Tabiki de önceki bölümü harika bir yerde kestiğim için bu bölümün de oradan devam etmesini istiyorsunuz. Peki devam edecek mi? Hahahaha HAYIRĞĞ. (Lütfen sövmeyin) Neyse ya bu da güzel bölüm okuyun yani. Ayrıca oy atın canlarım oy.
Catra
Yatağımda uzanmış kafe de olanları düşünüyordum. ( Hangi zamanda olduğumuzu anlamayanlar için kafe olayı olduğu gün Catra geceyi Scorpia ile geçirmişti. Yani bu gün Kafe olayı sonrasındaki günün sabahı. Bir önceki bölümün olduğu zamansa bu günün akşamı ile başlıyor ) Ugh! Neden hemen gözlerim dolmak zorundaydı ki! Dün akşam bir süre güzelce uyumuştum. Ama uykumun yarısına doğru Scorpia beni nefessiz bırakacak şekilde sarılmaya başlayınca uyanmıştım. Yani ben hayatımda bu kadar ağır bir şey görmemiştim. Nerede yapmıştı bu kasları acaba? Sabahı zor etmiştim ve şimdi eğer biraz uyuyabilirsem şükür duası edecektim. Edemedim. Neredeyse Hord da bulunan bütün öğrenciler otobüslere konulup her yıl olan okulu tanıtma amaçlı yapılan dövüşe götürülüyorduk. Otobüs 2 katlıydı. Tek kural otobüs hareket halindeyken yerimizden kalkmamaktı. Tabikide kural umurumda değildi. Ben Scorpia aptal Lonnie Rogelio ve Kyle otobüsün alt katındaydık. Yolculuk uzundu çünkü Hord şehrin dışında olan bir liseydi. Şimdiyse şehrin tam ortasındaki stadyuma gitmemiz lazımdı. Ughh umarım Adora'yı görmem. Düşüncelerimden kurtulmak için yan tarafıma baktım. Scorpia elindeki not defterine bir şeyler karalıyor Kyle çoktan uyumuş Rogelio ise üzerinde uyuyan Kyle'ı uynadırmaya çalışıyordu. Peki Lonnie neredeydi? Aslında düşününce otobüse bindiğimizden beri onu görmemiştim. Hah kuralı çiğnemenin tam sırasıydı. Zorlukta oturduğum yerden çıkıp otobüste ilerlemeye başladım. En ön koltuklarda gıcık karı Hord Prime (Müdür) öğretmenler Hordak ve konsey üyeleri. O tarafa çok gitmemeye çalıştım. Biz alt katın tam ortasında oturuyorduk. Alt katın neredeyse her yerini kontrol ettikten sonra üst kata çıktım. Üst kat o kadar kalabalık değildi. Arka koltuklarda kimse oturmuyordu. Yani sanırım. Bir saniye arkadan sesler duyuyordum. Gizlice arkaya doğru ilerledim. İnsanların arasından sıyrılmak çocuk oyuncağıydı. Hele bu kadar kısa olunca kimse beni fark etmedi. Arka koltuklara yaklaşınca nefesimi tuttum ve emekleyerek koltuklara ulaştım ve aman tanrımm! Biliyordum! Lonnie Rogelio'yu aldatıyordu! Hah hemen bir fotoğraf çekmemem gerekiyordu. Telefonu çıkardım. İkisinin bir fotoğrafını çektim. Fotoğrafa bakınca miğdem kalktı. Bunlar öpüşmüyordu. Birbirlerini içlerine çekiyolardı. Yerde sürüne sürüne 2. kattan çıkacakken kafam birine çarptı. Hordak. Onu gördüğüm gibi toparlanıp karşısına geçtim. Lonnie'yi her ne kadar çok sevmesem de benim arkadaşımdı. Bu yüzden toparlanabilmesi için Hordak ile bağıra bağıra konuşmaya başladım.
"HORDAK! BURADA NE İŞİN VAR!?"
İşe yaramıştı Lonnie ve yanındaki her kimse arka koltukta hareket ediyolardı. Şimdi sadece Hordak'ın beni öldürmemesini ummam lazımdı.
Hordak: Sen ne cürretle bana bağırırsın?! Hem sen neden yerde sürünüyordun?!!
"Ben şey antrenman yapıyordum."
Bir süre bana baktıktan sonra
Hordak: Peki. Bu arada sana birşey soracağım sen de cevap vereceksin!
"Peki."
Hordak: Adora sen ve Scorpia arasında ne var?
Neğğğğğğğ?
"Ne gibi?"
Hordak: Duyduğuma göre sen ve Adora sevgili hatta evliymişsiniz ve sen onu Scorpia ile aldatınca o da seni terk etmiş ama sen hatanı anlamışsın amaaaa senin için çok geçmiş sen de bunu fark edince Scorpia ile evlenmişssin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hey Adora ~ / CATRADORA
FanfictionCatra ve Adora küçüklüklerinden beri Hord Yetimhanesi'nde yaşamaktadır ve Hord Lisesi'ne gitmektedirler. Adora ve Catra Hord Lisesi'nde ki dövüş takımındadırlar. Adora Kaptandır. Hord Lisesi'nin en büyük düşmanı Parlak Ay Lisesi dir. Bir gün Adora...