Yorum gelirse çok çabuk bolüm gelir:p
Yorumlarınızı lütfen paragraflara birakın😡😊
İyi okumalar~
-----
"Yine geldik şu zıkkım yere." Omzumdaki sırt çantamı sert bir şekilde tribüne bırakırken sıcaktan bunaltan ortama derin nefes bıraktım. Gelmeden önce soğuk bir içecek almalıydım.
Kolları sıvayıp etrafta göz gezdirdim. Ben gelmeden yaklaşık 20 dakika önce basketbol antrenmanı bitmişti. Bu sebeple etraf aşırı pisti. İçimden tüm küfürleri hissederek ettiğimde biraz da olsa hafiflemiştim.
Önce tüm salonu gezip kimse olmadığına kanaat getirdikten sonra üzerimdeki gömleği çıkarmaya karar vermiştim. Cidden bu sıcakta üzerimdeki keten gömlekle bu iş bitmezdi.
Gömleğin son düğmesini de açtıktan sonra gömleği omuzlarımdan sıyırıp tribündeki çantamın üzerine koymuştum. Burnumu kırıştırıp nereden başlamam gerektiğini düşünüyordum.
"Tanrım ne kadar azdırıcı bir görüntü." Aniden gelen sesle korkarak o yöne doğru döndüğümde yüzünde saçma sapan sırıtışla bana bakan Hyunjin'i gördüm. Onu her gördüğümde tekme tokat dalasım geliyordu. Gözlerimi devirip soyunma odasına doğru ilerlemeye başladım.
"Beni rahat bırak Hyunjin. Seninle uğraşacak vaktim yok." Sinir bozucu gülüşüyle peşimden geliyordu.
"Çok ciddiyim Hyunjin. Siktir git." Net çıkan sesimle kendimi tebrik ederken yüzüme ciddi olduğunu düşündüğüm bir ifade yerleştirmiştim.
"Sikeyim, Seungmin o yüz ifadesiyle sadece köpek yavrusuna benziyorsun." Kahkahası tüm salonu kaplarken sinirlerim hoplamaya başlamıştı.
Pekala onu takmazsam bu yaptıklarına son verebilirdi.
"Güzel olmuş." Göbek piercingimin üstünde hissettiğim eliyle içimi bir ürperme alırken yeni deldirmiş olmanın acısıyla inlemiştim. Gözlerimiz birbirine takılı kalırken bakışları kararmıştı
Arkama geçip koluyla karnımı sararken pek iyi durumda olduğumu söylemezdim. Elini göbek deliğimin etrafında gezdirirken vücumdaki tüm tüyler şaha kalkmıştı. Dokunuşlarını hissetmek istiyordu.
İstemsiz verdiğim tepkiden sonra kendime gelmem gerektiğini hatırlamaya çalıştım. Ancak bu irade Hyunjin'in dudaklarını omzuma bastırmasıyla tamamen yok olmuştu. Vücuduma yayılan elektrik akımları her bir yanımda hissediyordum.
Sikeyim.
Dudakları omzuma küçük öpücük bırakarak boynuma çıktığında refleksle kafamı ona doğru bırakmıştım.
Sağ eliyle karnımı okşarken sol eli kemerimin üzerinde yer edindi ve çözmek yerine elini orada bekletti. Tırnaklarını derimin üzerinde gezdiriyor daha da kıvranmama neden oluyordu.
Boynumdaki öpücükleri ıslaklaşırken hissettiğim diliyle ağzımdan bi inleme kaçmıştı.
Eli çıplak göğsümde yükseliyor beni delirtecek kıvama geliyordu. Sağ eliyle beni kendine daha fazla yaslarken bu saçmalığa son vermem gerektiğine karar vermiştim.
Kendimde bulduğum son irade kırıntısıyla geri çekerken olayın şoku ve yaşadığım utançla yüzüne bile bakmadan tribüne ilerlemiş gömleğimi giydikten sonra çantamı sırtlamıştım.
Tanrım, az önce nefret ettiğim kişi dudaklarını ve ellerini üzerimde gezdirmiş ve ben bundan zevk almıştım.
Üstelik inlemiştimde.
Spor salonunu temizlemediğim aklıma gelirken müdürden yiyeceğim azar umrumda bile değildi. Eğer o salona geri dönersem işler ilerleyecek ve istemediğim şeyler yaşanacaktı.
Elimi karnımın üzerine yerleştirdiğimde aklım piercingime olan dokunuşları canlanmıştı ve içimi kusma isteği kaplamıştı. Karnım kasılırken içimi hiç hoşuma gitmeyecek hisler dolmuştu. Eğer ona orada engel olmasaydım devamında neler yaşanabileceğini düşündükçe kan güneyimde toplanıyordu.
Sıcak olan hava sanki 40 derece daha yükselmiş gibiydi. Elimle kendime yelpaze yaparken okuldan çıkmış dümdüz eve ilerlemiştim.
Maalesef ilgilenmem gereken küçük Seungmin vardı.
----
Immmm nasıldı?
İlk defa böyle bir şey yazıyorum lütfen fikirlerinizi belirtmeden geçmeyin ki kendimi düzeltebileyimmmm
Bunlar henüz giriş. Yani daha hiçbir şey olmadı;);)):):);)
Öbdüm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
basketball court ✣ hyunmin ✓
Fanfiction[Tamamlandı] Aldığı ceza yüzünden basketbol sahasını temizlemek zorunda kalan Seungmin, her seferinde kendisini Hyunjin ile bir yakınlıkta buluyordu. Başlangıç: 01.07.20 Bitiş: 02.11.20