Selam gene ben geldim;)
Elimde biriktirdiğim bölümleri bugün atıcam.
Neysem kaçtım beeeen:)
Alarmımın kafamın dibinde çalmasıyla yeni haftaya uyandım. Biraz oyalanmak istesemde okul olduğu için önümde kocaman bir engel oluyordu. Yatağımdan kalkıp tuvalete gidip yüzümü yıkadım. Odama çıkıp formamı giyip altıma klasik siyah dar pantolonumu giydim. Saçlarımın arkadan bi tokayla tutturup geri kalanı salık bıraktım. Aynamın önüne geçip yüzümde oluşan sivilceleri tek tek kapatıp maskaramı sürdüm. Çantamı ve telefonumu alıp aşağıya indim. Çantamı kapının oraya bırakıp mutfağa geçtim. Annemin bizim için hazırlamış olduğu şeylerden atıştırıp çantamı olduğuım gibi evden çıktım. Yürümeerek gitme kararı incelım için evden hızlı adımlarla uzaklaştım. Erkenden sınıfa gidip çıkışa kadar çıkmamam lazımdı çünkü Eren benimle konuşmak için elinden geleni yapıcaktır. Hızlı adımlarla yürürken Okula iyice yaklaştığımı gördüm. Adımlarımı biraz daha hızlandırıp bahçeden geçtim. Gelecek kapta geldiğimde Eren kendi sınıfında olabileceğini düşünüp yangın merdivenlerinden üst kata çıktım. Kata gelince kontrol ettiğimde kimseciklerin olmadığını gördüm hızlıca sınıfa girip kapıyı kapattım. Nasıl hızlı geldiysem heryerim kipkırmızı oldu şimdi ki bunu sınıftakilerin bana uzaylı olduğu gibi baktıklarından anlaşılabiliyordu. Sınıfta 10-15 kişi vardı. Tabiii Ege ve Liya'yı saymazsak! Hızlıca sırama geçip oturdum. Liya yanıma gelip sıraya oturdu.
-Ne oldu kızım sabah sabah bu ne hal?
-Şşey sonra anlatsam!
-Pekala. Bizi ektiğin için çıkışta buluşuyoruz haberin olsun.
-Tamam.Arya'nın gelmesini bekledim. Kollarımın arasından kapı gözüktüğü için kimin gelip kimin gelmediğini görebiliyordum. Sınıftan birkaç öğrenci daha geldikten sonra sınıfın kapısı açık kaldı ve içeriye Eren girdi. Hayır yani sabah sabah ne istiyorsa benden?
Eren gelince gözlerimi biraz daha sıkıp uyuma numarası yaptım. Eren yanıma geldi Arya'nın yerine oturdu. Birkaç kez seslensede duymamazlıktan geldim. Eren kulağıma yaklaşıp
-Numaralarını biraz daha geliştirmelisin yemedim bunu. Deyip geri çekildi
-Madi Mira kaldır şu kafa ....
-Sıramdan kalkar mısın!Arya'nın geldiğini sandınız değil mi? Ama gelen Ege'nin ta kendisiydi canlarım.
-Burası senin sıran değil uza Ege!
-Allah allah sen mi karışıyorsun sınıfa. Kalk sıradan sonrada s * ktir git sınıftan.
-Gitmezsem nolur!Veee her zamanki gibi gen kavga etmeye başlayacaklardı ki kalkıp durdurmam gerekiyordu.
-Yeter! Eren çık sınıftan!
-Ama ...
-Eren çık dedim!Eren hızlıca sınıftan çıkarken rahat bi nefes aldım. Ege'nin sinirli bi şekilde Eren'i izlediğini gördüm. Hafifçe öksürüp
-Yardımın için sağol.
-Gel.Ege hızlıca elimden tutup beni sınıfın kapısına çıkardı. Koridorun sonunda olan yangın merdivenlerine girip kapıyı arkamızdan kapattı. Ne yapıyorsun anlamında saf saf bakınmakla yetindim.
-Ne Ege oluyor?
-Mira Eren'le aranda bişey mi var?
-Ne alaka şimdi?
-Mira soruma cevap ver!
-Hayır! Eren'le aramda hiçbir şey yok!
-O zaman niye sürekli senin yanında yada niye sürekli seninle ilgileniyor!
-Ben nerden bilebilirim Ege! Onu da Eren'e sor!Ege'ye cevabımı verdikten sonra hızlıca kapıya doğru yürüdüm. Sınıfa doğru ilerlerken kolumdan tutup beni kendine çevirdi.
-Mira özür dilerim. Kendime hakim olamadım. Çok üzgünüm ama o çocuk senin ....
-Ege! Merak etme benim ona karşı hissettiğim hiçbir şey yok.Ege yüzünü yukarı doğru çevirip benimle göz göze geldi. Yüzünde çarpık bi gülümsemeyle her zamankinden yakışıklı gözüktü gözüme. Ege'ye arkamı dönüp sınıfa doğru yürümeye başladım. Arya'nın geldiğini gördüm hemen yanına gidip oturdum. Liya'da yanımıza gelip ön sıraya oturdu.
-Ne oldu? Dökül bakalım.
-Aynen burda canım çatladık.
-Bir şey olmadı ki.
-Ne Mira bişey olmadı. Salak mı sandım kızım bizi.
-Hadi uğraştırma bizi.
-Valla gider ikize sorarım görürsün.
-Tamam kızlar anlatıcam bi sakin olun. Ama önce bilmeniz gereken daha önemli bişey var çıkışta anlatıcaktım ama öyleyse şimdi anlatıyım.
-Vazgeçtim çıkışta anlat şimdi hoca gelcek zaten yarım kalcak.
-Aynen çıkışta Ege'nin arabasıyla bi kafeye gideriz dökülürsün orda artık.
-Tamam anlaştık.Ege ve Liya 9.sınıfı okumadan önce babalarının işi neden Yurt dışına gitmek sorunda kalmışlar. Eğitimlerine döndüklerinde devam etmek istemişler. Ondan İkizlerle aynı yaştayım.
Liya kendi sırasına geçince bende önüme dönüp defterimi çıkardım. Çok geçmeden hoca sınıfa girdi. Bence aşırı sıkıcı ve gereksiz 5dersten sonra sonunda öğlen arasına girmiş bulunmaktayız. Kızlarla beraber kantine inip atıştırmalık bişeyler alıp bahçeye çıktık. Bahçede biraz yürüyüp çardaklardan birine oturduk. Sabah olanlardan sonra Eren'in yanıma geleceğini sanmıyordum. Yani en azından yanımda Ege varken. Öğle arası boyunca bişeyler atıştırıp gülüp eğlendik. Öğrenci zilinin çalmasıyla
-Ders ne?
-Şimdi fizik sonra edebiyat.
-Iyyyyyy edebiyat ne yaa.
-Ders işlemicekmişiz öyle duydum.
-Napcakmışız?
-19 Mayıs gösterisi için kişi falan seçecekmişiz.
-İyi bari dersten yırtarız.Adımlarımızı biraz daha hızlandırıp sınıfa girdik. Biz girdikten hemen sonra hocanın da içeriye girmesiyle derse başlamıştık. Fizik dersi bence çoğu derse göre eğlenceli geçiyordu. Ondan dolayı anlamadan geçmişti bu ders teneffüste edebiyat hocasının planladığı gösteriyi konuştuk. Veeee sonunda hocanın gelmesiyle susup derse odaklandık.
-Evet çocuklar bildiğiniz gibi 19Mayıs için bir gösteri hazırlıyoruz. Bu seneki planımız 11 ve 12. Sınıflar arasında yapmak. Şimdi Kitabınızdan bi okuma parçası açın herkes birer paragraf okuyacak.
Hocanın duyurusuyla istemeye istemeye kitabımı açtım. Sıradan herkes birer paragraf okudu.
Eveeet bölüm nasıldı canlar?
Sizce gösteride bizimkiler olacakmı?
Eren'in bu Mira'ya olan fazla ilgisi ne olacak sizce?
Neyse bir sonraki bölümde görüşürük;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece Mavisi🦋
ChickLitBazı olaylar olur ve kendini suçlu hissedenler olur bu hikayede suçlu yok ama kendini suçlu hissedenler ve hayatını mahvedenler var... - Her şey benim yüzümden her şey bizim yüzümüzden Ege niye anlamıyorsun artık olamayız biz! -İkimizde üzüleceksek...