Balo Sonrası

362 39 33
                                    

Merhabalrğ sizin için hiç sevmediğim telefondan kitap yazma olayını yapıyorum. Sevin beni. Lol! Neyse smut için son 1-2 bölüm. Yalnız medyadaki Catra aşırı tatlığğğ!!

Catra

Başım zonkluyordu! Yattığım yerde biraz kıpırdandım ve of galiba Scorpia gene bana sarılıyor! Aslında eskisi kadar ağır değil. Hatta hoşuma bile gitti. Burnuma tanıdık bir koku geldi. Fazla tanıdık. Kokuyu aldığım gibi gözlerimi açtım. Scorpia'nın saçları ne zamandan beri sarıydı?! Oh olamaz! Şu an Adora ve ben birbirlerimize yapışmış bir şekilde aynı yataktaydık! Peki nedenğğğğ?! Ondan kurtulmaya çalıştıkça daha da sarılıyordu. Birkaç denemenin sonunda kurtulamayacağımı anladım. Peki ben nasıl buraya gelmiştim aq?! En son biz balodaydık ve ikimiz balonun karliçeleri seçilmiştik. Sonra sonra ben bişeyler içtim devamı... yok! Aklıma tüm ihtimaller geliyordu. Ya biz şey yaptıysak yani of umarım öyle bir şey olmamıştır. İyice uykumdan uyanmıştım. Biraz daha zorlayarak Adora dan kurtuldum. Odaya baktım. Boştu. Nerdeydi bu parıltıyla oklu çocuk? Acaba bütün gece mi yalnızdık. Of ben nasıl geldim buraya yağğ?!! Kafamı toparlamak için yandaki bardaktan su içtim. Başım tekrar zonklamaya başladı. Zonklamayla birlikte birkaç görüntü de geldi. Balkon... Dudaklar.. BİR SANİYE DUDAKLAR MIĞ?! Hayır hayır öpüşmüş olamazdık değil mi?!?! Geceyi hatırlamaya çalıştıkça başıma ağrılar giriyordu. Ama aslında o kadar da kötü hissetmiyordum. Yani ben ilk defa bu kadar... şey... Huzurlu hissediyordum. Huzurlu ve mutlu. Eğer öpüştüysek ilk öpen kimdi acaba? Ugh! Düşündüğüm şeye bak! Üzerimde sadece iç çamaşırlarım vardı. Kıyaferlerimi bulmak için yataktan kalkacakken Adora beni tuttu.

Adora: Ah Catra uyanmışsın. Nasılsın miğden falan bulanıyor mu? Çok içtin de dün.

" İ-iyiyim ben sadece biraz başım ağrıyo-"

Başım tekrar zonklamaya başladı. Adora yanıma gelip bana sıkı sıkı sarılınca ben de ona sarıldım. Ah ne özlemiştim onu! Zonklamayla birlikte bütün gece olanlar da gözlerimin önüne geldi. Onu özlediğimi söylediğim yetmezmiş gibi ilan-ı aşk etmiştim! Dudaklarının tadı tekrar ağzıma geldi. Dilimle dudaklarımı yaladım. Bu... çok güzel bir histi.

"Ben iyiyim merak etme."

Ona bir gülücük gönderdim. O da bana gülümsedi. Onu süzmeye başladım ve yuh Adora'nın vücudu bu kadar mı güzeldi!

Adora: Catra dün gece olanları hatırlıyor musun?

Gözlrim kitlenmiş gibiydi onun vücuduna. Gözlerimi çekmeden cevap verdim.

" Hatırlamam gereken bir şey mi oldu?"

Yüzü düşmüştü. Üzgünüm ama gerçeği söylemek beni aşırı derecede utandıracaktı. Hem vereceği cevabı merak ediyordum.

Adora: Aslında..

Muhtemelem birşey yok diyecek.

Adora:.....Var. Sen çok içtin ve...

Oh hayır söyleme söyleme domates olmama az kaldı hayır.

Adora:... gidip Scorpia ile öpüştükten sonra Hordak'a evlenme teklifi edince Scorpia senden ayrıldı. Prime seni okuldan attı. Sonra sen de ayaklarıma kapanıp "Lütfen lütfen beni affer pişmanım!" diye ağla-

"Ne saçmalıyorsun?! Ben sana asla yalvarmam! Hem yalvarmadım da sana o gece!"

Hassss!

Adora: Ha yani hatırlıyorsun.

"B-ben hayır ben yapmamışımdır diye yani.... ever hatırlıyorum oldu mu!"

Kahkaha atıp bana sarılmaya başladı. Bense çoktan kırmızının en koyu tonuna bürünmüştüm.

Hey Adora ~ / CATRADORAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin