b

7.5K 464 539
                                    

Bu hikâyede,
•Cinsel içerik
•Kararsız, ne yaptığını bilmeyen Seungmin
•Mal mal konuşan Hyunjin
Bulunur.
Ona göre okuyunuz, teşekkürler

İYİ okumalar

İlkbahar aylarının güzel esintisiyle merhaba dediği günlerden birindeydik. Banka oturup en sevdiğim şarkıyı dinlerken bu güzel havanın tadını çıkartmak istiyordum. Anca isterim zaten.

Kendi kendime göz devirip elimdeki kovayla spor salonuna doğru ilerlemeye devam ettim. Hava ne kadar güzel olursa olsun okul zamanı terletiyordu. Bir elimle ensemi silerken basketbol salonuna girdim. Salonun serin olmasına kısa mutlu oldum ve bir an önce işe koyulmak için harekete geçtim. Salonu temizleyeceğim viladayı araken etrafta görmeyince derin bir nefes alıp bıraktım.

Bir daha asla sınıfa sigara sokmayacaktım. Şu cezaya bak, çekilir gibi değil.

Sınıfa sokmak yerine okulda bir yerlere saklayabilirdim ama aptal iradem yüzünden derste tuvalete gidip içerim diye yanıma almıştım. Ve ne hikmetse arama olmuş ve yakalanmıştım. Okulda böyle şeyler çok olduğu için ilk seferinde ağır ceza vermez onun yerine böyle cezalar verirdi. Tabii bu da pek hafif sayılmazdı. 1 ay boyunca okul çıkışı gelip bütün basketbol sahasını silmek ölüm gibi olacaktı.

Durmayı kesip viledanın nerede olabileceği hakkında fikir yürütüyordum. Gözlerim soyunma odası amblemine takılınca belki orada olur diye düşünerek oraya ilerledim. Kulaklığımı telefona takıp temizlik yaparken dinleyeceğim şarkıların listesini açtım.

Dans ede ede vardığım kapıdan içeri girip bir tur etrafımda döndüm. Tam devam edecekken gördüğüm şeyler yüzünden olduğum yerde durdum.

Birbirlerini adeta yiyen Hwang Hyunjin ve Kang Lia.

Hyunjin eliyle karşısındaki kızın kalçalarını sıkıca tutmuş kızın dudağını sömürüyorken Lia, Hyunjin'in saçlarını çekiştirmekle uğraşıyordu.

Hyunjin'in alıştığım bu görüntüsüne hiç şaşırmamışken Lia'nın "Hyunjin'den nefret ediyorum, kızları kullanıp kenara atıyor. Onunla asla birlikte olmam." Diyişinden sonra bu manzarada görmem biraz şaşırttı desem yalan olur. Bir kere şaşırt Güney Kore kızı.

Ben olduğum yerde durmaya devam ederken hala burada olduğumun farkına varmamışlardı. Müziği kapatıp kulaklığı kulağımdan indirip boynuma bıraktım.

Gözüme takılan duş başıyla şeytanca kendi kendime gülerken duşa ilerledim. Suyu açıp en soğuğa ayarlarken hâlâ fark etmemişlerdi. Elimdeki duş başlığını onlara tutarken vereceği tepkileri merakla bekliyordum.

Soğuk suyun onlarla temas etmesiyle çığlık atarak ayrıldılar. Neye uğradığını şaşıran salaklara bakarken haykırarak gülmeye başladım. Hâlâ suyu onlara tutmaya devam ederken Hyunjin geri çekilip sinirle bana bakmaya başladı. Aramızda çekişmeli göz temas yarışması başladığında daha çok sinir olması için öpücük attım.

"Ne sikim yapıyorsun sen, aptal?" Hyunjinle oldum olası birbirimizi sevmez sürekli birbirimizle uğraşırdık.

Göz temasını ilk bozan ben olmuş odağımı Lia'ya çevirmiştim. O da bana sinirle bakarken zevkten dört köşe olmuştum.

"Ay sevişmenizi mi böldüm. Çok pardon ya." Pişmanmış gibi davranarak alay geçtiğimde Lia göz devirip kapıya gitti.

"Sonra devam ederiz sevgilim." Bunlar hangi ara sevgili olmuştu? Aha da Jisung'a dedikodu çıktı.

Lia kapıyı çarpıp çıktığında elimdeki duş başlığını yerine koyup kapıya ilerledim.

Tabii Hyunjin aptalı yanından geçmeme izin vermemişti. Göz devirip kafamı çok yakınımda olan yüzüne çevirdim. Fazla yakındık. Gözlerini kısıp gözlerimin en içine bakarken sinirli bir nefes bıraktı. Nefesi dudaklarıma çarparken istemsiz gözlerim onun az önce Lia'yla öpüşmekten kıpkırmızı şişmiş dudaklarına indi.

"Lia'yla yarım kalmış işime seninle devam etmeme ne dersin?" Söyledikleriyle yüzüme yan bir gülüş oturdu. Gözlerimi gözlerine sabitleyip yüzümü ona eğip daha yakın olmamızı sağlamıştım. Neredeyse burunlarımız birbirine değmek üzereydi. Bunu beklemediği kesindi, çünkü her seferinde böyle laflar söyler ben cevap vermeden çekip giderdim. Bu sefer karşılık vermem onu haliyle şaşırmıştı.

"Sağ eline kuvvet derim." Bilerek nefesimi dudaklarına bıraktıktan sonra kendimi geri çekip kenardaki viledayı aldım ardından odadan çıktım.

Ne yaptığım hakkında hiçbir fikrim yoktu. Derin bir nefes verdikten sonra  kendimi bir an önce işimi bitirmeye odakladım. Hyunjin'in tam olarak ne tepki verdiği anlayamadan odadan çıktığım için merak ediyordum. Sadece şaşırdığına emindim.

Elimdeki viledayı suya batırıp işime başladım. Umarım şu bir ay çabucak geçerdi.

---

Merhabalar!!!!

Yeni bir fic:)

Bunu silmek hiç istemiyorum umarım silmem.

Karşınizda hard bir çift olacak^^

İlk defa böyle bir şey yapıyorum umarım batırmam ve beğenirsiniz<3

basketball court ✣ hyunmin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin