Barış Balosu

369 42 48
                                    

Merhabalarğğğğ! Neden bu kadar enerjik olduğumu bilmiyorum. Smut giderek yaklaşıyor ve ben de giderek geriliyorum. Ama ilk smut için kimin üstte olacağına karar verdim. Yani sanırım. Neyse iyi okumalar ve oy atmalar. (Yorum da atın xxx)

Adora

Barış Balosu bu akşam yapılacaktı. İyi hazırlanmam lazımdı. Çünkü bu akşam Catra ile olan ilişkimizi düzeltmem hatta belkideeee daha ileri taşımam lazımdığğ! Çok heyecanlıydım. O kadar heyecanlıydım ki erkenden kalkıp kıyafet seçmeye başlamıştım. Tabi ben kalkınca Glimmer ve Bow da kalktı. Yani onları birazcık zorlamış olabilirim kalkmaları için. İhi neyse şu an hepimiz kıyafet seçimiyle meşguldük.  

Glimmer: Adora baloya Catra ile katılamayacağına göre kiminle katılacaksın?

Doğru bunu hiç düşünmemiştim.

"Hmm doğru bunu düşünmedim. Sen kiminle gidiyorsun?"

Benim ki de soru.

Glimmer: Bow ile değil mi Bow?

Bow: .......

"Duymadı galiba."

Glimmer: Bow!

Bow: E-evet?

Glimmer: Birlikte gidiyoruz değil mi?

Bow: ........ Şey...

"Bir şey mi oldu?"

Glimmer: Şey ne Bow?!

Bow: Ummm yaaaaa gafil avlandım!

Glimmer: Ne?

Bow: Ya dün ben Entrapta'nın geride bıraktığı teknolojik aletleri robotları falan inceliyordum. Sonra Perfuma birden yanıma gelip baloya birlikte gidip gidemeyeceğimizi sordu. Scorpia'yı görmek ve etkilemek için bu baloya ihtiyacı olduğunu söyledi ben de biraz boş bulundum ve evet dedim.

Glimmer sinirden kızarmıştı.

Glimmer: Bow ciddi olamazsın! Nasıl evet dersin?! Biz sevgiliyiz ben... ben birlikte gideriz diye düşünmüştüm.

Glimmer için üzülmüştüm. Ama diğer yandan bakarsak Glimmer şu an boştaydı ve ben onunla gidebilirdim.

Bow: Glimmer özür dilerim. Ama merak etme o bütün bir balo boyunca  Scorpia ile ilgilenecek ben de seninle birlikte olabilirim.

"Evet Bow haklı. Hem bence ikimiz katılabiliriz. Yani arkadaş olarak.

Glimmer Bow'a sarıldıktan sonra bana gülümseyip "Olur." dedi. Aslında şimdi düşününce iyi ki bow Perfuma'nın teklifini kabul etmiş. (Sorry Glimmer) Çünkü kabul etmeseydi baloya kimle gidicekti ki? O baloya gidemeseydi Scorpia sürekli Catra'nın etrafında olacaktı. Yaklşamam daha da zor olacaktı bu yüzden. Sinsi bir şekilde sırıttım.

Yaklaşık 1 saat falan sonra kıyafetlerimizi seçebilmiştik. Okuldaki derslerin bitmesini ilk defa bu kadar istemiştim. İşte sonunda! Dersler bitmişti. Balo'nun başlamasına daha vardı. Ama biz ev sahibi olduğumuz için erken gidecektik. Tabiki de ekiple birlikte. Öğrenci Konseyi çoktan balonun yapılacağı mekana varmıştı. Biz de ekip olarak hazırlanmış otobüs bekliyorduk. Yani bazılarımız. Perfuma-Bow ikilisi Frosta teklisi ve Glimmer-Adora ikilisi olarak bekliyorduk otobüsü. Netossa ve Spinnerella kendi arabalarında gidiyorlardı. Mermista ve Deniz Şahini de Deniz Şahini'nin arabasında gidiyorlardı. Yalnız Frosta'yı baya taktir etmiştim. Kız her şeyi kendi başına yapıyordu. Derken de otobüs geldi. Hepimiz otobüse doluştuk. İnsanlar tipimizden dolayı bize garip garip bakıyorlardı. Onlara ne? Neyse sonunda balonun olacağı yere gelmiştik. Otoparkta Netossa'nın arabasını gördüm biraz daha ilerle- oha! Yanan bir araba vardı!! Komple otobüsteki ekip yanan arabaya doğru gittik. Mermista ve sevgilisi orada tartışıyorlardı.

Hey Adora ~ / CATRADORAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin