co odwali na spotkaniu z twoimi rodzicami?

330 14 8
                                    



Bill🔦:

Zacznie się strasznie jąkać bo się wystraszył że twoi rodzice go znienawidzą, jednak po paru minutach poczuł się bardzo dobrze w towarzystwie twojej rodziny.

Richie🕶️:

Richie wziął sobie do serca że musi przestać rzucać nieśmiesznymi sucharami na lewo i prawo, więc siedział cicho. Potem jednak postanowił się przełamać i skończyło się na tym, że dyskutował z twoim ojcem na temat kuchni polskiej.

Eddie🍝:

Zacznijmy od tego że Edds chciał bardzo dobrze wypaść na pierwszym spotkaniu twoich rodziców. Dlatego przy stole odzywał się tylko w potrzebnych momentach. Po chwili jednak zrozumiał że twoi rodzice są naprawdę spoko i nie musi się krępować.

Stan✡️:

No cóż, Stan wiedział że twoi rodzice będą fajni, no bo jaki ojciec, taka córka (a to nie było czasem inaczej..?)
No więc jak przyszedł to zaczął gadać od rzeczy, ale twoi rodzice nie mieli jakoś bardzo mu tego za złe i sami potem przyznali, że super się z nim rozmawiało.

Bev🗝️:

Beverly nie musiała się bać, bo twoi rodzice przygarnęli ją jak drugą córkę. Przez całe spotkanie wypytywali ją o wszystko, a ona odpowiadała z radością.

Henry🔪:

Cóż... Twoi rodzice za nim nie przepadają, mówią że stać cię na kogoś lepszego więc na razie Henry woli nie ryzykować.

Vic🐍:

O nim też nie ma najlepszych opinii, ale postanowił przedstawić się twoim rodzicom i nie poszło najgorzej! Twoja mama od razu go polubiła, natomiast ojciec... Średnio.

IT/TO - Preferencje, scenariusze, imagifyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz