🌸Part 1 [ FIRST MEET ]🌸✓

139 19 0
                                    

[Song House]🌸

"Stop being hipokrit!!!Kalau awak dah boring just say it!Saya dah boring lah dengar alasan awak!?"

"Awak merepek apa ni??lagi satu,boleh tak jangan nak tinggikan suara awak?Nak sangat ke anak awak  dengar suara terlolong awak tu?"

"Jangan nak berdalih lah?!"

"Shut up Ju....awal pagi boleh tak jangan nak cari pasal dengan saya?"

"Hello???cari pasal?awak sedar tak tanpa awak tahu awak sendiri yang cari pasal dengan saya?Kim Ha Na??Perempuan mana awak tapau huh?!"

Ji Hyo yang baru turun dari tingkat atas automatik menghentikan pertelingkahan mereka.

"Wae??kenapa tengok Hyo macam tu?"

Soal Ji Hyo dengan muka blur.

Ju Young mengukir senyuman manis.

"Dah nak jalan ke?Sarapan ibu dah buat."

Tae Yang mengurut pelipisnya.Anak mata dilarikan.Dia tidak ingin anak kesayangannya tahu akan pertelingkahan mereka.

"Takpe....Hyo nak cepat.Ada tugas nak buat kat sekolah. Hyo jalan dulu erk.."

Pipi Ju Young diciumnya lembut kemudian beralih pada Tae Yang.

"Bye...saranghae..."

Ji Hyo mengukir senyuman manis.

"Eouh....hati-hati kat jalan tu.Belajar elok-elok."

"Dae...."

Hilang saja kelibat Ji Hyo,pertelingkahan mereka mula tercetus kembali.

Dalam perjalanan ke sekolah,senyuman manis yang tadi terukir dirumah terus pudar.Kepalanya sedikit tunduk memandang tar jalan.

Dia tahu....

Tapi kenapa,masih terus dirahsiakan...

BUKKKKK!!!!!

Ji Hyo tiba-tiba terlanggar sebuah sketchboard.

Automatik,moody terus.Ganggu feeling dia pepagi buta dengan sampah sketchboard dihadapannya ini.Dah tu siap bercorak tengkorak lagi.

Ji Hyo mengangkat kepala ingin mencari gerangan punya sketchboard.

Dan matanya tertancap pada sekujur tubuh yang berdiri tegak agak jauh darinya.Lelaki berambut kekuningan itu tiba-tiba tersenyum.Tangannya pula memetik sekuntum bunga Sakura yang sedang mekar itu.

Huh????

Baru Ji Hyo ingin menegur,tiba-tiba lelaki itu memandangnya.Terus wajah manis yang terukir di wajah lelaki itu berubah serius.

"Kau apa tengok-tengok ha?"

Ucap lelaki itu.

"Huh?"

Ji Hyo blur.Sentap juga of course.

Lelaki itu menghampiri Ji Hyo.

"Kau stalker erk?Kau tau tak aku sapa huh?!"

Terjah lelaki itu.Ji Hyo blur.

"Awak merepek apa ni?Saya lalu je lah kat sini?stalker awak buat apa?HuH!?"

Ji Hyo berlalu dari situ selepas berlaga bahu dengan lelaki itu.Tapi matanya sempat melihat uniform yang dipakai lelaki itu.

'Sejak bila sekolah aku terima sampah ni?'

Bisik hati Ji Hyo.

Lelaki itu memandang belakang Ji Hyo.Ada perasaan tidak puas hati di situ.

🌸_To Be Continued_🌸

🌸sakura_Boy 🌸

TQ for reading ya🙈Jgn lupa titip pesanan kat bawah...also support me k😁

🌸-SAKURA BOY-🌸 [ Complete ]✓Where stories live. Discover now