[Αναστασία] - Παρασκευή 14 Ιουλίου - Θεσσαλονίκη« ... Καθώς το ηλιοβασίλεμα έσβηνε και χανώταν με τα πανέμορφα χρώματά του να λούζουν τον σκούρο μπλε πια, ουρανό που πάσχυζε να εμφανίσει μερικά από τα χιλιάδες αστέρια που κρύβει μέσα του, ο Λιάκος κοίταξε την Μαργαρίτα στα μάτια. Αυτά τα γαλαζοπράσινα, μεγάλα μάτια της, τον έκαναν κάθε φορά να χάνεται μέσα τους και να ταξιδεύει στον δικό της σκληρό, αλλά και πανέμορφο κόσμο.
Λιάκος: Μαργαρίτα...
Της είπε σιγανά με μια απαλή, γλυκιά φωνή κι εκείνη γύρισε αμέσως και τον κοίταξε χαμογελώντας, αγνοώντας τις λίγες χρυσές τούφες από τα μαλλιά της που είχαν πέσει στο πρόσωπό της και χόρευαν μαζί με το δροσερό, παιχνιδιάρικο αεράκι του καλοκαιριού. Τώρα ήταν η ώρα. Το ένιωθε μέσα του πως εκείνη ήταν η καλύτερη στιγμή να της εξομολογηθεί τα κρυφά συναισθήματά του για εκείνη. Αυτό το μέρος, αυτή η ώρα, αυτή η ατμόσφαιρά... Όλα ήταν τέλεια για να της πει επιτέλους όλα αυτά που έκρυβε για μήνες μέσα του. Αφού λοιπόν η καρδιά είχε πάρει τον έλεγχο ολόκληρου του σώματός του και εμπόδιζε τη λογική να μιλήσει, άρχισε για πρώτη φορά να παραδέχεται την αλήθεια.
Λιάκος: Μαργαρίτα... Σ-Σ'αγαπάω...»
Μί[να]: ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ!
Ούρλιαξε κοπανώντας την πόρτα με δύναμη κι απ'την τρομάρα μου πετάχτηκα στον αέρα και βρέθηκα κάτω απ'το κρεβάτι. Ξέσπασε σε γέλια ενώ εγώ έβγαλα ένα επιφώνημα πόνου.
Α[ναστασία]: Γιατί φωνάζεις;! Κι επίσης τι διάολο θες εσύ εδώ;!
Αφού κατάφερε να ηρεμήσει και να πάρει μερικές ανάσες με κοίταξε.
Μι: Είχαμε πει πως θα βγαίναμε βόλτα σήμερα.
Α: Ωραία... Και γιατί έπρεπε να κάνεις διάρηξη στο σπίτι μου... ΞΑΝΑ;!
Είπα προσπαθώντας να σηκωθώ.
Μι: Γιατί μου άνοιξε η μάνα σου κι επίσης γιατί είχαμε κανονήσει πριν από μιάμιση ώρα.
Κοίταξα την ώρα στον υπολογιστή μου και συνηδητοποίησα πως είχε δίκιο. Γι'άλλη μία φορά είχα χάσει την αίσθηση του χρόνου κι είχα χαθεί μέσα στο παραμύθι που εγώ δημιουργούσα. Ένα παραμύθι το οποίο είχε καταντήσει να γίνει διάσημο με τουλάχιστον 10.000 αναγνώσεις μέσα σε μισό μήνα. Μου το λέγανε συνέχεια πως είμαι πολύ καλή στην έκθεση αλλά ποτέ δεν πίστευα πως στο πρώτο κι όλας βιβλίο μου θα γινόταν τέτοιος χαμός.
ESTÁS LEYENDO
Η Συγγραφέας
Fanfic❗Don't Copy❗Η Αναστασία είναι ένα 16χρονο κορίτσι με έφεση στο σύγγραμα βιβλίων. Ένα χρόνο πριν ξεκίνησε να γράφει βιβλία στο Wattpad τα οποία έγιναν αμέσως μεγάλες επιτυχίες. Που να φανταζόταν όμως πως ένας από τους χιλιάδες αναγνώστες του πρώτου τ...