Koşarak az önce kızın gittiği yere ilerledim fakat kız orada yoktu. Hızla etrafıma bakındığımda uzakta bir adamın kızı çekiştirdiğini gördüm. Koşarak onlara doğru ilerledim fakat aramız hala çok açıktı. Ara sokağa girdiğimizde onları kaybetmek üzereydim.
En sonunda olduğum yerde durdum ve dikkatimi toparlamaya çalıştım. Bunu yapabilirsin Taehyung, o kızı kurtarmanın tek yolu bu.
Etrafa mavi ışık saçıldığında adam kızı çekmeyi bırakıp şaşkınca bana döndü. O sırada ben çoktan kızın bedenine girmiştim ve yaşlı adamın öğrettiği dövüş tekniklerini kullanarak adamın elinden kurtulup kendime doğru koştum. Yarı yolda enerjim bittiğinden kızın bedeninden kurtulup kendi bedenime dönmüştüm.
Kız ne olduğunu anlamaz vaziyette etrafına bakınırken adam çoktan kaçarak oradan uzaklaşmıştı.
~~~~
Kafam yere eğik bir şekilde yeri inceledim.
-Bana neler olduğunu daha detaylı anlatır mısın Taehyung?
Adam kısık gözleriyle bana bakınca iç çektim. Şuan yaşlı adamın evindeydim ve polise ifade veriyordum.
-Anlattım ya, adam kızı kaçırmaya çalışırken kız adamın boşluğundan faydalanıp özel bölgesine tekme attı ve bana doğru koşmaya başladı. Adam da çoktan kaçmıştı.
Polis eliyle şapkasını çıkarıp saçlarını karıştırdı.
-Bu anlattığında tutarsızlıklar var Taehyung. Kız bana öyle birşey hatırlamadığını söyledi. En son adamın kendisini kaçırırken olan kısmı hatırlıyormuş, daha sonra mavi ışık yayılmış ve kendini adamdan kurtulmuş bir şekilde sana bakarken bulmuş.
Omuz silkip geriye yaslandım.
-Korkudan ne yaptığını hatırlamıyor olmalı.
Polis iç çekti.
-Bunun güçlerinle bir alakası var mı?
Yüzümü soğuk bir ifadeye büründürüp kafamı kaldırdım ve direkt polisin gözlerine baktım.
-Size yaşananları anlattım. Benim bildiğim kısım bu kadar, artık izin verirseniz yurda dönmem gerek. Üstüm ıslak ve hasta olmak istemiyorum.
Polis iç çekti ve geriye yaslandı.
-Şimdi gidebilirsin ama seninle bu konuyu sonra tekrar konuşacağız.
Şapkamı yüzümü kapatacak şekilde indirdim ve ayağa kalkıp çıkış kapısına ilerledim.
-Bu konudan arkadaşlarına bahsetmeyeceğiz fakat kendine dikkat etsen iyi olur.
Yaşlı adam elini omzuma koyduğunda kafamı salladım ve evden ayrıldım. Ağır adımlarla yurda giderken bir yandan da yaşananları düşünüyordum.
Kızı kaçırmaya çalışan adamı az çok görmüştüm ve onun şu bahsedilen katil olduğuna adım gibi emindim. Belki de polisin anlattıklarıma inanmamasının sebebi buydu. Bir kızın öyle bir katilin elinden kurtulacağına ihtimal vermiyor olmalılardı ki haklılardı da. Eğer katil çıkan mavi ışık yüzünden şaşırmasaydı ben bile yaşlı adamın öğrettiği dövüş teknikleriyle kızı onun elinden kurtaramazdım.
Tekrar iç çektiğim sırada yurda gelmiştim. Derin bir nefes alarak kapıdan girip merdivenlerden çıktım ve odamıza ilerledim.
Kapıyı açıp içeri girdiğimde herkesin bakışları beni bulmuştu. Jimin oturduğu yerden hızla kalkıp yanıma geldi ve ellerini omuzlarıma koydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Angel Of The Past ➳ Vmin
FantasyDaha çok küçük yaşta olmasına rağmen bir melek bir insanı koruyabilir mi? Kim Taehyung çok küçük yaşta olmasına rağmen bir insanı korumak için dünyaya gönderilmişti. Tek amacı ne olursa olsun Park Jimin'i korumaktı. Bu yolda ilerlerken önlerine bir...