Parlak Ay Lisesi

386 43 17
                                    

Merhabalar tekrardan. Ya ben sezon 5 Catra'yı da çok seviyorum ama sezon 3 Catra baya iyiydi. Yani umursamaz tavırları insanları terslemesi (medya) baya iyiydi. Galiba kötü Catra'yı özledim. 


Adora

Parlak Ay Lisesi'ne başlayalı 3 gün olmuştu. Şimdiden baya şey öğrenmiştim. Mesela Okulun müdürü Angela diye bir kadın ve Glimmer da onun kızıymış. Okulda bir sürü gerekli gereksiz kulüp var. Hord da ise sadece dövüş kulübü vardı. Katılımı zorunlu bir şekilde. Artık yeni bir arkadaş çevrem var. Bow ben ve Glimmer aynı odada kalıyoruz. Burasının yurdu Hord dan çok daha güzel geniş ve ferah. Arkadaş grubumuzdakiler baya değişik tipler.  Öncelikle Mermista diye bir kız var. Bizden 1 yaş daha büyük. Onun sevgilisi de Deniz Şahini Mermista ile yaşıt. Bu onun takma adı gerçek adı ise... şey gerçek adını bilmiyorum.Sonra Perfuma Netossa ve Spinnerella var. Netossa ve Spinnerella sevgili ve bizden 1 yaş büyükler. Perfuma bizimle yaşıt. Ha bir de Frosta ve Entrapta var. Entrapta bizimle yaşıt ama bizden oldukça zeki. Frosta ise bizden 1 yaş küçük. Kendini bilmiş biri. Birde klüpler var. Netossa Spinnerella ve Perfuma bahçecilik kulübündeler. Mermista Frosta ve Deniz Şahini yüzme kulübündeler. Enrapta'nın ise kendi kulübü var. Teknoloji kulübü. Ha birde öğrenci konseyi var. Daha konseyde kim var pek bilmiyorum ama konsey başkanının ismini duymuştum. Mara. Ama her şeyden önce ben ben Catra'yı çok özlemiştim.  Hemde tahminimden daha fazla. Yani artık eskisi gibi birden üzerime atlayan biri  etrafta zıplayıp sürekli bir yerlere tırmanan birisinin olmaması birçok kişiye iyi gelebilir. Ama ben Catra ile uyuyup Catra ile uyandığım için bu yeni Catra sız hayata alışmak zordu. Keşke gitmeden önce onu son bir kez öpebilseydim. Kafamı yana çevirdim. Saate baktım. Saat 8 di. Normalde olsa şimdiden çoktan uyanmış  antremana gitmiş olmam gerekiyodu. Ama bu yeni okulda dersler vs saat 9 da başlıyordu. Biraz daha yatakta döndükten sonra uyuyamayacağımı anlayıp yataktan kalktım. Buradaki yurtlarda yataklar ranza değildi. Bu güzel birşeydi ama hiç yalnız uyumamıştım. Yani nerdeyse her gece Catra kendi yatağından inip yanıma gelirdi. Ugh tekrar onu düşünmeye başladım. Biraz daha Catra düşünürsem kendime daha da kızacaktım. Catra'yı unutmam lazımdı. Hemen üstümü değiştirdim. Parlak Ay Lisesi üniformasını giydim. Baya rahattı. Glimmer ve Bow'u uyandırmaya gittim.

"Hey! GLİMMER BOW UYANINNN!"

İkisi de yataktan sıçradı.

Glimmer: Aman Tanrım! Hord istilası mı var ne oluyor?!

Bow: Oklarımğğğ Entrapta kesin oklarımı aldı yha!

"Hahahahah çocuklar sakin olun. Hord istilası yok ve Bow okların güvende bak orda duruyorlar."

Bow koşarak oklarına sarıldı. Glimmer ise bana sinirli sinirli bakıyordu.

Glimmer: Adora bizi böyle uyandırmaman lazımğ.

"Özür dilerim ama saat kaç oldu hala uyuyosunuz."

Bow: Saat kaç ki?

"8"

Glimmer&Bow: Neğğ?! Daha 1 saat var!

"Hahaha ama erken uyanmak iyidir. Hadi giyinin de erkenden okula gidelim."

İkisi de oflayarak giyindiler. Glimmer saçlarını düzelttikten ve bow da oklarının gerçekten "güvende" olduğundan emin olduktan sonra yurttan çıktık. Okula girince birkaç öğrencinin daha burada olduğunu gördük ve Entrapta burdaydı.

"Şu Entrapta o hiç okuldan çıkıyor mu? Yani akşam yurda girdiğini gördünüz mü?"

Bow: Hayır görmedim. Ama yurda geldiğini de çok düşünmüyorum.

Hey Adora ~ / CATRADORAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin