaj yazmasını görmeden uygulamadan çıktım. Evet tabikide Eren'den kaçacaktım. Ayrıca ona söyleyebileceğim ne olabilirdi ki bana karşı duygularını söylemişti ben ona karşı bir şey hissetmiyordum ama ondan dolayı kaçmak en güzeli. Telefonumda biraz zaman geçirdikten sonra yaklaşık her dersten performans ödevim olduğu geldi. Kalkıp yapmazsam haftaya kalacaktı ve sınav haftası bide bunlarla uğraşacaktım. En iyisi kafa boşken yapmak.

Kulaklıklarımı telefonuma takıp şarkı listemden karışık bişeyler açtım. İlk sözel derslerden başlamak mantıklı olacağı için Tarihle başladım ödevlere.

Yaklaşık 3-4saat boyunca kafamı kaldırmadan ödevlerimle ilgilenmiştim ama belimin ağrısına daha fazla katlanamayacağımı anladığım için olduğum yerden kalkıp yatağıma sırt üstü uzandım. Geriye sadece 3dersten performans kaldığı için yeniden onların başına geçmeyi
Planlamadığımdan telefonumu alıp odadan çıktım.

Salona gidip annemlerin yanında biraz oturup televizyon izledim. Aklıma gelen fikirle beraber kendimi mutfakta buldum. Eeee yani şimdi yemek falan yapmamı beklemeyin. Tabikide buraya çikolatalı puding yapmaya geldim. Pudingin paketini açıp tencereye döktüm.Üstüne sütü ekleyip ocağa aldım. Pudingi yavaş yavaş karıştırırken telefonum cebimde titremesiyle ona yoğunlaştım.

*Öküz'den 2 yeni mesaj*

Öküz: Yok ben Mira.
Öküz: Bak şimdiden söylüyorum pazartesi konuşacağız.

Mira: Ya sen benim numaramı nerden buldun?

Öküz: Konuyu değiştirme güzelim;)

Mira: Güzelim derken?

Öküz: Kızım bu inatla nasıl yaşıyorsun acaba sen Pazartesi konuşuyoruz tamam mı?

Mira: Heeee konuşuruz.

Öküz: Görürsün sen :)

Mira: Hadi bakalım.

Telefonumu kenara koyup pudingimi karıştırmaya devam ettim. Koyulaşmaya başlayınca altını kısıp tabakları hazırladım. Pudingleri kaselere koyduktan sonra dibinde kalanı tabikide parmakladım yani ayıp olurdu yapmasaydım. Pudingleri soğuması için buzdolabına atıp odama çıktım. Bilgisayarımı açıp yarım kalan dizimi izlemeye başladım. Kendimi o kadar kaptırmışım ki Uzay'ın odama gelmesiyle kendime geldim.

-Abla annem yemeğe çağırıyor.
-Tamam geliyorum.

Bilgisayarı kapatıp mutfağa indim. Yemeğimi yedikten sonra annemlere kahve yapmak için ocağın yanına geçtim. Annemlerin kahvesini pişirirken dolaptan 4tane puding çıkarıp tepsiye koydum. Kahvelerle beraber salondaki annemlere verip Uzay'ın pudingini alıp odasına götürdüm. Ara sıra iyi abla oluyorum yani canım dndnnfjfk. Kendi pudingimi alıp balkona çıktım. Hava gecenin verdiği etki ile hafif serindi. Balkonda ki sandalyelerden birine oturup dışarıya bakındım. Gece ne güzeldi aslında etraf herkes evlerine çekişmiş sessizlik, serin bi hava, karanlık... Aslında çoğunuza basit gelebilecek şeylerden hoşlanıyordum. Mesela yağmurda ıslanmak, Gece yürümeye çıkmak gibi aslında çok basit ve sıradan olan şeyler benim için büyük bir yere sahipti.

Balkonda biraz daha oturduktan sonra içeri girip odama çıktım. Telefona bakınıp kendimi uyumaya zorladım.

Bölüm nasıldı kuzular;)

Eren maydanoz gibi her yerden çıkması.

3-4bölüm arka arkaya atmayı düşünüyorum yani bugün birkaç bölüm daha gelebilir.

Bir sonraki bölümde görüşürük:)

Gece Mavisi🦋Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin