Kız isteme

47 8 2
                                    

Selaaaaaams

Ben geldim kuzularım:)

Öncelikle İzmir'den okurlarım varsa hepsinin Allah yardımcısı olsun ayrıca depremi hisseden herkese geçmiş olsun 😩

Votelerinizi alabilir miyim kuzularım lütfen gerçekten benim için oylarınız çok önemli🥺

#Finaleson15

Neyse ben kaçar;)

-Mira?
-Bade?
-Nerdesin kızım sen?
-Banyodayım.
-Dur geliyorum.

Bade gelene kadar aynadan kendime baktım. Makyajım tamamdı. Saçlarımı maşa yapıp salık bırakmıştım. Bade gelince beni süzdü.

(Mira'nın elbisesi)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Mira'nın elbisesi)

-Vay vay vay.
-Nasıl olmuşum?
-Mükemmel.
-Çok heyecanlıyım Bade elim ayağım titriyor.
-Şimdi bırak heyecanı gelecekler şimdi aşağıya inelim.

Ev o kadar kalabalıktı ki anlatamam. Bizim tayfayı merdivenlere oturmuş bi şekilde bulunca güldüm.

-Size yer mi kalmadı?
-He valla oturduk bizde öyle.
-Yalnız manzara güzel tam Ege tuzlu kahve içerken böyle yüzünün aldığı hal.
-Çok kötüsün Burak.
-Eh bizde geçtik o yollardan.

Salona baktığımda herkesin burda olduğunu gördüm. Bu arada Emir abi 2sene önce evlenmişti. Onu mutlu görmek gerçekten beni sevindirmişti. Kapı çalınca Arya olduğu yerden kalktı benim önüme geçip kapıyı azıcık araladı. Kapıdan elini uzatıp.

-Kapı açılmıyor Kerem amca.

Ben Arya'nın bu haline gülerken o gayet halinden memnundu. Eline yerleştirilen 200₺yi görünce ikna olmuş bir biçimde kapıyı sonuna kadar açtı. Yanıma gelince kulağına fısıldadım.

-Anne oldun hala yaptıklarına bak. Hem o adet düğün günü olmuyor muydu?

Arya beni takmayıp bizimkilerin yanına geçti. İsimlerini bilmediğim hatta hiç görmediğim insanları salona davet ettim. En son Ege'yi görünce donakaldım. Ege bey bu ne yakışıklılık?

-Hoşgeldin.
-Hoşbuldum.

Elindeki çiçekle çikolatayı alıp kenara bıraktım. Bizimkilere dönünce hepsi elleriyle 👍🏻 böyle yapıp beni onaylamıştı. Kapının dibindeki sandalyeye oturup konuşulanları dinledim.

-Mira kızım hadi kahveleri yap sen bakalım.

Herkesin nasıl içtiğini sorup mutfağa geçtim. Kızlarda hemen peşimden geldi. Kızlar normal kahveleri yaparken bende Ege'nin kahvesiyle meşguldüm. Liya bana bir yandan içeridekileri tanıtırken bir yandan Ege'nin kahvesine tuz atıyordum.

Gece Mavisi🦋Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin