Žádost

1.2K 158 103
                                    

<UPOZORNĚNÍ> 

Poprosím všechny, aby si toto přečetli. 

Nemám chuť se vyjadřovat pod každým příspěvkem na IG stránce, že POPISEK slouží k tomu, abych nějakým způsobem UDRŽELA kontakt se čtenáři. Pokud Vám vadí něco na popiscích, PROSÍM nečtěte to... 

Nechci tu teď opět "chudinkovat", ale vidím, že třeba Klaruš se tam opakuje, já se tam opakuji a mám pocit, že to stačí napsat sem. 

Popisek NENÍ POVINNÝ ke čtení! To si prosím zapamatujte. Ať to čte ten, kdo chce a komu to nevadí, protože jsem prozatím NEVIDĚLA člověka, který by mi sem do komentáře napsal, že mu to vadí. Kdykoliv se ozval někdo a okomentoval popisek, byly to jen komentáře od lidí, kteří s tím neměli problém. 

Nechci být toxic, ale ne, že by mě to mrzelo jako dřív, ale spíš už mě to začíná lézt na nervy. Jsem taky jen člověk, takže pokud si chcete se mnou vyměnit pohledy na věc, napsat mi do zpráv, odepisuji většinou ještě v ten den (když nenapíšete minutu před půlnocí, potom to je druhý den), takže se můžeme dohodnout hned... Jako lidé...

Takže teď hned. Vyjádřete se, pokud chcete, abych k tomu psala nějaké věci jako "dobré ráno", svoje zážitky, občas nějaké to chudinkování v podobě omluv, že mi není dobře (?) anebo prostě žádný popisek už nebude, žádné měsíce pro Slováky, aby tomu rozuměli. Jen proto, abych nemusela číst takováto přiznání a nemusela Vám znepříjemňovat den či čtení...

Protože já se snažím, abych Vám zlepšila náladu, ale většinou jak tak vidím, zhoršuji je. 

Poprosím o co nejvíc z Vás, aby se vyjádřili, jak to chcete. Pokud chcete, abych psala popisky, udržovala si kontakt anebo prostě abych dělala mrtvého brouka, který jen píše kapitoly.

Pokud jste to dočetli až sem, děkuji Vám a přeji hezký zbytek dne. 

- Nat

Entities - Vkook/Taekook [ j.jk x k.th ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat