Final' e hoşgeldinizzz! İyi okumalar ve lütfen okuyanlar oy atabilir mi? ( Videoda ağlamayan da ne blm yani )
4 yıl geçmişti. Catra tüm lise hayatını Hord da geçirmiş Adora'nın yoğun ısrarlarına rağmen lisesini değiştirmemişti. Ama sonunda ikisi de aynı üniversiteyi kazanmışlardı. Üniversitenin hazırlık döneminde Catra ve Adora eve çıktılar. Bow ve Glimmer nişanlandı. Mermista ve Deniz Şahini aralarındaki problemleri çözdüler. Perfuma Scorpia' ya yaklaşan birkaç (onlarca) kızı doğduğuna pişman etti. Frosta hayatında ilk defa birine yürüdü. Netossa ve Spinnerella evlenip üniversiteyi bırakıp dünya turuna çıktılar.
1 yıl sonra günümüz
Catra
"Ağadorağ!" bir insan nasıl sevgilisinin yardım dolu çığlıklarını duymaz ya?! "Ya ADORA!" Son attığım yardım çığlığının ardından cnm svglm mutfaktan yatak odamıza gelmeye tenezzül etti.
Adora: Catra son kez söylüyorum. Camı açan ben değildim.
"Ben mi açtım? Hayır ben mi açtım ya!?"
Adora: E ben de açmadım.
"Adora evde sadece ikimiz varız. İtiraf et çok kızmicam. Altı üstü boynum tutuldu!"
Adora: İtiraf ediyorum.... Ben yapmadım.
"Çik kimiksin valla."
Adora: Öyleyimdir de Catra senin ayaklarında ne zamandır sarı saçlar var?
"He?"
Allah'ım lütfen sevgilime beyin ver!
"Ayağımda neden saç olsun ki?"
Adora: Ama var görüyorum.
"Ayna tutsana şu saçlarıma bakayım boynum tutulduğu için dönemiyom"
Adora bu dediğimle sırıtıp geçen gün yaptığımız banyo kavgasından yere düşen aynayı alıp bana çevirdi.
"Azcık sola tutsana"
Adora: Böyle mi?
"Eve- nE?! Ayağımda saç var!"
Adora: Demiştim.
Ayağımı biraz kıpırdattıktan sonra saçların sahibinden sesler gelmeye başladı.
???: Ah kızlarğ~
Adora: Çiftebela?????
"Bunun burada işi ne ya?"
Ayağımla onun kafasına tekme attıktan sonra ondan aşırı derece de garip bir inleme duyduk. Adora kalkmama yardım etti. İkimiz de yatağın diğer ucuna gittik.
Adora: Eve nasıl girdin sen?
Çiftebela: Cam.
Adora: Hah! Galiba inatçı bir veletin bana özrü var.
"Özür dilerim seni küçük aptal."
Birbirimize taktığımız adlar kimseye şirin gelmese de bize geliyordu. Farklıydık biz. Çiftebela'yı geldiği camdan atıp camı kapadıktan sonra yatağa oturdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hey Adora ~ / CATRADORA
FanfictionCatra ve Adora küçüklüklerinden beri Hord Yetimhanesi'nde yaşamaktadır ve Hord Lisesi'ne gitmektedirler. Adora ve Catra Hord Lisesi'nde ki dövüş takımındadırlar. Adora Kaptandır. Hord Lisesi'nin en büyük düşmanı Parlak Ay Lisesi dir. Bir gün Adora...