"Eh Sapa laki tu...cutenya ya Tuhan...mata dia....astagaaa..."
"Mana...aku nak tengok jugak...tepi lah.."
"Pandainya dia main basketball tu... jealous kita.."
"Handsomenya rambut laki tu..tapi..."
Ji Hyo yang duduk ditepi tingkap mengeluh.Tak sudah pujian dari pelajar perempuan itu melambung.
"Ji onnie.."
Panggil So Min a.k.a pelajar kelas sebelah.
"Wae?"
"Ian Saem Cari onnie.Katanya Ada tugas nak kena buat.Dia tunggu kat bilik mesyuarat sekarang."
Terang So Min.
"Eoh...ok.Thank."
Selepas So Min berlalu,Ji Hyo pula ganti keluar dari kelas itu.Elok juga.Sebab telinga dia lagi panas mendengar pujian dari classmatenya itu.
Ji Hyo menuju ke arah bangunan sebelah yang bertempatkan kelas-kelas pelajar junior dan memandangkan hanya satu-satunya jalan menuju ke bangunan sebelah adalah dengan melintasi gelangang basketball mini itu.
Ji Hyo tidak ambil pusing akan kelompok pelajar lelaki yang sedang bermain basketball itu.Tujuannya adalah satu.
"Hoi skodeng?"
Tangan Ji Hyo direntap kasar.Ji Hyo memandang gerangan orang itu.
Smirk.
"We meet again huh?memang betullah kau skodeng aku kan?"
Mata Ji Hyo terbeliak.What??lelaki pagi tadi...
Ji Hyo menarik tangannya kasar.Mata memandang Name tag lelaki itu.
"Takeru???setahu saya...kat sekolah ni takde budak Jepun.Lagi satu??awak tau sapa saya?budak baru?"
Ujar Ji Hyo.
Suara pelajar lain mula ribut.Tapi tiada satu pun yang berani mendekati mereka.
"Aku tahu sapa kau?Skodeng berjaya??"
Lelaki bernama Takeru itu senyum sumbing.Ji Hyo gigit bawah bibir.
"By the way Ms Skodeng....."
Basketball ditangan Takeru dikepit dicelah ketiaknya.
"Kau tak tau sapa aku??and I won't let you go...aku tau niat kau."
Tuduhnya.
"Go on...dan lepas ni awak akan menyesal."
Ji Hyo pusing belakang dan berlalu pergi.
Takeru ketawa kecil bersamaan niat jahat.
"Let's see..."
Ji Hyo melangkah cepat kearah bilik mesyuarat.
"Eoh Ji Hyo shii..sini kejap.Saya ada tugas untuk awak."
Ujar Ian Saem a.k.a Guru Disiplin Yang Dipercayai.
Ji Hyo menghampiri Ian.
"Ni report bagi pelajar yang bermasalah.So memandangkan awak masih baru dalam bergelar Ketua Pengawas,saya nak awak jaga tiga orang pelajar ni.Seorang dari mereka ni pelajar transfer dari Jepun.Tapi dia ada problems dalam disiplin."
Ji Hyo mengambil data Takeru.Ji Hyo mencebik.First jumpa dah tau...
"Ok..."
Jawab Ji Hyo sepatah.Tugasnya sebagai Ketua Pengawas bakal bermula dan dia tak boleh patah semangat.Even dengan budak baru tu!!!!
🌸_To Be Continued_🌸
🌸 sakura_Boy🌸TQ for reading ya🙈Jgn lupa support saya dan acc ni😁jgn lupa titipkan pesanan kat bawah...😄
YOU ARE READING
🌸-SAKURA BOY-🌸 [ Complete ]✓
DiversosKisah tali persahabatan antara Song Ji Hyo dan Takahashi Takeru. Pohon sakura menjadi saksi. Dihadapannya permulaan,dan dihadapannya juga pengakhiran. 🌸🌸🌸