Turnuvalar Part2

345 35 33
                                    

Merhabalar! Medya da She-ra da bulunan neredeyse bütün karakterler var. Yani burada da onları kullanacağım. Yazı yazdıkça sinirimi ve mutsuzluğumu atıyorum. Bu nedenle sık bölüm gelebilir. Bu arada bunu da annemin iş bilgisayarından yazıyorum. İnş fark edilmem xxxx. OY ATINĞ!


Catra


Bu gün yapılacak olan 2 maçı da kazanmıştık. Her şey iyiydi. Adora'nın beni ilk bulduğu fırsatta öpmeye "çalışması" dışında. Hayır yani terliyim öpmeye çalışıyor. Glimmer Adora beni öpmeye çalışınca onu kafasına bir tane geçirdi. Parıltıyı sevmeye başladım. Yarın yapılacak olan maçları da kazanırsak şampiyon olacaktık! Çiftebela'nın liseye gelmesi iyi olmuştu. Telefonumu kırması ve yastığımı kesmesi dışında. Ruh hastası manyak ikide birde sorun çıkarıyordu. Onu bizim odaya vermişlerdi. Neden? Çünkü Hordak beni çok seviyordu (!) Ha bir de o konuşması yok mu! "Sevgilim~ Kedicik~ Ah Canım~" bizim de bir onurumuz var yani! Düşüncelerimle sırıtmaya başladım. Bizim lise buraya çoooooook uzak olduğu ve biz bu yolu tekrar gidemeyecek kadar pişkin olduğumuz için iki lise stadyumun karşısındaki otelde kalacaktı. Parlak Ay'ın barış olsun diye yaptığı büyük ısrarlar sonucu karışık kalacaktık. İnş Adora'ya denk gelirim. Ben düşüncelere dalmışken gıcık karı yanıma geldi.

Gıcık Karı: Catra!

"Gıcık Karı!"

Gıcık Karı: Catra!

"Gıcık Karı!"

Gıcık Karı: Kes şunu terbiyesiz velet!

Oyun kazanıyoz gene yaranamıyoz aw!

"Ne?!"

Gıcık Karı: Hile yapıp kurada Adora'nın adını sana çıkardım velet.

Artık seni seviyor olabilirim.

"Eee?"

Sadece Karı: Onunla birlikte kalırken onu geri dönmeye ikna et velet.

"Ya sen geri zekalı mısın manyak mısın hafızan mı bozuk senin? Sence geri döner mi?! Hem bana velet deme! DELİRTTİNİZ ADAMIĞ!"

Anlık Catra:

Ultra Gıcık Karı: Manyak mı nedir be! V-E-L-E-T!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ultra Gıcık Karı: Manyak mı nedir be! V-E-L-E-T!

Çık çıklayıp yanımdan ayrıldı. Bir gün cidden bu kadını yolucam!! Scorpia Çiftebela ve ben etrafta biraz daha dolaştıktan sonra otele girdik. Resepsiyona adımızı söyledik. Ben ve Adora 6 numaralı odada kalıyorduk. Scorpia ve Parıltı 10 numaralı odada da bizim üst odamızda kalıyorlardı. Mermista ve Çiftebela da 7 numaralı bizim yanımızdaki oda da kalıyorlardı. Anahtarlarımızı aldıktan sonra odaların olduğu katlara gittik. Dab ve ben 2. katta Scorpia 3. katta kalıyordu. Scorpia'ya veda ettikten sonra Dab bağırarak üstüme atladı.

Hey Adora ~ / CATRADORAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin