Hyunmin'in hak ettiği değeri aldığı günler çabuk gelir umarım:(
Back door dansının güzelliği der susarım.(her seyi guzel ama dansi ayrı sanatsal😻)
Yorum yapin len
Neyse iyi okumalar bebişlerrrr<3
--------
Bugün yüzleşeceğim bir çok şey vardı. Miyoun, en yakın arkadaşımın bana söylediği yalanlar, Hyunjin ile yaşadığımız o inanılmaz gece-bunun üzerinde çok fazla durmak istiyordum-...
Ellerim kendiliğinden hızla yüzümü kapamıştı. Düşüncelerim yüzünden kıpkırmızı olduğuna emin olduğum yanaklarımla kendimi kendimden saklamaya çalışıyordum. Bulunduğum banyoda tek olmama rağmen utanıyordum ve aynadaki aksime bakmaktan bile çekiniyordum resmen. İşaret parmağımı gözlerimin önünden çekip aynadaki aksime cesaretlenerek baktım. Tamamen dağılmış gibi bir halim vardı. Kıpkırmızı yanaklar, hala dün gecenin etkisinin görüldüğü şişmiş dudaklar, boynumdaki yer yer kızarıklar, duş almama rağmen yolunmuş tavuk gibi gözüken saçlarım... Tanrım, aklımdan gece geçirdiğimiz dakikalar çıkmıyorken boynumda gördüğüm izler tekrar sertleşmem için çok güzel bir sebebti. Kendimle yüzleşmeme son verip elimi yüzümü yıkadım. Kızarıklığım gitsin diye bir kaç kere daha yüzüme su çarptırdım.
Arkamda kendini belli eden bir ağrı vardı ve hakeretlerimi kısıtlıyordu. Ancak onu geri plana atmaya çalışarak hızlıca okul için hazırlanmaya başlamıştım.
Dün geceden sonra utanan ben Hyunjin'i sabah yatakta öylece bırakarak giyinip evden kaçmıştım. Biliyordum, yaptığım iyi bir şey değildi. Şahsen o beni seks sonrası yatakta bırakıp gitse bir daha yüzüne bakmazdım. Tabii şu an yüzüne nasıl bakacağım da bir soru işaretiydi. Kaç kez yakınlaşma yaşamış olsak da bu farklı geliyordu.
Şu anlık bunu bi kenara bıraktım. Çünkü şu an uğraşmak zorunda olduğum Jisung ve Miyoun ikilisi vardı. Onlara ne tarz bi tavır sergilemem gerektiğini kesinlikle bilmiyordum. Bir süre akışına bırakıp gözlemeye karar vermiştim. Buna göre bir adım atabilirdim. Atacağım adım Hyunjin'in sırrını ortaya çıkartmayacak şekilde olmalıydı. Üzerime suç atılmasına sebep olmuş olabilirdi ama bunu çok garip karşılamıyordum. Eski iletişimimiz kesinlikle birbirimize zarar vermek içindi. Ona yaptıklarım aklıma gelince az buz olmadığını fark ediyordum. En basitinden, dersten geçmek için son şansı olan biyoloji ödevini elime geçirip onun yerine öğretmene en sevdiklerimden konulu bir porno atmıştım. Eh biz böyle anlaşıyorduk. N'apalım! Bu yüzden bunun üstünde çok durmamaya karar vermiştim.
Sıkıca kavradığım, tek omzumda olan çantayla bizimkilerin yanına doğru ilerledim. Kantinde tek bulunan onlardı.
"Günaydın." Dedikten sonra bana aynı şekilde karşılık vermeleri gecikmemişti. Toparlamaya çalıştığım-ne kadar becerebildiysem artık.- tipimle yanlarında öylece duruyordum. Boynumda bulunan kat kat kapatıcının akmaması ve bir yere bulaşmaması için verdiğim çaba beni boyun fıtığı yapabilirdi.
Çektiğim sandalye ile Jisung Miyoun ikilisinin karşısına oturmuştum. Öğrendiğim şeyler aklıma dönüp duruyordu ve onların nasıl beni sevgili olduklarına inandırdıklarını düşünüyordum.
"Seungmin, Hyunjin ile partiden sonra nereye kayboldunuz? Biz dans ediyorken seni tutup götürmesi hoşuma gitmedi. Bunun telafisini isterim. Tamam mı?"
Miyoun gözlerimin içine masumca(?) bakıyorken bakışlarımı Jisung'un tepkisini gözlemek için ona cevirdim. Ancak hiç oralı değil gibi sürekli kantin kapısına bakıyordu. Yüzü yorgun ve üzgün gibiydi. Her şeyi biliyorken onları izlemek tuhaf hissettirmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
basketball court ✣ hyunmin ✓
Fanfic[Tamamlandı] Aldığı ceza yüzünden basketbol sahasını temizlemek zorunda kalan Seungmin, her seferinde kendisini Hyunjin ile bir yakınlıkta buluyordu. Başlangıç: 01.07.20 Bitiş: 02.11.20