Garson

344 47 30
                                    

Öhöm.... OY ATSANIZA BEHHH! Evet öfkem bu kadardı. Ama okuyan arkadaşlar oy atın ya. Neyse bu bölüm daha çok Catra x Scorpia olucak. Yani bu ship olursa da kıskanç bir Adora olur dimiğ. Fun Fact: Bir zamanlar Scorpia x Catra shiplerdim.

Catra

Scorpia'nın kolunu tuttuğum gibi mağzadan dışarı fırladım. Var gücümle koşmaya başladım bir yandan da Scorpia'yı peşimde sürüklüyordum. Sokağın bitiminden sola döndük ve bitmişti. Adora ve onun aptal arkadaşlarını atlatmıştım.

Scorpia: Neden hala ondan kaçıyorsun?

"Ben kaçmıyorum ben sadece uzak durmak istiyorum hem sanane!"

Birazcık fazla sinirlendim sanırım.

"Şey ben bağırmak istemedim gerginim de."

Scorpia: Önemli değil Catra <3

Nasıl bu kadar neşeli anlamıyordum. Ben titriyor muyum? Oh hayır telefon. Telefonu açtım tırnaklarla biraz zor olsa da. 

"Aldık istediğin parçayı."

Hordak: Tamam. Çabuk gelin sizi salaklar!

"Sen kime sa-"

YüZüMe KAPADI!

"Hadi gidelim artık!"

Scorpia: Seni taşımamı ister misin??

"Neden böyle bir şey isteyeyim hayır."

İleride bir kafe vardı. Susamıştım ve bir şeyler içmek için önce kafeye uğramaya karar verdik. Ugh Scorpia 15 dk boyunca durmadan şarkı söyledi. Sanırım başım zonkluyo. Ama onun yanımda olmasını her ne kadar kabullenemesem de seviyorum. Bana Adora'yı unutturuyor

Kafenin camında kocaman "2+ Garson Aranıyor" yazıyordu. İçeri girince de gerçekten buna ihtiyaç olduğunu gördüm. Kafe kalabalıktı ve az garson vardı. Yazık onlara. Sıra bize gelince içeceklerimizi söyledik. Kafe çok kalabalık olduğu için içecekleri aldığımız gibi yola çıktık.

Scorpia: Um şey birşey sorabilir miyim yanlış anlamazsan?

Hadi bakalım geliyo

"Sor."

Scorpia: Şey siz Adora ile sevgili miydiniz yani önceden?

Ağzımdaki bütün içeceği yola püskürtmüştüm! Neden öyle demişti ki? Sevgili gibi miydikk? Suratımın giderek kızarmaya başladığını hissediyordum. Scorpia'nın bunu görmemesi lazımdı. Kafamı yere eğerek konuştum.

"H-hayır nerden çıkarıyorsun bunları?! O benim için bir HİÇ."

Scorpia: Oh sevindim- Ah yani şey sevinmedim de ama yani boşver.

"Neden öyle olduğumuzu düşündün?"

Scorpia: Yani sürekli birlikteydiniz sen sürekli onun üzerine falan atlıyodun ve ondan başkasını gözün görmüyordu.

Cidden öyle miydik? Yani benim gözüm ondan başkasını görmüyo muydu? Yalan, yalan olmalı. Saçmalıktan başka bişey değil!

"Yanlış düşünmüşsün."

Telefonum gene çalmaya başladı

"Ne var bunak karı?"

Gıcık-Bunak Karı: Terbiyesiz çocuk! Sana bundan sonra harçlık vermeyeceğimi söylemek için aramıştım. Şimdi de ne kadar doğru bir karar verdiğimi görüyorum.

"NE! İyi de sen bana harçlık vermezsen ben nerden para bulucam? Ayrıca sen bana onu vermek zo-"

SuRaTıMa KAPADI! Neden herkes aynı şeyi yapıyo!

Hey Adora ~ / CATRADORAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin