e

3.6K 368 257
                                    

Arkadaslar önceki bölüme yüz küsür yorum atan parmaklarınızı öperimmmm😍

Bu yüzden size yeni bölüm getirdimmmm

28372973 kere kontrol ettim yanlışım varsa affedin

İyi okumalar~

-----

Tüm günüm sıkıcılığıyla devam ederken bugün olan basketbol maçı yüzünden üzerimden tırla geçmişler gibi hissediyordum. Çok şükür ki maçların bitmesine az kalmıştı.

Yorgunluğum yüzünden kendime gelmek amacıyla tuvalete doğru ilerliyordum. Yüzüme bi su serpsem iyi gelirdi. Ayaklarımı sürüye sürüye geldiğim tuvalet kapısını ittirdim. Açılmayan kapı yüzünden kaşlarım çatılırken tekrar zorlamıştım. Okulda tuvalet kapılarının kiliti olmasına imkan yoktu. Son kez sertçe itmeyi denediğim sırada kapı açılmıştı.

"Ağh! Hyunjin yav-aş!" Lia'nın çığlığı kulaklarıma ulaştığı sırada gözlerim fal taşı gibi açılmıştı. Birilerini sürekli iş üstünde basma huyumu acilen bırakmam lazımdı. İğrenç iniltiler kulağıma ulaştığı sırada aklıma gelen fikirle tuvaletten çıkmıştım. Kabindeki sesler buradan bile kulağıma ulaşıyordu.

Elimi cebime attım, telefonumu çıkarıp hızlıca Jisung'un numarasını tuşladım. Ardından telefonu kulağıma götürdüm. Reddedilen telefonla kaşlarım çatılırken şu an derste oldukları aklıma gelmişti. Bu yüzden mesaj atmaya karar verdim.

Tamam yanıtını aldıktan üç dakika sonra beni geri aramıştı. Beklemeden açtım.

"Çok sevgili en yakın arkadaşım neden dersten çıkmam ve radyo kulübü başkanının ağzını kapatıp tüm okulun duyacağı ses cihazını ele geçir dedin?" Saçma sorularını görmezden gelerek içeri bir göz gezdirdim. Hala devam ediyorlardı.

"Şimdi telefonu hoparlöre al dediğim zaman ses cihazını çalıştıracaksın tamam mı? Ancak radyo kulübünün ağzı kapalı olacak değil mi, eminsin?" Jisung'un telefonun öbür tarafından oflama sesi kulaklarıma ulaşırken beni onaylamıştı.

"Şimdi." İçeri girip sevişmeye devam eden ikilinin seslerini hiç düşünmeden hoparlöre vermiştim. Amacım şu an okulda sevişen iki kişinin zevkini bütün okula dinletmekti. Başarılı da olmuştum. Kulağıma dolan hoparlörden gelen seslerle yüzümde gülüş olurken kabindeki sesler kesilmişti.

Hemen telefonu kapatıp tuvaletten çıkmıştım. Buna daha fazla devam edip Jisung'ı tehlikeye atamazdım. Hem içeridekilerde devam edecek gibi değildi. Eğlencenin bu kadar erken bitmesini istemezdim.

Tuvaletten çıktığım sırada tüm öğretmenler bulundukları sınıftan çıkmış gelen ses hakkında bağıra çağıra konuşuyorlardı.

Kollarımı koynumda bağlayıp tuvaletin yanındaki duvara yaslanmıştım. Hyunjin'in çıkmasını ve bana vereceği tepkiyi merakla bekliyordum. Ortalık karmaşaya dönerken ilerde telaşlı duran Jisung gözüme çarpmıştı. Onu tehlikeye soktuğumu biliyordum ancak onun bunun üstesinden gelebileceğini de biliyordum. Gözlerimiz temas ederken ona öpücük attım, karşılığında işaret parmağını bana tehditkâr şekilde sallamıştı.

Yanımdaki kapı açılırken içeriden sinirli bir Hyunjin çıkmıştı. Dağılmış görüntüsü onu olduğundan seksi gösterirken dişlerimi dudaklarıma geçirmiştim. Gözleri benimkilerle kesişti.

"Bunlar senin altından çıktı!" Sert çıkan sesiyle üzerime doğru yürüdü. Etrafına bakınıp çenesini sıvazladı. Az sonra hoparlörden müdürün sesi gelmişti.

"Okulumuzdaki birkaç öğrenci tarafından yapılan bu eşek şakası karşılıksız kalmayacak ve olayın sorumluları bulunup okuldan atılacaktır.." Sinirden köpürdüğü belli olan müdür söylediği şeylerin olmayacağını bile bile konuşuyordu. Asla kimin yaptığını bulamayacaktı.

basketball court ✣ hyunmin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin