🌸 Part 11 [ Help ]✓🌸

76 13 0
                                    

Takeru yang baru keluar dari kedai runcit itu menghentikan langkahnya kemudian tangannya mengeluarkan telefon dari jaketnya dan meneliti screen telefonnya.Mencari maklumat mengenai seseorang yang mempunyai marga Nakamoto di Korea ini.

Sejak dia terlibat dalam pergaduhan di Jepun, hinggalah Takahashi Naomi menghembuskan nafas terakhir,misinya sekarang hanya satu.Mencari orang yang mengetahui semua kebenaran peristiwa itu.

Plastik aiskrim dibuka lalu dimasukkan ke dalam mulutnya.

"Ehh.....awak dah jadi kutu rayau."

Suara jihyo menghentikan pencariannya di screen telefon.Mata mereka bertentangan.Takahasi smirk.

"Dah power sangat ke keluar malam-malam ni?Tak takut pembuli tu datang jumpa kau lagi ke?Aku tak nak masuk campur dah.."

Takeru mengabaikan kata-kata "bertauliah" Ji Hyo.

Jihyo mencebik dan membiarkan kata-kata Takeru.Langkahnya terus saja dibawa masuk ke dalam Kedai runcit itu.

Takeru geleng kepala kemudian kembali menyambung pencariannya.

Beberapa minit kemudian,Jihyo keluar dari kedai runcit itu.Matanya mencari kelibat Takeru yang sudah hilang dihadapan kedai itu.

"Tsk!dasar kutu rayau."

Ujarnya perlahan.

"Sapa kutu rayau...."

Suara Takeru yang tiba-tiba muncul dibelakangnya mengejutkan Jihyo.Cepat-cepat yeoja itu pusing belakang.

Takeru ketawa mengejek.

"Fitnah lebih teruk dari membunuh tau tak."

Ujar namja itu.Jihyo buat muka selamba.

"Nak pergi mana?"

Soal Jihyo.

"Wae... curious?takut aku buat benda tak senonoh macam tu."

Smirk.

Jihyo angguk kepala.

"Mana la tau rezeki saya dapat tangkap awak malam ni."

Jawabnya.

Takeru ketawa geli hati.

"Cuba kau elokkan sikit impression kau kat aku...sikit je pun ok lah.Asyik nak anggap aku jahat je...masalah disiplin aku ni teruk sangat ke?"

"Emm....teruk."

Takeru ketawa lagi.

"Lawak lah kau ni..."

Takeru meluku kepala Jihyo sebelum memulakan langkah meninggalkan Jihyo dibelakang.

Jihyo perlahan mengejar langkah Takeru.

"Nak minta tolong sikit..."

Langkah Takeru berhenti lalu memusingkan belakang memandang Jihyo.

Jihyo angkat kening sebelah.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Sori baru update yaa...btw keep support me.🤩🤩

🌸-SAKURA BOY-🌸 [ Complete ]✓Where stories live. Discover now