Bölüm 25 " Herşey bir öpücükle başladı"

14.6K 814 524
                                    

Medya hikayenin bitişi ile alakalı olarak sdklfsdf

----

Kucağında beni taşımaya devam ederken burnunu saçlarıma sürtüyordu. Dokunuşlarının altında resmen eriyordum. Kollarımı boynuna dolayıp kokusunu içine çekerken sırtımı çoktan rahat mı rahat yatağımla buluşturmuştu. Gözleriyle beni izlerken daha orada ne kadar bekleyeceği konusunda şüpheliydim.

Hayır madem gözlerinle halledeceksin o işi ne diye aşağıda oturup televizyon izlemedik ki!

Nihayet bana elini uzattığında gözlerimde ne çeşit bir parıltı olduğundan emin değildim.

Ben bağımlıyım tamam mı? Onun kokusuna, tenine, dudaklarına kısacası onun herşeyine..

Burda herşeyden kastım şeyde dahil. Hihih ayy utandım.

Elini tutup onu üstüme çektiğimde kollarını bana sıkıca sardı ve burnunu kulağımın altına, boynuma sürterek, belimden aşağı bir ürpertinin yayılmasına sebep oldu.

Tanrım!

Kulak mememi dişlemişti. Babasının malı ya zaten ısır anam ısır orayı da ısır! Al bak burasıda var!

Kulağıma fısıldarken elleri saçlarımda dolaşıyordu.

"Beni istiyor musun?"

Yüzüne baktım şöyle.

Yoo, istemiyorum. Hiç hem de. Şu kadar bile. Manyağım ya ben.

"Sehun kafan mı güzel?"

İlahi kıkırtısı kulaklarımı doldururken gözündeki şehvet biraz olsun azalmamıştı.

İnce ve biçimli dudakları boynumu bulurken daha kolay ulaşabilsin diye başımı kaldırmıştım. Burnunu yeniden boynuma sürterken gülümsediğini hissediyordum.

Sehun ne yapıyorsun acaba? Burnun akıyor da oraya mı sürüyorsun anlamıyorum ki? Mendil getireyim mi?

Üzerimdeki gömleğin düğmelerini teker teker sinir bozucu şekilde yavaşlıkla çıkarırken inlemiştim.
Gözleri beni bulduğunda sertçe ona baktım.

Hızlı olabilir misin acaba?

Sonunda o lanet gömlekten kurtulduğumda doğrulup elini çenesinin altına koymuş durum değerlendirmesi yapıyor gibi görünüyordu.

"Ölecek miyim doktor?"
"Hayır Bay Park." Üzerime doğru yaslandığında nefesim kesilmişti.

Bayağı da ağırsın Oh Sehun!

"Zamanında ilacını verirsem bir ömür boyu benimle mutlu bir hayat sürersiniz Bay Park."

Ya bu yine dolaylı yoldan evlenme teklifi falan mı etti bana?

Canım benim anlamıyorum ben! Bana direkt böyle bodoslama anlatacaksın herşeyi.

Marifetli elleri göğüs uçlarımda harikalar yaratırken küçük tomurcuklarım nazik dokunuşlarla sertleşip geriliyorlardı. Dudakları sağ göğüs ucumu bulduğunda sonunda inleyebilmiştim.

"Ahığğ.."
"T-tanrım Luhan!" Nefesini ıslak tomurcuğuma doğru verirken güneyden gelen sıcak hava dalgası ile kendimden geçme üzereydim. Kafasını kaldırıp dudaklarını dudaklarımla buluşturduğunda bugüne kadar yaşadığım herşey bir film şeridi gibi geçiyordu önümden.

Can We Start With KISSING?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin