Czy Płakaliście Na Którejś Części HP?

320 15 22
                                    

Btw czy tylko ja ryczałam ostatnio na śmierci Freda? XDDD
Smutno trochę

Bill🔦:

No cóż, może w niektórych momentach się lekko wzruszył, ale płakaniem tego nazwać nie mogę.
Ale za to ty wprost dławiłaś się łzami, gdy (imię jakiejś fajnej osoby która umarła) zginęła.

Richie🕶️:

On se siedział i miał wywalone, tylko podawał ci chusteczki kiedy były one potrzebne i żarł popcorn.

Eddie🍝:

Cóż, Eddie... Eddie bywa różny.
Najpierw bał się oglądać Harry'ego Pottera, ponieważ zdaniem jego matki to jest "kompletnie opętany film o czarodziejach i jakiś zaklęciach co źle wpływają na psychikę", ale jak już obejrzał, to tak sie wczuł że zaczął ryczeć przy scenie z Zgredkiem.

Stan✡️:

Bądźmy szczerzy, on płakał razem z tobą. Ale w szczególności przy śmierci Zgredka, a po filmie zamknął się w pokoju i miał załamkę.

Bev🗝️:

Wy płaczecie razem, w tych samych czasach, zawsze macie po cztery paczki chusteczek żeby mieć się w coś wypłakać.

Henry🔪:

Chyba nie myślisz że uda Ci się go namówić na oglądanie filmu z tobą?

Otóż to. Ale przez cały film Henry próbował zrozumieć fabułę a ty płakałaś w jego ramię.

Vic🐍:

Cóż, z racji że Victor musi ci pokazać kto tu jest mężczyzną, przez cały film cię przytulał żebyś się jeszcze bardziej nie rozryczała.

IT/TO - Preferencje, scenariusze, imagifyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz