Çöpçatan

299 23 23
                                    

Aylar sonra geri döndümmm! Bilgisayarımın üstüne oturdular bakın OtUrDuLaR! Sonra canım bilgisayarım 1 ay + süre gelmedi. Gelince de akrabalarıma gittik. Sonra da lanet 17 ağustos geldi. Az daha motor tarafından ezilip denize düşüyordum. Aynı gün doktora gidince vücudumda olan bir olay tekrar olursa fizik tedaviye gitmem gerektiğini ve bunu her gün yapmam gerektiğini söyledi. Yazarken moralim bozuldu. Bu arada bir sürü bölüm yani smut yazmayı denedim. Ama sizi sevdiğim ve o korkunç smutlara maruz bırakmak istemediğim için sildim. Ve smut yazmamaya karar verdim. (lütfen kızmayın) Ama eğer iyi smut yazan birini bulursam söz size smut yazdırıcam.

Adora

"Seni yorucam Catra~" Dolapta oturan Catra'ya aşırı sexy bakışlarımdan atıyordum o ise bana sanki atak geçiriyormuşum gibi bakıyordu.

Catra: Dövüşücek miyiz?

nE?!

"Hayır canım onu nereden çıkardın?"

Catra: Seni yorucam değince onu anladım ne anlayabilirim ki?"

Ah Catra benim saf kekim. Senin bu saflığına rağmen sana bunu yaparken vicdan azabı tabiki de duymicam muahhahaha!

Catra'yı dolaptan çıkarıp birleştirdiğimiz yatağa bıraktım (attım). O ise hala ne olduğunu çözemezken ben de yatağa atlayıp onu kucağıma aldıktan sonra üstünü çıkarmaya başladım.

Catra: N-napıyosun? A-adora?

Hord dan bir kere daha nefret ettim.

"Sen kendini bana bırak."

Catra ile bir yandan öpüşürken bir yandan da üzerine sanki silikon ile yapıştırılmış olan kıyafetini çıkarmaya çalışıyordum. Sonunda çıkartınca dudaklarımızı ayırıp Catra'ya baktım. Domates olmuştu. Ben de üstümü çıkardıktan sonra onun boynunu ısırıp emmeye başladım. O ise tırnaklarını koluna geçirmişti. Sonra "klink" diye bir ses geldi. Sesin geldiği yöne bakınca Catra tırnaklarını etimden ben de dudaklarımı daha doğrusu dişlerimi onun etinden çektim.

Çiftebela: Ah benim sevgilim zavallı sevgilim!

Bunu Hord'a kim aldıysa ben onu gelmişini geçmişini s- NEYSE!

Bu ruh hastasının yarı çıplak Catram'a bakması beni aşırı sinir edince Catra'nın üstünü örtüp kapının yanına geldim.

"Sen neden bu- Oha! Hepiniz neden buradasınız?!"

Çiftebela: Sen önce üstünü giyin canım.

Catra: A-adora ve ben ş-şey y-yapıyoduk şey g-GÜREŞ! evet güreş!

Ben yerden kıyafetimi alırken Glimmer söze atladı.

Glimmer: He he kesin! Ama ben daha farklı hayal etmiştim.

Mermista: Ben de Catra üstte olur diye düşünmüştüm.

Ben onlara göz devirirken domatesten mora geçiş yapan Catra ise hala ne yaptığımızı çözemediği için asla boş durmadan laf yapan ağzını bıçak açmıyordu. Ben herkesi kovduktan ve kıyafetlerimi giydikten sonra telefonuma mesaj geldi.

Hey Adora ~ / CATRADORAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin