Sürpriz bir günde 2 bölüm diyecektim kiii saat 1 olmuş. Ayrıca da şu smut ile ilgili yani ben Catra'nın üst olduğunu düşünüyorum. Ama boy farkları da çok şey yani uff neyse daha var smuta. İyi okumalar ve oy atmalar.
Catra
Yorgunluktan gebermiştim! Sabaha doğru okula anca varabilmiştik ve ben sadece 1 saat falan uyumuştum. O da otobüste. Şimdi de matematik dersindeydik. Bu adam ne anlatıyodu ya? Entrapta en ön sırada oturuyordu. Şimdiye kadarki bütün sorulan soruları bilmişti. Sanırım hayatımda gördüğüm en zeki kişi. Ders bitmişti -şükür- . Scorpia ile sırada eşyalarımızı topluyorduk. Entrapta yanımıza zıplaya zıplaya geldi.
Entrapta: Ağağa Catra Scorpia buranın laboratuvarı nerede? Şey bir de Hordak'ı da nerede bulabilirim?
Scorpia: Laboratuvar üst katta.
Catra: Hordak da muhtemelen oradadır.
Entrapta zıplaya zıplaya laboratuvara gitmeye başladı.
"Hey Scorpia Ranpulzeli takip edelim mi?"
Scorpia: Aw Catra bu doğru değil. Ama seninle her şeye varım!
"Şöyle demesene aptal. Hah neyse gel hadi."
Scorpia: İyi de çoktan gitmiş ki.
"Of Scorpia. Rapunzel bize neyi sordu?"
Scorpia: Laboratuvarı
"O zaman nereye gitmiştir Scorpia?"
Scorpia: Hmmmmm.................. Yoksa laboratuvar mı?
Elimi anlıma vurdum. Neden böyle davranmak zorundaydı ki?!
"Evet. Şimdi gidelim hadi."
Scorpia ile malum koridora gelmiştik ve bingo! Hordak ve Rapunzel odanın girişinde konuşuyorlardı. Onlar koridorun sonunda biz başındaydık. Ama yine de Scorpia'yı da alıp biraz geri çekilip gizlendik. Sonuç olarak Hordak'tan bahsediyorduk. Adamın arkasında bile gözleri vardı. Kulaklarım keskin olduğu için ne konuştuklarını biraz anlayabiliyordum. Gittikleri Teknoloji fuarı hakkında konuşuyorlardı. Sonunda ikisi de laboratuvara girdiler.
Scorpia: (fısıltıyla) Catra ne hakkında konuştular duydun mu?
"Hıhı. Fuara gitmişler birlikte. Gel de ne yapıyorlar bir bakalım."
Scorpia bana kafa salladı. Yavaş ve sessizce koridorda ilerleyip odadan içeri girdik. Odada bir sürü anlamadığım teknolojik şeyler vardı. İkisi de odanın en uç kısmındaydı. Scorpia ile oraya ilerlemeye başladık. Vardığımızda ikimizde şaşkın şaşkın yaptıkları şeye bakıyorduk. Bu şey bir robottu yani ama yuvarlaktı ve dev gibiydi. (Emily işte) Scorpia ile ikimiz daha ne olduğunu anlamdan Hordak ikimizi de yakaladı.
Hordak: Sizi aptallar burada ne arıyorsunuz?!
"Şöyle ki şey..... Rapun- yani Entrapta bizi çağırdı. Yani bize senin nerde olduğunu sordu. Biz söyledikten hemen sonra senin yanına gitti. Biz aslında arkasından bizde gelicez demiştik ama duymamış. Değil mi Scorpia?"
Scorpia: E-evet!
Entrapta: Hm olabilir Hordak'ı göreceğim için aşırı heyecanlıydım.
Oha Hordak KIZARDIĞĞ!
Hordak: İ-iyi peki. Bu yaptığımız projeyi kimseye söylemek yok! Catra sakın bunu şu yapılacak olan baloda Adora'ya söyleme!
Ne balosu yaw?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hey Adora ~ / CATRADORA
FanfictionCatra ve Adora küçüklüklerinden beri Hord Yetimhanesi'nde yaşamaktadır ve Hord Lisesi'ne gitmektedirler. Adora ve Catra Hord Lisesi'nde ki dövüş takımındadırlar. Adora Kaptandır. Hord Lisesi'nin en büyük düşmanı Parlak Ay Lisesi dir. Bir gün Adora...