...Αναστασία...

163 5 4
                                    

[Άνα]

ΜαΑ: Αναστασία;

Ένιωσα να ξυπνάω από τις σκέψεις μου και κοίταξα τους δικούς μου ξαφνιασμένη. Με κοιτούσαν περίεργοι κι ανήσυχοι.

ΜπΑ: Είσαι καλά αγάπη μου;

Α: Ν-Ναι ναι μπαμπά. Καλά είμαι. Γιατί...

Καθάρισα λίγο το λαιμό.

Α: Γιατί ρωτάς;

ΜαΑ: Γιατί τόση ώρα παίζεις με το φαγητό σου και δεν έχεις φάει μπουκιά.

ΜπΑ: Κι επίσης σου μιλάμε αλλά προφανώς δε μας άκουγες.

Α: Ναι η αλήθεια είναι πως δεν πεινάω και τόσο...

Είπα σπρώχνοντας το πιάτο με το βραδινό μου προς τα μπροστά. Μετά από αυτά που έγιναν το μεσημέρι στου Λιάκου δεν ένιωθα καθόλου καλά...

ΜαΑ: Γιατί αγάπη μου; Δε νιώθεις καλά;

Είπε πιάνοντάς μου το χέρι.

Α: Όχι καλά είμαι. Απλά είμαι πολύ κουρασμένη με τα μαθήματα και τώρα έρχεται κι η δεύτερη καραντίνα... Έχουν μαζευτεί πολλά στο κεφάλι μου...

ΜπΑ: Ναι... Σχετικά με τη δεύτερη καραντίνα σου λέγαμε τόση ώρα...

Α: Τι;

Είπα προσπαθώντας να στρέψω το ενδιαφέρων μου σε αυτό το θέμα έτσι ώστε να ξεχαστώ λιγάκι.

ΜαΑ: Αγάπη μου... Θυμάσαι που σου είχαμε πει πως η γιαγιά κι ο παππούς δεν είναι και πολύ καλά;

Παραξενεύτηκα καθώς κούνησα καταφατικά, σε αργό ρυθμό, το κεφάλι μου.

ΜαΑ: Απ'ότι φαίνεται θα χρειαστεί να πάμε τελικά εκεί.

Σοκαρίστηκα.

Α: Τι;

ΜπΑ: Επειδή όμως εσύ θα έχεις τα μαθήματα μέσω του υπολογιστή θα μείνεις εδώ.

Α: Μόνη μου;

ΜαΑ: Μην ανησυχείς αγάπη μου. Έχω μιλήσει ήδη με τη μητέρα της Μίνας και συμφωνήσαμε ή να έρθει η Μίνα από εδώ για να περάσετε μαζί την καραντίνα, ή θα πας εσύ από'κει ή-

ΜπΑ: Ή θα μείνεις μόνη σου εδώ και θα έρχεται η μητέρα της να σε ελέγχει.

Α: Μάλιστα...

Είπα χαμηλόφωνα κατεβάζοντας λίγο το βλέμμα μου.

ΜαΑ: Φυσικά εσύ αποφασίζεις τι θέλεις να κάνεις. Ότι και να διαλέξεις εμείς δε θα φέρουμε αντίρρηση.

Είπε προσπαθώντας να μου φτιάξει τη διάθεση αλλά απ'ότι φαίνεται η διάθεσή μου πήγαινε απ'το καλό στο καλύτερο.

Η ΣυγγραφέαςTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang