Bonus Bölüm "Gelecek Nesil"

274 19 16
                                    

"Bonus bölüm ister misiniz?" diye sormuştum. İstiyormuşsunuz. Ben de bir tane yapayım dedim. İyi okumalar.

Üniversitenin bitmesinin ve herkesin ayda 1 olacak şekilde evlenmesinin üzerinden 12 yıl geçmişti. Adora ve Catra gittikleri gen tedavileri sonucunda bir erkek çocuk sahibi olmuşlardı. Tabi Catra ve Adora'nın çocuk sahibi olduğunu gören Perfuma rahat durmayıp Scorpia ile birlikte gen tedavisine gitmişlerdi. Onların da bir kız çocukları oldu. Tabi ekiptekiler herkesin çocuk sahibi olmaya başladığını görünce hepsi birden çocuk sahibi olmaya başladılar. Sonuç olarak şu an Catra ve Adora'nın Finn adında 10 yaşında bir oğlu, Scorpia ve Perfuma'nın Florpions adında 9 yaşında bir kızı, Bow ve Glimmer'ın Cynthia adında 10 yaşında bir kızı, Mermista ve Deniz Şahini'nin Miranda adında 13 yaşında bir kızı ve Jack adında 11 yaşında bir oğlu oldu. Netossa ve karısına gelirsek dünyayı turlamaktan pek çocuk düşünecek halleri yoktu. Razz ve kardeşi Mara ulusal konferanslara katıldıklarından onların de pek aile kurmaya hevesleri yoktu. Lonnlie Kyle ve Rogelio üçlüsüne gelirsek üniversite bitiminde Catra ve Scorpia dan bağlantıları koptuğu için kimse onların ne halde olduğunu bilmiyordu.

Haftaya Frosta'nın düğünü vardı. Frosta kimseden hoşlanmadığı için ancak şimdiye evlenecek birini bulabilmişti. O gün her şeyin mükemmel olmasını istiyordu Frosta. Bu yüzden Çiftebela ve bazı hordlular davetli değillerdi. Ama herkes Çiftebela'nın orada olacağını biliyorlardı. Çünkü onu kapıdan kovsalar camdan giriyordu.

Finn

"Ne yani annemle annem önceden düşman mıymış??????"

Çiftebela: Ah tatlım görmen lazımdı ne düşmanlık ama!

"Hiç birbirlerine zarar verdiler mi?"

Çiftebela: Benim olduğum dönemlerde hayır. Ama öncesinde vermiş olabilirler canım. Neden Scorpia teyzene sormuyorsun?

"Onlar Florpions ile birlikte bir konferanstalar sanırım."

Çiftebela: Ah canım demek konferans. Ne zaman bu kadar elit oldular?

"Nasıl yani?"

Şaşırmıştım. Ailemiz annem Catra ve Deniz Şahini hariç gayet olgun insanlardan oluşuyordu. Özellikle de Frosta teyzem.

Çiftebela: O çok elit gözüken Perfuma teyzen bizim kaldığımız otelin duvarlarına tırmanmıştı Scorpia'ya ulaşabilmek için. Huh karanlık dönemlerdi.

"Hahaha ne? İnanmam."

Cidden öyle bir şey yapmış olabilir miydi? Ailelerimiz bize yaramazlık yaptığımızda özellikle de bana kızarlar ve kendilerinin hiç böyle olmadıklarını söylerlerdi. 

Çiftebela ile biraz daha konuştuktan sonra yollarımızı ayırdık. Çünkü eve gelmiştim.  Normalde annemlerin evde değil işte olmaları lazımdı ama evden gelen bağırışmalar onların işte olmadığını gösteriyordu. Kapıyı açıp içeri geçtikten sonra evde baya bir karmaşa olduğunu gördüm. Ne için böyle kavga etmişlerdi? Sessizce seslerin yükseldiği 2. katta olan salona çıktım. Geldiğimi fark etmemişlerdi ben de fark ettirmemek için kapıya yaslanıp onları izlemeye başladım. Acaba tüm bibloları devirecek o büyük kavga neydi?

"Catra! Hemen elindeki o yün yumağını vermezsen çok ciddiyim bardaktaki tüm suyu sana fırlatırım!"

"Üzgünüm Adora ama bu yumak o kadar yumuşak kii! Sana ASLA VERMEM!"

"Ya ver şunu Finn'e atkı örücem!"

"Başka yumaka ör!"

"Bundan önceki 6 tane yumak için de aynısı söyledin!"

Hey Adora ~ / CATRADORAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin