Hikâyenin ta en başında belirttiğim gibi bu kitap açık sahneler içermekte. Lütfen rahatsız olacakları ficten dışarı alalım. Duyarlarınızla uğraşamam :)
Peki bölümü 200 takipçi oldum gazıyla yazmam ve 199a düşmem:)
Yorumlarınızla kutsanmam dileğimle~(üzmeyin beni yorum yapın😔)
Uzun bir bölüm sizi bekliyor iyi okumalar.
-------
"Evet son kararım Jisung gelmeyeceğim. Size iyi eğlenceler."Jisung'ın daha fazla bir şey demesine izin vermeden yüzüne kapatmıştım. Derin bir nefes verip kendi kendime göz devirmiştim. Aşırı ısrarları, gelmeyeceğimi bildikleri halde sorup durmaları sıkıyordu. Telefonumu çalışma masamın kenarına bırakıp önümdeki testlere dönmüştüm. Jisung yüzünden dağılan dikkatimle derse odaklanamıyordum. En iyisinin biraz telefonda takılmak olduğuna karar verip tekrardan telefonumu elime aldım.
Parti başlayalı daha bir saat olmasına rağmen okuldaki arkadaşlarımın şimdiden hikâyelerini deli gibi doldurmuşlardı. Hiçbirine bakmadan tık tık tık geçerken üstten bildirim gelip telefonumun titremesine neden olmuştu.
Bildirime tıkladığım esna da bilmediğim bir numaradan gelmesi dikkatimi çeken bir ayrıntıydı.
+010 ***
Sensiz parti hiç eğlenceli değil, sevgilim~Yüzümü buruşturup 'sevgilim' yazan şahsı direkt engellemiştim. Bununla uğraşacakkadar işsiz olmadığım için kendimi tebrik ediyordum. Kim bilir hangi gerizekalı yazmıştı. Tekrar instagrama tıkladığımda yine bildirim gelmişti, yazan kişinin önceden instagramdan yazan kişi gibi bir isme sahip olduğunu fark etmiştim.
@seungminisminebitch
Peki peki hemen konuya giriyorum o zaman:( çok sabırsızsın >.<
Partiye gelmek için sana 20 dakika veriyorum. Eğer gelmezsen bazı şeylerin sorumluluğunu almak zorundasın😔@seung_
Kimsin sen?
Amacın ne senin?
Partiye falan gelmiyorum
Gece gece toplanıp Seungmin ile uğraşalım mı dediniz bu ne ya@seungminisminebitch
Imm kim olduğumu illahaki öğreneceksin ama öğrenmediğin sürece bunu kullanacağım
Ve şey👉👈 yaklaşık yirmi dakika içerisinde burada olmazsan polisi arayıp uyuşturucu satıldığını söyleyeceğim ve biliyor musun, yiyiştiğin çocuk bu suçu işleyenlerden biri😔
İnanmıyorsan diye kanıt bırakıyorum
*fotoğraf*
( y.n:varmış gibi davranın jsidnkwnfiwdkmf)İçimden koca bi siktiri çekerken fotoğrafı daha detaylı incelemiştim. Hyunjin elinde tuttuğu için beyaz haplar olan küçük naylon poşeti karşındaki çocuğa el altından vermeye çalışıyordu. Onun böyle bir şey yapacağına asla inanmak istemeyen kalbim ve beynime söz geçirmek istemiştim. Ancak ikisi de bana ihanet edip kalkıp o partiye gitmem için baskı uygulamıştı.
Cevap yazmadan kitlediğim telefonu bırakıp partiye gitmek amacıyla giyinmeye başlamıştım.
------
Kafamdaki kapişonun şapkasıyla kendimi gizlediğimde yeteri kadar tanınmadığımı düşünerek partinin yapıldığı yere girmiştim. Burası Miyoun'un ailesinin yazlıklarıydı, birkaç kere geldiğimiz için yabancı değildim. Kapıya ilerlemeye başladığımda dışarı taşıp sokağı dolduran müziği duyuyordum.
Kapının önündeki tanıdık yüzü gördüğümde ona doğru ilerledim. Birini arıyormuş gibi duran Miyoun beni görünce durup gülümsedi. Gülümsemesine karşı kaşlarım havalanırken sorgular bakışlar atıyordum. Hangi ara bu kadar birbirimize iyi davranıyorduk ve birbirimize gülümsüyorduk?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
basketball court ✣ hyunmin ✓
Fanfiction[Tamamlandı] Aldığı ceza yüzünden basketbol sahasını temizlemek zorunda kalan Seungmin, her seferinde kendisini Hyunjin ile bir yakınlıkta buluyordu. Başlangıç: 01.07.20 Bitiş: 02.11.20