Kolye Part 2

309 39 38
                                    

Merhabalar. Bu sefer harika bir şekilde kestiğim yerden devam edicem. Oy atmayı unutmayın pls.

Adora

Catra oradaydı. Camımın altında duruyordu. Hem şaşkındım hem de domatese dönmüştüm.

"Ah C-catra burada ne yapıyorsun? Hem sen nasıl buraya girebildin?!"

Catra: Lonnie Kyle ve Rogelio görevlileri halletti. Biz de Scorpia ile buraya kadar gelebildik.

E ama yuh yani. Bu Scorpia kendini Catra'ya falan mı bağlamıştı?!

"Peki şey neden gel-"

Glimmer ve Bow birden yanıma gelip Catra'ya bağırdılar.

Glimmer: Ooo Hord Alçağı! Sevgilini mi görmeye geldin?

Aman Tanrım Glimmer!!

Bow: Merhaba Catra.

Glimmer'a öldürücü bakışlarımdan atıyordum. O ise sadece gülüyordu. Bu saatte neredeyse herkes yurtta olduğu için bütün lise Glimmer'ı duymuştu. İşte sonuç olarak herkes şu an Catra'ya bakıyor ve bir cevap bekliyorlardı.

Catra: Saçmalamayı kes Parıltı. Sana da merhaba Okçu Çocuk. Neyse buraya sadece Adora'nın o unuttuğu favori kolyesini vermeye geldim. Sonra buradan defolup gidicem merak etmeyin.

Üst katlardan fan girl çığlıkları gelmeye başlamıştı. 

Scorpia: Ayrıca benim Catra'm Adora ile sevgili değil.

Catra'm mığğ? Bunlar cidden sevgililerdi. Catra ve Scorpia shipperları daha da bağırmaya başlayınca. Bow ve Glimmer onlara susmaları için bağırdı. Sonra Catra'nın ne söylediğini düşündüm. Benim favori kolyem mi vardı?

"Catra benim favori kolyem yok ki."

Anlamamış bir şekilde bana bakıyordu. Sonra birden gözleri kocaman açıldı ve kaşları çattı. Hızla Lonnie'ye döndü.

Catra: Seni aptal! Sırf seni birazcık rezil ettim diye beni buraya kadar mı sürükledin?! Aghhh seni geberticem!

Lonnie: Ah Catra aslında seni boş yere getirmedim.

Tüm yurt nefesimizi tutmuş olanları izliyorduk.

Scorpia: Nasıl yani?

Lonnie: Hordak benden Entrapta denen bir kızı getirmemi istedi. Onca yolu tek başıma gitmek istemiyordum. Sen de Adora'yı çok sevdiğin için ben sana benimle gelmeni istediğim zaman kabul edecektin ve onu sevdiğin belli olmasın diye ekibin geri kalanını özellikle de Scorpia'yı getiricektin. Sadece seni gitme amacımızın sadece Adora olduğunu ikna etmem lazımdı. Adora seni terk ettiği için artık onun en yakını olmadığını biliyordun. Yani senden sakladığı sadece bana söylediği favori bir kolyesi olabilirdi. Sende sonuç olarak beni kıskanıp gelmeyi kabul edecektin.

Tüm yurt ben ve Catra dahil herkes donmuştuk. Lonnie bu kadar zeki miydi? Peki ya dedikleri doğru muydu? Catra beni s-seviyor ve kıskanıyor muydu? Düşüncesi bile güzeldi.

Catra: S-sen ne saçmaladığının farkında mısın?! Bunu Adora'yı sevdiğimden yapmadım! Gıcık karının aptal isteklerinden uzaklaşmak için yaptım! Hem ayrıca ben Scorpia'yı s-sevdiğim için yanımda olmasını istedim.

O-o b-beni değil Scorpia'yı s-seviyor.....

Scorpia: Sen beni mi seviyorsun?

Catra kıp kırmızı olmuştu.

Catra: Y-yani o anlamda değil yani arkadaş olarak.

Hala umut vardı.

Scorpia: Hah en azından arkadaş olarak sevdiğini kabul ettin kedicik. Sanırım ilerisi için biraz daha beklemem lazım.

Hey Adora ~ / CATRADORAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin