Co Najgorszego Mu Zrobiłaś I Czy Ci Wybaczył?

440 17 11
                                    

Jakby nie było widać tytułu, to jest "Co Najgorszego Mu Zrobiłaś I Czy Ci wybaczył?"

Bill🔦:
Pod wpływem emocji powiedziałaś mu ze Georgie nie żyje, ale szybko się opamiętałaś i cały czas go przepraszałaś.
Czy wybaczył:
Tak, już dawno to zrobił, bo zrozumiał że powiedziałaś to pod wpływem emocji.

Trashmouth🕶️:
Bardzo go olewałaś, chodź nic nie zrobił złego, miałaś go gdzieś i ciągle go unikałaś, co sprawiło że Rich poczuł się z tym strasznie źle.
Czy wybaczył:
Nie można tego powiedzieć w 100%, bo nie potrafi tego zapomnieć.

Eds🍝:
Nic takiego mu nie powiedziałaś, nie kłócicie się prawie wogóle.

Stan✡️:
Gdy miałaś bardzo zły chumor po ciężkim dniu, Stan próbował ci pomóc, a ty na niego pod wpływem emocji nawrzeszczałaś i przez to Uris zaczął ryczeć w swoim pokoju.
Czy wybaczył:
Tak, bo go przeprosiłaś jak tylko skończył Ci się okres.

Mike🐑:
Powiedziałaś mu, że żałujesz że kiedykolwiek go poznałaś i z chęcią cofnęła byś czas żeby nie popełnić tego samego błędu.
Czy wybaczył:
Bardzo go to zabolało, ale rozumie że powiedziałaś to nie umyślnie, więc stara się o tym zapomnieć.

Bev🗝️:
Zaczęłaś ją ostro wyzywać na imprezie, gdy byłaś pijana, a ona biedna bardzo to przeżyła i przez kilka tygodni się do ciebie nie odzywała.
Czy wybaczyła:
Tak, po któryś tam razie wkońcu dała się przeprosić.

Penny🎈:
Okrzyczałaś go dosyć mocno kiedy znowu porwał jakieś dziecko. I kazałaś mu je spowrotem odnieść. (co z tego że już dawno nie żyło)
Czy wybaczył:
Pff nie

Henry🔪:
Gdy razem podczas wagarów poszliście do jakiegoś opuszczonego centrum handlowego, przyłapała was policja, a ty wszystko zwaliłaś na Henry'ego, bo wiedziałaś że gdy matka się dowie, to zakaże ci się z nim spotykać.
Czy wybaczył:
Tak, wiedział, że zrobiłaś to aby nie dostać kary od matki, chociaż nie był z tego pomysłu zadowolony.

Victor🐍:
Gdy twoja przyjaciółka przyłapała cię jak się z nim całowałaś, Zaczęłaś go odpychać, tłumacząc się że wcale go nie znasz i że to jakiś zbok.
Czy wybaczył:
Ciężko mu się było po tym pozbierać, ale tak, wybaczył.

IT/TO - Preferencje, scenariusze, imagifyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz