Turnuvalar Part1

330 36 20
                                    

Evet biliyorum çok uzun bir süre bölüm atmadım. Ama bugün telim tamirden geldiii. Dedim ki hemen yb atam. Oy ve yorum atmayı unutmayın. Xxxx

Adora

Kimya dersindeydik. Glimmer kimyaya bayıldığı için onunla eş olmuştum. O kendini çok kaptıracaktı ve bana bir şey bırakmayacaktı. Böylece ben de daha rahat Catra'yı düşünbilirdim. 1 hafta geçmişti. Catra ile en son görüşmemiz balo sonrasındaki sabahdı. 1 hafta boyunca bana hiç yazmamıştı. Aramalarıma da cevap vermemişti. Başlarda -Glimmer yüzünden- Catra'nın benden kaçtığını düşünüyordum. Ama artık bana yazmadığını değil yazamadığını düşünüyorum. Yani yanımdan ayrılırken hiç üzgün gözükmüyordu yani off bilmiyorum. Ama yarın ne olduğunu öğreneceğim. Çünkü yarın turnuvalar başlıyor. Hord ve Parlak Ay arasında olanlar derken de zil çaldı.

Glimmer: Adora uyan artık bitti ders. Aşağı koçun yanına inmemiz lazım.

"Ah doğru. Diğerleri gitti mi?"

Glimmer: Muhtemelen

"Biri biri çığlık mi atiyor?"

Glimmer: Bilmiyorum galiba.

Ses giderek yaklaştı. Koridordan geliyordu. Sesin sahibi birden odaya atladı.

Deniz Sahini: MERMİSTA! Nerdesin?!??

"Çığlık atan sen miydin?"

Deniz Şahini: O çığlık değil. Benim yeni aşk şarkımın nakaratı.

Glimmer: Bazen Mermista'ya acıyorum.

"Ben de..."

Deniz Şahini bize birkaç sözde *Havalı* hareket gösterdikten sonra en yeni şarkısıyla Mermista'yı aramak için üst kata çıktı. Biz de Glimmer ile aşağı indik.

Sonunda bahçeye varmıştık. Bütün ekip ve birkaç öğrenci daha buradaydı. Hepimiz tamam olunca koç konuşmaya başladı.

Falcon(Koç): Evet çocuklar yarın bildiğiniz üzere çok önemli maçlarımız var. Bu zamana kadar çok çalıştınız. Kazanacağımıza inanıyorum! Yarın 2 tane maçımız var. 1. maç için seçilen oyuncuları açıklıyorum!

Adora Glimmer ve Bow! Siz saldırıdasınız!

Netossa Mermista Perfuma! Siz savunmadasınız!

Yedekler: Spinnerella ve Castaspella

Duyuru bu kadardı. Şimdi dağılabilirsiniz.

Herkes tek tek ayrılmaya başlamıştı. Biz de en iyi arkadaşlar takımı olarak odalarımıza çekildik.

Odada

Glimmer: Bow Adora hepiniz eşyalarınızı aldınız mı?

İkimiz de kafamızı onaylar biçimde salladık.

Bow: Adora bir şey sorucam.

"Sor."

Bow: Yani Catra da orada olacak. Muhtemmelen senin tam karşında. Ona vurabilcek misin? Yani yanlış anlama sen yapamazsın demiyorum. Sadece rahatsız olursan onun karşısına ben ya da Glimmer geçebiliriz.

Hey Adora ~ / CATRADORAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin